Had ik al gedaan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef cafca het volgende:
Mag deze Raad de Hoes #6 Het betere knip- en plakwerk aan de reeks toegevoegd worden?
Kon jij niks aan doen, komt doordat er nog maar één topic van was en er dus nog geen reeks van bestond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Kan Het Tom Waits topic #2 even gereekst worden? Ik weet niet precies wat ik fout heb gedaan, maar in ieder geval iets.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Kan Het Tom Waits topic #2 even gereekst worden? Ik weet niet precies wat ik fout heb gedaan, maar in ieder geval iets.
quote:
Ah, on that bicycle. Dank voor de uitleg!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Kon jij niks aan doen, komt doordat er nog maar één topic van was en er dus nog geen reeks van bestond.
Mijn dank is groot!quote:
Je bent gewoon luiquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:44 schreef Karina het volgende:
Zouden jullie deze TT: Toppop3
Willen aanpassen naar Toppop3?
Goed he? Dat ik het niet zelf doe
Nietus, dat in FB typen is meer werk dan de TT aanpassenquote:
Johaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:15 schreef robdriessen het volgende:
Hallo ModjesAangezien het me vorig jaar is gelukt, ga ik de vraag dit jaar ook weer stellen: zou Digitale Pakjesavond 2012: Daar is ie weer! een sticky topic mogen zijn tot na Sinterklaas ?
quote:
Als het dan maar geen: Oh, klik hier eens-topic wordt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Modus het volgende:
Ik heb wat troubles met Soulseek, mag dat in (een) MUZ(-topic)?
Als jij zegt: Ik kan dat en dat niet binnenhalen, dan komt er nog al snel iemand met: "Oh, ik heb hier wel een linkje dat wel werkt" en dat is op FOK! een doodzonde.quote:
Bedoel je deze: Tip hier onbekende nummers die de rest van Fok! MOET horen #2quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:24 schreef DrNick het volgende:
Waar is het topic met onbekende muziek? Ik ben het nl. even kwijt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Bedoel je deze: Tip hier onbekende nummers die de rest van Fok! MOET horen #2
Ja, die is dood.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef bartrid het volgende:
Rare user die random posts van andere mensen kopieert met spam erbij:
Stoner Central #39: Monnos
edit: al geregeld zie ik![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Homdeck het volgende:
Ik mag hier niet in posten dat ie vanochtend weer begonnen is: Arrow Rock 500!!
Wat snap je niet aan Klik hier?quote:Er is al 728 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
graag gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Homdeck het volgende:
Ik mag hier niet in posten dat ie vanochtend weer begonnen is: Arrow Rock 500!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop