Tja, ze laten SelektVracht dingen bezorgen, en die zijn niet zo betrouwbaar...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef Jellereppe het volgende:
Bel ze maandag anders even op. Vanaf 8 uur 's ochtends zijn ze bereikbaar. Niemand kan zeggen wat er fout is gegaan. Ze leveren tientallen wasmachines per dag, dus een fout kan er zo insluipen.
Ja, maar dat kan niet. Er was ten alle tijden iemand thuis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je niet thuis was, hebben ze het misschien bij het postkantoor afgegeven en als 'geleverd' gemarkeerd.
Nee, ze hebben ook een inhouse TNT. Het meeste wordt bezorgd door TNT. Bepaalde artikelen door Selektvracht. Daar hoor ik vaker slechte verhalen over, ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, ze laten SelektVracht dingen bezorgen, en die zijn niet zo betrouwbaar...
Niks paniekzaaier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:30 schreef Chinless het volgende:
Of de site loopt vooruit op de werkelijkheid en dat kreng komt morgen (maandag) gewoon op besproken tijd.
Paniekzaaier
De afspraak is voor komende maandag? Zo ja, bel ze gewoon direct wanneer dat kan (vemoedelijk maandagochtend), met een beetje mazzel is er niets aan de hand.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks paniekzaaier.
Als ze het vandaag hadden kunnen bezorgen maak ik mij ZEKER zorgen.
Maandag bellen! De beste tip en advies die ik je kan geven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks paniekzaaier.
Als ze het vandaag hadden kunnen bezorgen maak ik mij ZEKER zorgen.
Okee.quote:
Goedzo, volgende keer meteen updaten gaarne!quote:
Ik had ook zo'n akkefietje. Met zicht op de straat de bezorger afgewacht. Niemand. Een uur na verstrijken van de periode, verscheen er 'niet thuis' als status.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:02 schreef Mark het volgende:
Die status is soms nogal vreemd: wij hadden onlangs de status "GEweigerd" terwijl we zeker wisten dat ze niet aan de deu waren geweest. Bleek ook intern wat mis te zijn gegaan. Maandag bellen
Ze hadden ook neutraal kunnen reageren, maar ze begrepen duidelijk dat een slechte bezorgdienst hun zaken geen goed doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef Maanvis het volgende:
het zou er ook uitzien als ze amused waren nietwaar.
Dat soort dingen wordt gewoon afgehandeld dmv een SLA en wat handjeklap werk, de medewerker die jij aan de lijn had deed of ze/hij not amused was maar in het geheel is er toen niets veranderd hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hadden ook neutraal kunnen reageren, maar ze begrepen duidelijk dat een slechte bezorgdienst hun zaken geen goed doet.
Bij genoeg klachten veranderden ze wel degelijk iets (van bezorgdienst bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat soort dingen wordt gewoon afgehandeld dmv een SLA en wat handjeklap werk, de medewerker die jij aan de lijn had deed of ze/hij not amused was maar in het geheel is er toen niets veranderd hoor.
Dan gaan ze van GLS naar PostNL of DHL, van stront naar schimmel of kots dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij genoeg klachten veranderden ze wel degelijk iets (van bezorgdienst bijvoorbeeld)
Wehkamp zal toch wel aan leveranciersbeoordeling doen, mag ik aannemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij genoeg klachten veranderden ze wel degelijk iets (van bezorgdienst bijvoorbeeld)
ja, ze beoordelen welke het goedkoopste is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wehkamp zal toch wel aan leveranciersbeoordeling doen, mag ik aannemen.
Je denkt te simpel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, ze beoordelen welke het goedkoopste is.
Wehkamp ook, jouw geval nemen ze gewoon mee bij een KPI analyse van de bezorgdienst, maar uiteindelijk zullen ze voor de goedkoopste (alles meegerekend uiteraard) kiezen.quote:
Als het de gene die het goedkoopste is er een potje van maakt vliegen ze er vanzelf wel uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, ze beoordelen welke het goedkoopste is.
Dat wil nog steeds niet zeggen dat er met klachten van Wehkamp over de bezorgdienst door de bezorgdienst niks wordt gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wehkamp ook, jouw geval nemen ze gewoon mee bij een KPI analyse van de bezorgdienst, maar uiteindelijk zullen ze voor de goedkoopste (alles meegerekend uiteraard) kiezen.
Dat lienekien uit schubeekutteveen 2 pakketjes fout heeft ontvangen maakt nog niet dat ze er een potje van maken, pas als het percentage fout bezorgde pakketten boven de 10% uit stijgt zal er wat gedaan worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als het de gene die het goedkoopste is er een potje van maakt vliegen ze er vanzelf wel uit.
en het wordt altijd netjes opgelost, toch?quote:Klanten zien het bedrijf waarbij ze iets bestellen en de bezorgdienst niet als aparte bedrijven (en terecht)
ja het wordt gereclameerd en genoteerd, dat wordt ermee gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat er met klachten van Wehkamp over de bezorgdienst door de bezorgdienst niks wordt gedaan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef Maanvis het volgende:
en het wordt altijd netjes opgelost, toch?
dan kun je je klacht altijd bij thuiswinkel waarborg neerleggen, waar wehkamp bij is aangesloten.quote:
Nou, in alles klinkt door dat je in ieder geval meent dat je in dezen precies weet hoe het werkt, in ieder geval veel beter dan lienekien uit schubbekutteveen, dus ik kan verder maar beter mijn mond houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja het wordt gereclameerd en genoteerd, dat wordt ermee gedaan.
ohja en ze zeggen dat ze not amused zijn, om je tevree te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |