Ik een 12 op de rooie-bieten-meter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik scoor een 19 op de aspergermeter.
Heb je net die test gedaan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:37 schreef krullenbolletje het volgende:
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
http://www.indigokinderen.nl/testen/nieuwetijdskind-test.php
![]()
![]()
Was dat geen uitermate vervelende user, als ik het me goed herinner?quote:
he lekkertje, heb je gemist, wanneer meeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
zsmquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
he lekkertje, heb je gemist, wanneer meeten?
Die moet ik nog doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik een 12 op de rooie-bieten-meter.
Amoeba is een kneus; tevens een vogel in algemene kennis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
wat is oerbeer en wat is amoeba ik raak in de war
Die met die slak van Spongebob. Wel een goede user was dat, in de UDOWU tijd tenminste.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Was dat geen uitermate vervelende user, als ik het me goed herinner?
Met die blauwe pop in z'n UI?
alsof 20 vragen representatief zijnquote:
Haten op amoebaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Amoeba is een kneus; tevens een vogel in algemene kennis.
Oerbeer is ook een dier in algemene kennis, maar is een moderator, een hele goede zelfs.
*slijm slijm*
Geen idee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
wat is oerbeer en wat is amoeba ik raak in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |