1e Boltquote:
Op een recht stuk mag het in principe wel als je niemand hindert.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:07 schreef DeeBee het volgende:
Wow, als iemand een protest indient dan is dit een DSQ voor Powell natuurlijk...
Tuurlijk wel voordeel, hij blokkeert Martina.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Op de 100 wordt er volgens mij niet op gestraft? Dan heb je er nl totaal geen voordeel van, itt de 200..
Nou, eerst zien dan geloven. Wanneer de commercie in gevaar komt, wil men nog wel eens marchanderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:07 schreef DeeBee het volgende:
Wow, als iemand een protest indient dan is dit een DSQ voor Powell natuurlijk...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tuurlijk wel voordeel, hij blokkeert Martina.
Zou geen protest indienen. Als nummer 4 ook niet. Maar goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:07 schreef DeeBee het volgende:
Behalve 100meter. Denk dat Blake daar kan verrassen.quote:
Nou nou niet overdrijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:11 schreef TheArt het volgende:
10.00 met een kutstart en uitlopend na 50 meter
en die chinees ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
Die Japanner was een stuk sneller dan ik dacht.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lijpe Lesbo. Wil niks kleiner dan 30 cm. droog in de kut.
20 minuten tijd voor protest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef PieterBas het volgende:
DSQ kan straks ook nog uitgedeeld worden, ongeacht er een protest is. Het zou echt jammer zijn dat Powell niet in de finale zou kunnen staan.
Zou uit eergevoel geen protest indienen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef PieterBas het volgende:
DSQ kan straks ook nog uitgedeeld worden, ongeacht er een protest is. Het zou echt jammer zijn dat Powell niet in de finale zou kunnen staan.
Daarom moet het ook niet regenenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
De wind staat trouwens wel gunstig voor een WR, of iig een hele snelle tijd.
Ik verwacht dat er ook geen protest ingediend wordt. Martina is voor minder gestraft, en het zijn de series.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou uit eergevoel geen protest indienen.
Ja, ik wacht ook al een hele tijd op groep B. Zoveel later zijn ze nou ook niet gestopt met verspringen dat ze zoveel later pas hoeven te beginnen met speer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaan we nog speergooien?
Ongelooflijkquote:
Over pakhazen gesproken. Die hele finale toen van 1988quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:16 schreef Ambrosius het volgende:
Over pakhazen gesproken: Dwain Chambers.
Over pakhazen gesproken: China en Oost-Duitslandquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over pakhazen gesproken. Die hele finale toen van 1988
- Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef SuperImposed het volgende:
- kim collins start niet ?
- kim collins was toch amerikaan?
- 7 heats, hoeveel halve finales zijn er wel niet?
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef SuperImposed het volgende:
- kim collins start niet ?
- kim collins was toch amerikaan?
- 7 heats, hoeveel halve finales zijn er wel niet?
3 Halve finales toch?quote:
neukt ie jouw ofzo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd. Hij had geen concurrentie, dus kon het zich veroorloven.
Jouwquote:
Grappig man.quote:
Klinkt ook zo lekker, eenderde finales.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:22 schreef SuperImposed het volgende:
3 halve finales, noem het dan 1 / 3 finales.
twee keer de helft is ook geen hele finalequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:22 schreef SuperImposed het volgende:
3 halve finales, noem het dan 1 / 3 finales.
Volkomen ontspannen 10.00 lopen.quote:
wel minder blessuresquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Respect voor die man zonder benen, word gewoon 2de in die run.. Wel pijnlijk als je dan verslagen word door zo een atleet lijkt me..
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens, dat Pistorius mee mag doen
Speer is haar beste onderdeel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef kilon het volgende:
Ze gaan eindelijk weer speerwerpen hoor. Broersen is hier best goed in als ik haar PR mag geloven.
Ja, dat komt omdat-ie geen kans op een medaille maakt. Op het moment dat-ie goud pakt breekt er een storm van protest los dat het niet eerlijk is dat hij mee mag doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens, dat Pistorius mee mag doen
Gaat straks iedereen hun benen er af zagenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat-ie geen kans op een medaille maakt. Op het moment dat-ie goud pakt breekt er een storm van protest los dat het niet eerlijk is dat hij mee mag doen.
Dit. Ze zit erbij alsof ze op RTV Noord zit te presenteren.quote:
Ik vind het maar een gevaarlijke religie, die beenlozen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gaat straks iedereen hun benen er af zagen
Is veel hygiënischer, zonder voeten, zit toch alleen maar vuil aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gevaarlijke religie, die beenlozen.
Telegraaf!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schippers vergooit kansen op medaille
FOK! is ook goed geinformeerd.
Sowieso mooie prestaties. Die stoot van Skuyjite met kogel was ook al een WR in de meerkamp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef kilon het volgende:
Die worp van die Franse was trouwens een OR voor de meerkamp. Kijken of er nog meer in zit.
Ennis op de horden toch ook?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sowieso mooie prestaties. Die stoot van Skuyjite met kogel was ook al een WR in de meerkamp.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ennis op de horden toch ook?
Dit is natuurlijk maar één kant van het verhaal, maar ik vind die reactie van STNOC een beetje overdrevenquote:
Zie jij dat door een schaatspak?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net zo lelijk als het navelpluisje van Anni Friesinger
Enige vereiste is dat de voorkant van de speer als 1ste de grond raakt, volgens mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
En 't telt als de javelin niet blijft steken?
Ja, zo gooide die Britse net een PBquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
En 't telt als de javelin niet blijft steken?
Echt niet normaal iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:53 schreef DeeBee het volgende:
Holy shit, Ifadidou bijna 1.000 punten op speer...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
Netjes toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:53 schreef DeeBee het volgende:
Holy shit, Ifadidou bijna 1.000 punten op speer...![]()
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:07 schreef BabeWatcher het volgende:
12e en 13e , toch een beetje teleurstellend.
Teleurstellend? Ze zijn beide hartstikke jong. Gewoon hun plaats in dit veld. Sterker nog, op basis van hun PR stonden ze vooraf 18 en 23e.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:07 schreef BabeWatcher het volgende:
12e en 13e , toch een beetje teleurstellend.
Van een combinatie van gebrek aan kennis en overdaad aan chauvinisme ben ik bang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Teleurstellend? Ze zijn beide hartstikke jong. Gewoon hun plaats in dit veld. Sterker nog, op basis van hun PR stonden ze vooraf 18 en 23e.
Waar komen in hemelsnaam die verwachtingen vandaan?
twitter:EricRoeske twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 15:31:38‘Ik heb veel pijn aan mijn knie en mijn voet na het hoogspringen gisteren', aldus een diep teleurgestelde Schippers: http://t.co/DQzDNYwF reageer retweet
dat verklaart een hoop. Heel jammer. Hopelijk kan ze de 800 in een naar omstandigheden redelijke tijd volbrengen. Dan kan ze toch nog terugkijken naar een goede meerkamp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
twitter:EricRoeske twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 15:31:38‘Ik heb veel pijn aan mijn knie en mijn voet na het hoogspringen gisteren', aldus een diep teleurgestelde Schippers: http://t.co/DQzDNYwF reageer retweet
Ze gaat altijd kapot aan dat hoogspringenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
Vanwege dat rare aanlopen tot het moment dat je moet springen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef knep het volgende:
[..]
Ze gaat altijd kapot aan dat hoogspringen.
Komt door een chronisch aanhechtingsprobleem in de voet volgens mij, waardoor de afzet altijd een probleem is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege dat rare aanlopen tot het moment dat je moet springen?
De stagiaire dacht dat Churandy de achternaam was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:57 schreef TheArt het volgende:
Sinds wanneer wordt op NOS-TT iemand met de voornaam neergezet?
"Churandy door, Bolt doet kalm aan"
Staat allemaal prachting op london2012.com, gewoon even zoeken. Indeling van de series was net nog niet bekend...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn de halve finales en de finale van de 100 m heren morgen en is er al een precieze begintijd bekend?
Eerder na 85 meter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Na hoeveel meter ging Bolt nou uitlopen, 60 ofzo?
Maar hij ging niet echt voor topsnelheid denk ik, gewoon degelijk de voorronde winnen. Die Bailey van Amerika daarentegen zat dicht tegen zijn PR, die zag je wel volgas geven op enkele stukken.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef wimderon het volgende:
We gaan zo beginnen met de 20 kilometer snelwandelen.
Weer een goed reden om zich te richten op de 100 en 200m.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Komt door een chronisch aanhechtingsprobleem in de voet volgens mij, waardoor de afzet altijd een probleem is.
Je mag max 3x rennen toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:14 schreef borisz het volgende:
Ben altijd benieuwd hoeveel mensen een DSQ'tje achter hun naam gaan krijgen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef kilon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk? Je mag niet rennen, dus dat is 2 voeten tegelijkertijd van de grond. Maar in een van die slomo beelden zag ik toch echt iedereen met 2 voeten in de lucht.
Je moet altijd minstens 1 voet op de grond hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef kilon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk? Je mag niet rennen, dus dat is 2 voeten tegelijkertijd van de grond. Maar in een van die slomo beelden zag ik toch echt iedereen met 2 voeten in de lucht.
Bij 3x is het klaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag max 3x rennen toch?
Beroemd en lullig inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij 3x is het klaar.
En een lesje Olympische geschiedenis. Jane Saville 2000
Eigenlijk vanaf zes minuten. Saville liep het stadion in en....
Dat zag ik met Ranomi volgens mij ook al.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:57 schreef TheArt het volgende:
Sinds wanneer wordt op NOS-TT iemand met de voornaam neergezet?
"Churandy door, Bolt doet kalm aan"
De NOS noemt haar al een week 'Kromo'quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zag ik met Ranomi volgens mij ook al.
Pas een week?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:27 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
De NOS noemt haar al een week 'Kromo'
Naar mijn idee noemen ze haar al 2 jaar zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:30 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Spelen zijn een weekje oud, dus naar schatting wel ja.
Hmm, was de afkorting nog nooit zo tegen gekomen bij de NOS.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar mijn idee noemen ze haar al 2 jaar zo.
Maar goed, om ontopic te blijven, briljante snelwandelrace.
Kruit te vroeg verschoten.quote:
Inderdaad de grote BS van deze sport.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf dat snelwandelen een subjectieve kutsport vinden. Het is gewoon complete willekeur wie ze aanwijzen met een rode kaart.
Lopez nu eruit met 3x rood.
Hele stukken kan je ook gewoon 'rennen', en dan merkt niemand het misschien op en soms zijn ze overdreven streng en geven ze iemand gelijk een straf als ze ergens staan, tsja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf dat snelwandelen een subjectieve kutsport vinden. Het is gewoon complete willekeur wie ze aanwijzen met een rode kaart.
Lopez nu eruit met 3x rood.
Ik denk dat die blessure het minst erg is op de loopnummers. Daar zal ze er het minst last van hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:06 schreef kilon het volgende:
Schippers is geblesseerd dus daar hoeven we niet teveel van te verwachten.
Ok, maar we moeten niet raar opkijken als het toch wat tegen valt. Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat die blessure het minst erg is op de loopnummers. Daar zal ze er het minst last van hebben.
Klopt ja, bij slomo in bochtje zo duidelijk zichtbaar bij die Chinezen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lopen alle 5 ook gewoon los
Het doet me zeer om naar te kijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:00 schreef kilon het volgende:
Kijken hoe lang ik het volhoudt tot ik moet lachen. Of me ga vervelen.
Dit ja. Zou me niet verbazen als hij een 2e rood krijgt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:14 schreef cap het volgende:
Ik vind het met het blote oog toch echt verdomd vel op rennen lijken
Hopelijk faalt ie nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef Columbiafan het volgende:
Die Chiness zit twee kilometer van de meet al te juichen
Chen goud, Wang brons, lijkt me wel een mogelijke uitslag van ongeveer de helft van de disciplines op deze spelen te kunnen zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:19 schreef TheArt het volgende:
Chen goud, Barrondo zilver en Wang brons.
Met al die genaturaliseerde tafeltennissers en badmintonners weet je het niet tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef TheArt het volgende:
Een Chinees uit China, je meent het Toine
Ik moest hierom lachen omdat ik 1 uur en 18 minuten mijn lach heb proberen in te houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef TheArt het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:25 schreef TheArt het volgende:
Gadverdamme, wordt er eentje close in beeld genomen die ligt te kotsen
Lekker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Één of andere Braziliaan.
Morgen pas weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wanneer moet Bolt rennen?
Allemaal FOK!kers op het podiumquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:50 schreef knnth het volgende:
Is te-lam-om-tijdschema-op-te-zoeken eindelijk ook Olympisch? Erg veel kandidaten dit jaar ...
welke finales vanaaf en hoe laat?quote:
wachtkamerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:02 schreef DeeBee het volgende:
BOEM, Felix Sanchez!
Green er al uit op de 400 horden...
http://www.london2012.com/schedule-and-results/quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke finales vanaaf en hoe laat?
Uit Chinezistan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef TheArt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |