Wel mooi dat dat kan. Ik had hetzelfde met mijn allereerste date ooit via internet, jaren geleden. Krijg je wel een vertekend referentiekader van trouwens, inmiddels ben ik wat cynischer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
@snuitebolletje: ja dezelfde
We gaan poolen
Het voelt, voor ons allebei (als ik haar goed inschat en ze niet liegt) erg goed
We zijn allebei flink "in de war"zegt genoeg!
Edit: Het erge is, 1 date gehad via internet, is het meteen raakWel mooi natuurlijk
![]()
Lachen, keer een battle-date met een 28 jarige en de tegenstander was ook iets van 28. Die begon gelijk te zeuren dat ik te oud was, dus die verloor glansrijk. Maar ja battle-dates zijn nog minder een match.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
Speeddates op Paiq zijn wat leeftijden betreft soms ook een aanfluiting. Word ik aan een broekie van 18 gekoppeldEerst ging ik daar nog een gesprek mee aan, maar had al snel geleerd dat ze allemaal zeuren over het huiswerk dat ze nog moeten maken en dat ze dit jaar examen moeten doen.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wel mooi dat dat kan. Ik had hetzelfde met mijn allereerste date ooit via internet, jaren geleden. Krijg je wel een vertekend referentiekader van trouwens, inmiddels ben ik wat cynischer.
Ik zou een dokter opzoeken... mentaal is het al niet best en nu al rare insecten in je maag die óók nog eens resistent tegen maagsappen lijken te zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Ja het blijft altijd afwachten hoe het gaat lopen, maar het voelt echt heel bijzonder
De rupsen in m'n maag zijn ondertussen in hun cocon en ik denk dat ze binnenkort uitkomen als vlinders
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zou een dokter opzoeken... mentaal is het al niet best en nu al rare insecten in je maag die óók nog eens resistent tegen maagsappen lijken te zijn.
Met zoveel leed mag je blij zijn dat je wel een leuke date hebt gevonden!
Nee hoor, gewoon niks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En nu? Vriendin gevonden? Of lekker hosselen in het cafe?
ik denk dat wat je hier vaak in fobo's ziet, dat wilde hij ook graag? dat iemand een blaadje met jouw naam voor zich houdtquote:
Bijvoorbeeld. Ik wil toch wel op een of andere manier bewijs zien als die 'vrouw' dan ook al zegt dat ze geen webcam heeft en alleen maar foto's van een lage resolutie kan versturen die ook al op haar profiel staan. Dat lijkt mij niet meer dan normaal, toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat wat je hier vaak in fobo's ziet, dat wilde hij ook graag? dat iemand een blaadje met jouw naam voor zich houdt
Oww...dacht van wel..HJ had je toch ook aan zijn zoontje voorgesteld ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hj en Pien waren nooit bij elkaarer is dus niets veranderd. Hj en ik vinden elkaar nog steeds heel lief
Dat klopt. Maar ik heb wel meer kinderen van vrienden gezien, en ik heb zeker geen relatie met al die mensenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Oww...dacht van wel..HJ had je toch ook aan zijn zoontje voorgesteld ?
Kreeg het idee dat je werd voorgesteld als iets meer dan een "vriend", vandaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik heb wel meer kinderen van vrienden gezien, en ik heb zeker geen relatie met al die mensen
Lijkt me errug druk iigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel weer een keer iets anders zijn.
Ik denk dat die kleine van HJ sowieso nog iets te jong is om zo veel te begrijpen van intermenselijke relatiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Kreeg het idee dat je werd voorgesteld als iets meer dan een "vriend", vandaar
Don't underestimate die kleintjes hoor (al heb ik geen idee hoe klein HJ-junior isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me errug druk iig
[..]
Ik denk dat die kleine van HJ sowieso nog iets te jong is om zo veel te begrijpen van intermenselijke relaties
Hij is 3. Maar die eerste ontmoeting was bewust al niet vanuit een papa's nieuwe vlam-invalshoek, compleet met een hoop gevoos erbij, juist omdat dat nogal verwarrend is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Don't underestimate die kleintjes hoor (al heb ik geen idee hoe klein HJ-junior is)
En al was ik wél je nieuwe vlam geweest en waren we gaan trouwen en hadden we nog 20 kleine HJtjes en Pientjes willen maken... dan nog lijkt me gevoos en gedoe niet op z'n plaats waar een 3-jarige bij is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij is 3. Maar die eerste ontmoeting was bewust al niet vanuit een papa's nieuwe vlam-invalshoek, compleet met een hoop gevoos erbij, juist omdat dat nogal verwarrend is.
En verder wat Pien zegt.
You're wise beyond your years.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En al was ik wél je nieuwe vlam geweest en waren we gaan trouwen en hadden we nog 20 kleine HJtjes en Pientjes willen maken... dan nog lijkt me gevoos en gedoe niet op z'n plaats waar een 3-jarige bij is.
Clear as glass :-)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij is 3. Maar die eerste ontmoeting was bewust al niet vanuit een papa's nieuwe vlam-invalshoek, compleet met een hoop gevoos erbij, juist omdat dat nogal verwarrend is.
En verder wat Pien zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |