quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Amoeba het volgende:
Alsof die user daar dan ook komt. Ik kom echt niet in elk topic hier in MUZ, KLB, ONZ whatever.
Maargoed, FOK! beslist. Pleite hier.
Ja we hebben quote alerts, en we hebben ook een DM systeem...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Amoeba het volgende:
Ik bedoel daarmee dat ik dus de discussie in Wat luister je nu staak.
Over je DM, hoe moet dat? Als ik een random post quote in (bijvoorbeeld) het Pink Floyd topic, zien zij dat dan ook?
» Er is al 467 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef belsen het volgende:
We hebben natuurlijk ook nog: Wat luister je nu (nieuwe stijl) #29
Met alle ruimte tot discussie.
Wel al 28 delen hiervoor. Hij ligt nu alleen even stil, maar je bent van harte uitgenodigd om daar te komen posten. Als iemand het topic weer een goede slinger geeft, komen de users wel weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
» Er is al 467 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Erg populair hè.
Donequote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Centraal Trance Topic (99): John Askew
a.u.b. veranderen naar
Centraal Trance Topic (99): John Askew
Nee, ik geloof niet dat er al een fatsoenlijk topic over Elvis. Maak hem aan en maak hem mooi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:52 schreef Iwanius het volgende:
is er al een centraal Elvis topic over zijn sterfdag vandaag,16 augustus 2012,
of heb ik er zoals gewoonlijk overheen gekeken?
Zal ik zo even doen. Mooie OP.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:34 schreef Iwanius het volgende:
Wel een dag te laat maar inmiddels aangemaakt!
gelieve nog even de Wiki url (tegen de =aan) goed te maken.
Dank!
Ga ik ook even doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje deze TT veranderen :
Leden Russische Protest-Punk-Band misschien 7 jaar de cel in
'tot 2 jaar strafkamp veroordeeld.'
Alvast bedankt.
Goed gedaan jochiequote:
Donequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:43 schreef Arcee het volgende:
James Brown is dead.
Mag deze weer open? Ik wil even melden wat een steengoed nummer ik dit vind.
Nu ben ik al helemaal lief.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Hallo lieve modjes, zou Raad de hoes #5 - de 'nu al een lustrum'-editie gereekst mogen worden? Bij voorbaat dank!
Maak maar een nieuwe, deze is al 3500 dagen niet in gepost.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mag deze open? Violent Femmes
Want het staat nu op. En ik vind het leuk.
Ja, regel het via PM of via een topic in V&A, waarnaar je kunt verwijzen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef Modus het volgende:
Is het toegestaan in een bandtopic te melden dat ik een kaartje over heb voor een aanstaand concert en evt. reacties verder buiten Fok om afhandel?
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Maak maar een nieuwe, deze is al 3500 dagen niet in gepost.
Niks, juist daarom mag je een nieuwe maken.quote:
Ik zal het eens navragen voor je.quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef guitarist het volgende:
Waarom is dit topic helemaal verwijderd, zo erg was het toch niet?
http://forum.fok.nl/topic/1870916
Nieuwe topics zijn veel schoner en verbruiken veel minder.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
,
. Dat is zo niet-duurzaam.
,
.
Het was een bekende spammer, dus dan wordt gekozen voor de wortel-en-tak-aanpak.quote:Op zondag 16 september 2012 20:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het was niet mijn topic hoor, ik had er alleen een reactie in geplaatst.
Oké.quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Het was een bekende spammer, dus dan wordt gekozen voor de wortel-en-tak-aanpak.
donequote:Op woensdag 19 september 2012 23:55 schreef Norrage het volgende:
Zou dit topic wellicht in "Janne Schra (Room Eleven / Schradinova)" veranderd worden?:)
Room Eleven \ Schradinova
Dankquote:
Nee, post maar in deze: Dat ene trompetriedeltje op twee minuut achtendertig!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Arcee het volgende:
Nummers met 1 bepaald fantástisch hoogtepunt...
Mag deze open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |