Wel een beetje anders dan vroeger... dat is jammer. Geen Penny en geen Ad, maar goed, een leuk muziekprogramma op tv is nooit wegquote:Toppop keert terug op televisie, zoveel werd in juni al duidelijk.
Gerard Ekdom is vanaf zaterdag 22 september weer te zien met het programma. Na lang wikken en wegen, brainstormen èn vergaderen is voor de lumineuze titel Toppop3 gekozen. “Met veel live-optredens, popnieuws, muziektips en vaste rubrieken.
Elke week gaat een artiest onaangekondigd de straat op, is er een clip gemaakt door concertbezoekers en duikt Ekdom in z’n eigen platenkast voor bijzondere muzikale invalshoeken en verbanden”, verklapt de Avro. Ook is er met optredens van Serious Talent en de Mega Top 50 een nadrukkelijke link met 3FM.
Gerard Ekdom heeft er vanzelfsprekend zin in. “Vroeger keek ik altijd naar TopPop en Countdown. En dat ik nu zelf een popprogramma mag presenteren, daar was ik wel even stil van. Het is een droom die uitkomt.”
Ekdom werkt zich ondertussen meer en meer op de beeldbuis. We kennen hem al uit Serious Request, maar ook Fort Boyard, De Beste Singer/Songwriter van Nederland en het SBS-programma De Vrienden van Amstel Zingen Kroonjuwelen. En nu dus Toppop3.
Bron
Dat is waar. Maar wat ik al postte, een leuk muziekprogramma is mooi meegenomen, dat is er eigenlijk helemaal niet meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef trovey het volgende:
Mmmh, meestal is het beter om dit soort dingen niet in de herhaling te gooien, valt bijna altijd tegen.
Top of the Pops was zo'n beetje de laatste.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wat ik al postte, een leuk muziekprogramma is mooi meegenomen, dat is er eigenlijk helemaal niet meer.
Ja en dat komt heel misschien ook weer terug las ik laatst.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Top of the Pops was zo'n beetje de laatste.Herhalingen van Top of the Pops.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dat komt heel misschien ook weer terug las ik laatst.
Ik ken al die bands van tegenwoordig amper meer. Maar zo een programma als dit kan er wel aan meewerken dat ik ze ga kennenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef mirelia het volgende:
Alleen jammer dat er geen goed muziek meer wordt gemaakt zoals in de jaren 70,80 en 90
Je had graag gezien dat Penny de Jager op haar oude dag nog een paar leuke dansjes ging doen, op de achtergrond bij een of ander hip hedendaags figuur?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Maar dan onder een nieuwe naam, Toppop 3
[..]
Wel een beetje anders dan vroeger... dat is jammer. Geen Penny en geen Ad, maar goed, een leuk muziekprogramma op tv is nooit weg
Of misschien een jongere "Penny"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Je had graag gezien dat Penny de Jager op haar oude dag nog een paar leuke dansjes ging doen, op de achtergrond bij een of ander hip hedendaags figuur?
Leuk idee verder, in de basis, alleen jammer dat er bij de hedendaagse mainstream zo weinig voor me zit. Vanwege de 3fm-link zal het electropop-gedeelte misschien niet zo overheersen, dat scheelt nog.
Ik denk het ook niet, qua hedendaagse mainstream is muziek met enige funk of soul erin zo goed als dood (helaas). Uitzonderingen als Caro Emerald daargelaten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
Zelf ben ik achtergebleven in het soul/funk/discotijdperk, dat zal er sowieso niet te zien zijn denk ik.
Frankrijk heeft nog Taratata, op France2 en herhalingen op TV5. Maar dat is absoluut niet hitparade gebonden (beide zenders zitten in het ziggo-basispakket).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef trovey het volgende:
Top of the Pops was zo'n beetje de laatste.Herhalingen van Top of the Pops.
Zou het niet op uitzendinggemist.nl komen dan ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
En het kutte is dat ik zelf morgen een verjaardag heb en niet kan kijkenIk neem het wel op natuurlijk
Oh dat kan natuurlijk ook. Zal wel inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Zou het niet op uitzendinggemist.nl komen dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |