Mijn mening is dat je een briljante OP moet maken met verwijzing naar het vorige topicquote:Op woensdag 21 november 2012 23:17 schreef Sfeermaker het volgende:
Hallo beste mods. Ik zou graag een nieuw topic openen over Infected Mushroom, een psytrance duo uit Israël dat echt baanbrekende muziek heeft gemaakt naar mijn mening.
Ik zie dat er al diverse topics over zijn geopend, en in het meest recente topic is iets van 280 dagen voor het laatst gepost. Wat is nu gebruikelijk om te doen, die meest recente een schop omhoog geven of een nieuw topic openen (met een goede OP uiteraard)?
Graag uw mening.
Goede tussenoplossing, hoe denken de mods hierover?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn mening is dat je een briljante OP moet maken met verwijzing naar het vorige topic
Dat zijn de beroerdste niet hier. Die waarderen juist mooie topics.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:21 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Goede tussenoplossing, hoe denken de mods hierover?
Zeg...sinds wanneer ben jij hier mod.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn mening is dat je een briljante OP moet maken met verwijzing naar het vorige topic
quote:Op donderdag 22 november 2012 08:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Zeg...sinds wanneer ben jij hier mod.
Donequote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Wil enen mod svp de titel van dit topic aanpassen?
MUZ / Top 2000 #2 (editie 2012): Nog 24 uur om (niet) te stemmen..
aniet) m/z (niet)
Dank u!
Hij is openquote:Op donderdag 22 november 2012 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil graag reageren in dit topic, aangezien er een nieuw album op komst is:
MUZ / Dido #2: Safe Trip Home
Reageren is echter niet meer mogelijk. Vaak helpt het als een Mod even post. Dan is het topic weer actief en heropend. Bij deze dus dat verzoek.
checkquote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef ranja het volgende:
Mogen de topics van de top 100 allertijden gereekst worden?
deel 2: MUZ / FOK! song top 100 allertijden 2012 - 2
is al een reeksquote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef lubje25 het volgende:
Dat top 2000 topic is dat al een reeks? Zo niet kan iemand dat regelen? Bvd
donequote:Op dinsdag 27 november 2012 14:59 schreef Tchock het volgende:
Om een of andere reden is deze reeks stuk: MUZ / Arctic Monkeys #69 - When there's people like you?
Waardoor meowingtons het nodig vond om het nieuwe topic te verprutsen: MUZ / Arctic Monkeys #70 - Waar de eerste festivaldata aangekondigd zijn
Kan dit makkelijk gefixt worden? Of moet het allemaal handmatig?
Als je ze upload op een normale, liefst streaming, website zoals Soundcloud of Youtube en een normale en niet al te promotende OP maakt bij het topic, zie ik niet heel veel problemen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:45 schreef Kinz het volgende:
Mag ik hier ook mixtapes van mezelluf droppen?
Dan heb ik dit overigens ook opgelost.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
De Rock am Ring reeks ( Topicreeks: Rock am Ring ) mist overigens nog steeds dit topic: MUZ / Rock am Ring 2012 #2 Die Toten Hosen, Linkin Park, Metallica, e.v.a.
donequote:Op maandag 3 december 2012 18:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan mag deze daar vast ook bij.
MUZ / FOK! song top 100 allertijden 2012
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |