Tja, ze laten SelektVracht dingen bezorgen, en die zijn niet zo betrouwbaar...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef Jellereppe het volgende:
Bel ze maandag anders even op. Vanaf 8 uur 's ochtends zijn ze bereikbaar. Niemand kan zeggen wat er fout is gegaan. Ze leveren tientallen wasmachines per dag, dus een fout kan er zo insluipen.
Ja, maar dat kan niet. Er was ten alle tijden iemand thuis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je niet thuis was, hebben ze het misschien bij het postkantoor afgegeven en als 'geleverd' gemarkeerd.
Nee, ze hebben ook een inhouse TNT. Het meeste wordt bezorgd door TNT. Bepaalde artikelen door Selektvracht. Daar hoor ik vaker slechte verhalen over, ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, ze laten SelektVracht dingen bezorgen, en die zijn niet zo betrouwbaar...
Niks paniekzaaier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:30 schreef Chinless het volgende:
Of de site loopt vooruit op de werkelijkheid en dat kreng komt morgen (maandag) gewoon op besproken tijd.
Paniekzaaier
De afspraak is voor komende maandag? Zo ja, bel ze gewoon direct wanneer dat kan (vemoedelijk maandagochtend), met een beetje mazzel is er niets aan de hand.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks paniekzaaier.
Als ze het vandaag hadden kunnen bezorgen maak ik mij ZEKER zorgen.
Maandag bellen! De beste tip en advies die ik je kan geven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks paniekzaaier.
Als ze het vandaag hadden kunnen bezorgen maak ik mij ZEKER zorgen.
Okee.quote:
Goedzo, volgende keer meteen updaten gaarne!quote:
Ik had ook zo'n akkefietje. Met zicht op de straat de bezorger afgewacht. Niemand. Een uur na verstrijken van de periode, verscheen er 'niet thuis' als status.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:02 schreef Mark het volgende:
Die status is soms nogal vreemd: wij hadden onlangs de status "GEweigerd" terwijl we zeker wisten dat ze niet aan de deu waren geweest. Bleek ook intern wat mis te zijn gegaan. Maandag bellen
Ze hadden ook neutraal kunnen reageren, maar ze begrepen duidelijk dat een slechte bezorgdienst hun zaken geen goed doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef Maanvis het volgende:
het zou er ook uitzien als ze amused waren nietwaar.
Dat soort dingen wordt gewoon afgehandeld dmv een SLA en wat handjeklap werk, de medewerker die jij aan de lijn had deed of ze/hij not amused was maar in het geheel is er toen niets veranderd hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hadden ook neutraal kunnen reageren, maar ze begrepen duidelijk dat een slechte bezorgdienst hun zaken geen goed doet.
Bij genoeg klachten veranderden ze wel degelijk iets (van bezorgdienst bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat soort dingen wordt gewoon afgehandeld dmv een SLA en wat handjeklap werk, de medewerker die jij aan de lijn had deed of ze/hij not amused was maar in het geheel is er toen niets veranderd hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |