ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren voordat je hier bent. Ik heb trouwens geen kleren meer aan.
Zoetermeer is ook een kutstad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:09 schreef leeell het volgende:
[..]
alles is beter hier, veel slechter dan zoetje kan iig niet
wel mooi snookercentrumquote:
Ik meet je gewoon weer onverwachts, je krijgt geen keus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga jou niet meer meeten
na alles wat ik gezegd heb ga je me in elkaar slaan ben ik bang nu
potverdorie, toch maar even de sloten checken vanaafquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik meet je gewoon weer onverwachts, je krijgt geen keus.
Stoute meid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dit jaar nog gedaan met bacardi cola
Succes met opstaan straksquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik meet je gewoon weer onverwachts, je krijgt geen keus.
Dat is vlak bij mijn woonplaats opgenomenquote:
Misschienquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
is het een hint dat je het opvat als een hint?
Ik drink sowieso niets anders dan bier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]meteen achter gekomen dat dat ook niet te zuipen is
dus, gewoon tabak eruit halen en sjekkie draaien, zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Tropanzia het volgende:
Godverdomme, zin aan sigaretten, heb er alleen nog een paar in de prullenbak liggen; afgebroken door't midden, omdat ik v.d. week zo nodig moest stoppen met roken. (logisch it is eigenlijk)
Craving negeren. Slapen werkt wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Tropanzia het volgende:
Godverdomme, zin aan sigaretten, heb er alleen nog een paar in de prullenbak liggen; afgebroken door't midden, omdat ik v.d. week zo nodig moest stoppen met roken. (logisch it is eigenlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |