Ik vind het leuk. Dus dat is het me gesleep wel waard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem mijn spiegelreflex echt zelden mee, teveel gesleep...
K.Weenie, ik hoop dat het meevalt bij de da
Succesquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem hem soms mee, als ik zin heb. Heel soms![]()
Morgen hebben die van mij studioshoot, we werden laatst op straat gevraagd.
Ben benieuwd, ze hebben het wel al vaker gedaan, maar nu met een model en met styling
Oeh ik ben ook zo nieuwsgierig wat het gaat wordenquote:
Owja fuck, zit nog steeds met die andere 2 in mn hoofd (boxer van 8 en een am staf van 7)...ja, die kop is meer van een boxer dan am bulld....we gaan t meemakenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Hij is pas 3.5 hoor, dat is zo oud nog niet. Ik vind hem meer als een boxermix uitzien dan als een am.bul. Beiden zijn sterke drukke eigenwijze rassen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is nog heel jong! Maar ga eens kennis met hem maken
Ja vond het ook wel een goed ideequote:
We hebben het weer gedaan, onszelf gek gemaakt met het idee dat we tijd en ruimt hebben voor een hond...we hebben beiden behoefte aan de hond, zijn beiden gek op honden en willen, moeten er zelfs bijna eentje...quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is nog heel jong! Maar ga eens kennis met hem maken
In jouw situatie zou ik ook geen hond nemen neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:50 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
We hebben het weer gedaan, onszelf gek gemaakt met het idee dat we tijd en ruimt hebben voor een hond...we hebben beiden behoefte aan de hond, zijn beiden gek op honden en willen, moeten er zelfs bijna eentje...
Maar dan komt het besef: 2 fulltime werkende jagers die bijna nooit thuis zijn...het kan gewoon niet.
We hadden eens goed nagedacht en moesten zelfs een schema maken om de hond aandacht te geven (bijv. maandag naar haar ouders, dindsdag naar de mijne, woensdag een dag op klantenbezoeken en dan de hond mee in de auto en donderdag opvang, vrijdag thuis werken etc etc...)
Conclusie: we mogen geen hond nemen van onszelf...om dit te voorkomen (i do not judge!!)
Mijn hond verdient een beter baasje dan ik kan zijn...
Verstandig. Ik neem ze alle vier mee naar mijn werk, dat is erg luxe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:50 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
We hebben het weer gedaan, onszelf gek gemaakt met het idee dat we tijd en ruimt hebben voor een hond...we hebben beiden behoefte aan de hond, zijn beiden gek op honden en willen, moeten er zelfs bijna eentje...
Maar dan komt het besef: 2 fulltime werkende jagers die bijna nooit thuis zijn...het kan gewoon niet.
We hadden eens goed nagedacht en moesten zelfs een schema maken om de hond aandacht te geven (bijv. maandag naar haar ouders, dindsdag naar de mijne, woensdag een dag op klantenbezoeken en dan de hond mee in de auto en donderdag opvang, vrijdag thuis werken etc etc...)
Conclusie: we mogen geen hond nemen van onszelf...om dit te voorkomen (i do not judge!!)
Mijn hond verdient een beter baasje dan ik kan zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |