SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Die hebben we niet meer, is al besloten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Crisis wat een gedoe met die rekeningen. Ik ga wel mee op de gezamelijke rekening.
sluit je aan bij Greys an mij desnoods.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Crisis wat een gedoe met die rekeningen. Ik ga wel mee op de gezamelijke rekening.
Kom dan toch gewoon!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:28 schreef Oognip het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel veel plezier wensenHet gaat echt onwijs gezellig worden
Stiekem toch een beetje jaloers![]()
oh nou ik zie het vanmiddag wel bij wie ik op de bon mag en ander m'n eigenstequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
sluit je aan bij Greys an mij desnoods.
TS begint.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:00 schreef sp3c het volgende:
wat een gedoe!
vertel is ... wiens haar zit niet goed vandaag?
allemaal ff checken pls
Dat komt straks, want ik ga zo eerst nog met de Biet naar het hondenstrand, dus daarna kan het douche ritueel all over again beginnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:02 schreef sp3c het volgende:
oeh sexy maar ik hoopte meer op paniekreaties
En Limburg.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
Oh jongens dit ga ik toch wel zó kijken he
Zo slecht dat het wel leuk moet zijn:
[SBS6] Schoonspringen met Sterren: Gerard Joling als host!
Ja, ik zie wel weer bier, saus, ect over mijn shirts gaanquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
De baard trimmen! Die is nu een stukje korter dan dat ik 'm eigenlijk bedoeld had
. Omdat ik scheef trimde.
.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ja, routebeschrijving zoeken.
Ik ging met de autoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het regent. Ik moet straks naar het station fietsen
.
Van Gert of van de PvdA?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van mezelf zonder baard. Beetje het Samson-idee.
Pinkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:41 schreef Qwea het volgende:
Iiiiiiiiiii'm coming up so you better get this party started!!
Ik ben onderweg
Die uit de bijbel.quote:
Het is niet ECHT heel warmquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een jurkje aan... te koud zeker?
Zolang je het niet in je haar smeert zit je ongeveer in de goede richtingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nagellakdrama. Ik ben daar zo slecht in he?
Ast maar geen witte legging isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik doe ander jurkje met broek eronder dan
*witte legging terug in kast legt*quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*witte legging terug in kast legt*
Van mij mag je een jurkje aan hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef tombolafan het volgende:
Waarom kan een korte broek wel en jurkje niet?
Oh, oh! En een feesthoedje en zo'n toetert die uitrolt als je er op blaast!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef tombolafan het volgende:
Screw it. hou gewoon mn feestjurk aan
neem wel lange broek en shirt mee
Jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Langs het ziekenhuis, onder dat bruggetje door, bocht naar rechts, spoorwegovergang
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een klein raadsel hoe ik de verjaardagstaart voor Greys mee ga krijgen op de fiets...
Dankjewel!quote:
Feestjurk FTW!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef tombolafan het volgende:
Screw it. hou gewoon mn feestjurk aan
neem wel lange broek en shirt mee
Ik zie het al voor me, taart in een abstracte vorm door de snelbindersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een klein raadsel hoe ik de verjaardagstaart voor Greys mee ga krijgen op de fiets...
Om nog niet te spreken over die muziekinstallatie die we nodig gaan hebben voor het zingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongen, er is een ENORME rotonde naast het ziekenhuisquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jamaar het is het stukje daarvoor waar ik fout ging.
elke routebeschrijving die ik vind zegt dat ik ergens op een rotonde moet komen en daar de 3e afslag moet nemen.
Mijn probleem: ER IS DAAR GEEN ROTONDE!![]()
Dus bleef ik doorrijden, denkend dat ik die rotonde vast wel tegen zou komen. Halverwege Rotterdam besloot ik om toch maar even te bellen.![]()
Heel Nederland is bijna tot een grote rotonde omgegraven, maar daar waar ik er een nodig heb zijn ze het blijkbaar vergeten.
Maar om daar nou de 3e afslag van te nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Is de aarde zelf eigenlijk ook niet gewoon een grote rotonde?
mn benen zijn witter dan mn leggingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van mij mag je een jurkje aan hoor
eh, nee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
Roozjee, waar kom je nou vandaan? Ga jij vanaf de A13 bij afslag Zestienhoven (Rdam Airport) er af de N209 op?
Spijkerbroek, sneakers, shirt hiero. Kan primaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Feestjurk FTW!
Oh my... kom ik aan in mijn spijkerbroek, verwassen shirtje en op slippers![]()
Is afslag 14 'Sint Franciscus gasthuis"?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
eh, nee?![]()
A4 -> A13 -> A20 -> afslag 14. En dan die "zogenaamde" rotonde.
Een pre meet voor mensen die niet durvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh die meet is vandaag al
Hoe dan ook, veel plezier
Kleiweg 325 Rotterdamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou zou ik zweren dat ik ergens het adres van Henk hier heb gelezen, maar ik kan het niet meer vindenHelp! Waar moet ik naar toe?
kleiweg - hoog nummerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou zou ik zweren dat ik ergens het adres van Henk hier heb gelezen, maar ik kan het niet meer vindenHelp! Waar moet ik naar toe?
Oh ik dacht al, in de OP stond weer een andere datumquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een pre meet voor mensen die niet durven
15 september, dunkt mequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, in de OP stond weer een andere datum
Wat lekker overdreven zeg
Welnee, het is gewoon een meetje voor mensen die geen zin hadden om tot 15 september te wachten en nu al zin hadden in een gezellige middagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, in de OP stond weer een andere datum
Wat lekker overdreven zeg
Oh jullie komen dik te vroegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef Qwea het volgende:
Zo, tombo en ik zijn op pad. En ik heb een ezelsoor in mijn mik. *tong uitsteek*
Precies, dat is toch anders dan 4 augustus dacht ik, daardoor was ik even verwardquote:
Voortaan gewoon standaard een ESF-meet in het eerste weekend van de maandquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon een meetje voor mensen die geen zin hadden om tot 15 september te wachten en nu al zin hadden in een gezellige middag
Daar gaat het zeker mee lukken zwab, ik ook van jouquote:
Kom je ook volgende keer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Precies, dat is toch anders dan 4 augustus dacht ik, daardoor was ik even verward
[..]
Voortaan gewoon standaard een ESF-meet in het eerste weekend van de maand
Wat doen jullie eigenlijk op zo'n meet? Gewoon kletsen en drinken en happen en songfestivalmuziek draaien?
Nee, geiten offeren voornamelijk. Qwea volgieten. Buren van Henk boos maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voortaan gewoon standaard een ESF-meet in het eerste weekend van de maand
Wat doen jullie eigenlijk op zo'n meet? Gewoon kletsen en drinken en happen en songfestivalmuziek draaien?
Oh, dus dat is de rotonde. Dan issie gewoon zo groot dat ik er geen rotonde in heb herkend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef Greys het volgende:
Kijk Roger, jij komt linksonder via de A20.
Dan neem je afslag St Franciscus gasthuis.
Dan neem je die rotonde (waar je bovenop al op staat dus).
3e afslag en direct holletje weer af:
[ afbeelding ]
Oh, ik stap toch nog in de auto!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn karaokeset thuis gelaten want Q whatsappte dat ze de hare bijheeft.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik stap toch nog in de auto!
Dat had ik ook net. En toen ging de airco aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit sijpelend en gutsend in de trein. Het is bloedheet. Had ik mijn jurkje maar aangedaan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat had ik ook net. En toen ging de airco aan
quote:
You're welcome!quote:
jaaaa vanmorgen gevierd, was top!quote:
Oh je had blijkbaar nog niet meegekregen dat ik pas veertien benquote:
Oh, dacht dat je al 15 wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh je had blijkbaar nog niet meegekregen dat ik pas veertien benBij deze dan, en de komende tijd dus nog niet
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik herken niemand op die foto man!
True story!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Naja, die hysterische telefoon moet haast wel van Greys zijn. TOCH?
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
spijt dat je niet gekomen bent zeker?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
spijt dat je niet gekomen bent zeker?
Leuk hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moest lachen.
We zitten hier nog wel ff hoor nip
quote:
make up your mind manquote:
have fun in de treinquote:
waarom dan in hemelsnaam die eerste postquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wtf? Het is toch gewoon leuk voor jullie?
Ik baal alleen dat ik niet geweest ben.
Totaal anders bedoelt dan jij hem hebt opgevat blijkbaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom dan in hemelsnaam die eerste post
Dat is kutquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
We gaan onze aansluiting missen.Iemand een bankje over in Eindhoven?
Hebbie geen laatste treingarantie? Vraag even aan de conducteur!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
We gaan onze aansluiting missen.Iemand een bankje over in Eindhoven?
Mooiquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Cat22 het volgende:
We zitten achter een stoptrein dus de intercity haalt de achterstand niet in. Maar Takkeman komt ons halen.
Oh wat fijn dat jullie opgehaald worden!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Cat22 het volgende:
We zitten achter een stoptrein dus de intercity haalt de achterstand niet in. Maar Takkeman komt ons halen.
lief!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mooianders hadden wij jullie thuis gebracht!
zie je wel dat we best leuk zijn!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dat vond ik gezellig zeg! En heerlijk gegeten! En heel veel naar Erik gelachen al. Bedankt voor de leuke meet mensen!
Behalve Tombo, uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Takke zegt: tegen betaling.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil Takkeman mij ook naar huis brengen straks? Geen zin om te fietsen zo.
LEUGENS!quote:
Jonguh ik duwde je zelfs in de goede tram. Het enige wat je moest doen was op tijd uitstappen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:26 schreef sp3c het volgende:
serieus!
je had het niet verwacht maar toch is het zo!
zo in 1x zelfs, das ook voor het eerst na een fok!meet geloof ik![]()
Ik vind het toch knap.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh ik duwde je zelfs in de goede tram. Het enige wat je moest doen was op tijd uitstappen.
Hoe staat ie tegenover betaling in natura?quote:
Takke: zeer afwijzend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe staat ie tegenover betaling in natura?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Behalve Tombo, uiteraard.
Alleen leuke mensen waren er vandaag. Al het rotte volk komt de 15. Be preparedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat dan maarquote:
Preciesquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
A
lleen leuke mensen waren er vandaag. Al het rotte volk komt de 15. Be prepared
nou ik was echt niet de enige hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Totaal anders bedoelt dan jij hem hebt opgevat blijkbaar
nou ik vatte het ook niet verkeerd op denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ik was echt niet de enige voor
thuis
Slijmbalquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef sp3c het volgende:
oeh, ik niet!
[..]
nou ik vatte het ook niet verkeerd op denk ik
done deal!!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef sp3c het volgende:
wel gek, was eenvoudig je moet niet altijd zo onaardig doen
Dan herkennen jullie me niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef sp3c het volgende:
Ik was stiekem yvonne. Das mijn kloonquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef sp3c het volgende:
ik herken sowieso niemand, als je jezelf volgende keer Remlof noemt zeg ik 'wtf, ik dacht altijd dat jij een dude was?!'
Vooral z'n manier van vragen of ie er even langs mag. Oftewel, gewoon beginnen te duwenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:18 schreef Muis006 het volgende:
En nu slapen. Morgenochtend de bittergarnituur en chocotaart eraf sporten.
Oh en nog even, mister dynastie was echt super tof
Ik ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook thuis!
Bedankt allemaal voor de supergezellige meet!
Nu nóg meer zin in 15 september
quote:
jij was in geen velden of wegen te bekennen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb heul Lies en sp3c niet gedag gebekt toen ze weg gingen.
Whyyyyyyyy
Niet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb heul Lies en sp3c niet gedag gebekt toen ze weg gingen.
Whyyyyyyyy
Ik heb tegen jou niet onaardig gedaan toch?quote:
Dan was ik piesen denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij was in geen velden of wegen te bekennen!
ja, zeikwijfquote:
ja ik heb dat effect op mensenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb tegen jou niet onaardig gedaan toch?
Doe niet zo onaardig joh!quote:
lekker handig!quote:
Ja kan een mensch niet eens meer plassenquote:
Ik wilde het net ttypenquote:
uiteindelijk zal het wel liesje dr schuld zijn geweestquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kan een mensch niet eens meer plassen![]()
Dan krijg ik zes zoenen de 15e!
Hij is er bijna de hele avond geweest en je hebt niets tegen hem gezegd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb tegen jou niet onaardig gedaan toch?
Dus je vindt me niet aardigquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik heb dat effect op mensen
maar als iedereen het zegt dan ben ik het er gewoon mee eens
Jouw mr is way kewlquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde het net ttypen
Oh de meneer zei, je moet niet vreemdgaan met Q he!
Ik: nee joh het is geen vreemdgaan, ik ken d'r toch!
Toen kreeg ik een ''
das op zich al onaardig!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij is er bijna de hele avond geweest en je hebt niets tegen hem gezegd?
Ik wil geld?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij is er bijna de hele avond geweest en je hebt niets tegen hem gezegd?
Pas maar op, strax noemt ie je dikquote:
Ik word verlegen van heteromannenquote:
en dik!quote:
Oh ja, dat is idd heel aardig.quote:
Oh ik deed alsof ik dat niet hoorde.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nog even sorry zeggen tegen iedereen die ik moedwillig danwel per ongeluk beledigd heb.
lolquote:
nou vooruitquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nog even sorry zeggen tegen iedereen die ik moedwillig danwel per ongeluk beledigd heb.
Eentje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee jij dan, mevrouw wodka red bull
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Bwoehahahahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik deed alsof ik dat niet hoorde.
He Elies?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwoehahahaha
Ze trok helemaal wit weg![]()
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwoehahahaha
Ze trok helemaal wit weg![]()
Ze had het echt niet in de gatenquote:
Ahahahahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had het echt niet in de gaten
"Kijk Muis stoïcijns d'r gehaktbal snijden, die doet net alsof ze niets hoort".![]()
![]()
Nu al?quote:
Likewise.quote:Iedereen die er was; ik vind jullie top ende leuk ende tof![]()
Ik ben best moequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu al?
Welterusten dan.
[..]
Likewise.
Hoe kom je eropquote:
Slokje bier Erik, gauw!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee kennelijk.quote:
Op mijn leeftijd ben ik ook echt kapot hoor.quote:
Oh godzijdank....quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben ik ook echt kapot hoor.
Ik schaam me echt m'n ogen uit m'n kopquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik deed alsof ik dat niet hoorde.
He Elies?
Dat geloof ik niet, je was er deze hele avond bij, als je dan nix weet!quote:
Ik ook, is misschien niet de leeftijd maar de activiteitquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben ik ook echt kapot hoor.
Hilarischquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik schaam me echt m'n ogen uit m'n kopEn dan dat moment (zo'n drie seconden later) toen ik me mijn blunder realiseerde. Mensch...
Maar je taart was goddelijk
Whehe hijs al op? En maakt niet uit johquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik schaam me echt m'n ogen uit m'n kopEn dan dat moment (zo'n drie seconden later) toen ik me mijn blunder realiseerde. Mensch...
done deal!!!!quote:
Oh kom op, jij bent net zo jong als ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Het was hilarischquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, erg hequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had het echt niet in de gaten
"Kijk Muis stoïcijns d'r gehaktbal snijden, die doet net alsof ze niets hoort".![]()
![]()
Jah, je kon kiezen uit 3 auto's met airco en je ging fietsen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind ElisaBeeb ook wel echt leuk. Was er bijna mee naar huis gegaan
. Sowieso had ik aanbiedingen genoeg
!
Ja, maar tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:37 schreef Muis006 het volgende:
Whehe hijs al op? En maakt niet uit johik kan wel wat hebben.
Trusten
Ik had er ook wel spijt van hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jah, je kon kiezen uit 3 auto's met airco en je ging fietsen.
Ik was ook echt ff helemaal in de war. Leek wel kortsluiting of zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:37 schreef Greys het volgende:
Het was hilarisch
En toen MrMuis zei "Ohhhhh dat is flauw" en wij nog allemaal 1 seconde dachten "hoezo dan..."
En toen de realisatie
Maar da's ook een compliment naar Muis toe.
Dat je er niet aan dacht
Ze heeft een borreltje genomen om haar verdriet te verdrinkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind ElisaBeeb ook wel echt leuk. Was er bijna mee naar huis gegaan
. Sowieso had ik aanbiedingen genoeg
!
Ja, dat 'buiten' roken is ook maar relatief succesvolquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh en sorry dat ik niet gezellig buiten kwam, maar ik had last van de rookEn ik vond het binnen prima gezellig maar voordat jullie denken dat ik jullie niet aardig vindt ofzo
Vind ik wel hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ik handig meeneemformaat? Da's nieuw.
Ja, en past prima in de kofferbak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind ik wel hoorEn lekker Jan des Bouvrie; past in elk interieur
Geen énkel probleemquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, en past prima in de kofferbak.
Oh nou de volgende keer ga ik met jou mee hoor, in de kofferbak. Lekker romantischquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, en past prima in de kofferbak.
Nou op zich wel, maar dan ga ik er niet tussen staan zeg maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat 'buiten' roken is ook maar relatief succesvol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |