Jepquote:
Ik ken het...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Jep![]()
![]()
Line-up is vet dit jaar, de eerste 2 dagen worden slopend. Dan maar zondag kijken wat ik zondag nog gaan doen.
lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef Komakie het volgende:
Hehe hoe mooi is dit.
Omdat we de de bus niet mee kunnen, heeft mijn schoonvader aangeboden de helft van een hotel te betalen
Eerlijk gezegd heb ik het al een paar weken geleden geregeld. Ik was het alleen vergeten te melden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef AgeEll het volgende:
[..]
lol
Maar ga je dat nu nog regelen dan?
Had je wel een auto als vervoer? Dan ga je toch ook op de greencamping staan.
Geinigquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef AgeEll het volgende:
Als je op googlemaps kijkt zie je het RaR terrein opgebouwd, maar zonder toeschouwers. Alleen zijn de campings wel vol.
Rijdt geen busje die kant op zo te zien?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef -Sum- het volgende:
cool die google maps!
maarre B5 is een goede kuittraining lopen, maar niet echt veren al 5 jaar de leukste camping
Dit is het volledige bedrag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef AgeEll het volgende:
Nou zoals ik al eerder heb gemeld, wij moeten elke dag een plekke zoeken, en over het algemeen gaat dat vrij vlot, en best in de buurt. Weten nu wel wat weggetjes. Alleen staat er het ene jaar en het andere jaar niet iemand voor een bepaalde weg. Maar als je van onderen naar het terrein komt dan vind je vanzelf wel een plekkie hoor. Dus via Welcherath (L94) Probeer eerst iig dichtbij en ga dan steeds verder, wij gebruiken nooit een pendelbus.
Als je schoonpapa de helft daarvan betaald is het heel goedkoop, en als dit de helft is, dan valt het wel mee toch, voor een lang weekend.
daarom zeg ik: kuittrainingquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rijdt geen busje die kant op zo te zien?
Ook snachts lekker om terug te lopen - berg afquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef -Sum- het volgende:
cool die google maps!
maarre B5 is een goede kuittraining lopen, maar niet echt veren al 5 jaar de leukste camping
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wie weet wordt het wel een gewoonte... je weet het niet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:33 schreef AgeEll het volgende:
Als je zit uit te kijken naar het festival zie je jezelf altijd lekker in het zonnetje staan met goede muziek. Maar met dat weer vandaag krijg ik flashbacks van de regenbuien die er ook elk jaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |