abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115235450
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

@snuitebolletje: ja dezelfde :)

We gaan poolen :)
Het voelt, voor ons allebei (als ik haar goed inschat en ze niet liegt :P) erg goed O+
We zijn allebei flink "in de war" ;) zegt genoeg!

Edit: Het erge is, 1 date gehad via internet, is het meteen raak _O- Wel mooi natuurlijk O+
Wel mooi dat dat kan. Ik had hetzelfde met mijn allereerste date ooit via internet, jaren geleden. Krijg je wel een vertekend referentiekader van trouwens, inmiddels ben ik wat cynischer. :+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:24:38 #152
12621 tcr
*nix 4ever
pi_115235494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
Speeddates op Paiq zijn wat leeftijden betreft soms ook een aanfluiting. Word ik aan een broekie van 18 gekoppeld }:| Eerst ging ik daar nog een gesprek mee aan, maar had al snel geleerd dat ze allemaal zeuren over het huiswerk dat ze nog moeten maken en dat ze dit jaar examen moeten doen.
Lachen, keer een battle-date met een 28 jarige en de tegenstander was ook iets van 28. Die begon gelijk te zeuren dat ik te oud was, dus die verloor glansrijk. Maar ja battle-dates zijn nog minder een match.

Wel volgende week een date met een match, benieuwd, benieuwd. Te vaak op Paiq dagen zitten kletsen waarbij het nooit tot een date kwam, nu na twee dagen al een plan...
pi_115235638
Dat zijn de matches! Gelijk een soort wederzijds vertrouwen. Lijkt me prettig om snel in reallife af te tasten of verder contact zin heeft.
That's all folks!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:30:37 #154
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115235792
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wel mooi dat dat kan. Ik had hetzelfde met mijn allereerste date ooit via internet, jaren geleden. Krijg je wel een vertekend referentiekader van trouwens, inmiddels ben ik wat cynischer. :+
Kan ik me voorstellen ja :D
Ja het blijft altijd afwachten hoe het gaat lopen, maar het voelt echt heel bijzonder :@
De rupsen in m'n maag zijn ondertussen in hun cocon en ik denk dat ze binnenkort uitkomen als vlinders O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:40:52 #155
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115236385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen ja :D
Ja het blijft altijd afwachten hoe het gaat lopen, maar het voelt echt heel bijzonder :@
De rupsen in m'n maag zijn ondertussen in hun cocon en ik denk dat ze binnenkort uitkomen als vlinders O+
Ik zou een dokter opzoeken... mentaal is het al niet best en nu al rare insecten in je maag die óók nog eens resistent tegen maagsappen lijken te zijn. -O-

Met zoveel leed mag je blij zijn dat je wel een leuke date hebt gevonden!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:41:40 #156
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115236433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik zou een dokter opzoeken... mentaal is het al niet best en nu al rare insecten in je maag die óók nog eens resistent tegen maagsappen lijken te zijn. -O-

Met zoveel leed mag je blij zijn dat je wel een leuke date hebt gevonden!
:') _O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_115240542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:12 schreef -Splash- het volgende:

[..]

En nu? Vriendin gevonden? Of lekker hosselen in het cafe?
Nee hoor, gewoon niks.
Niet meer mee bezig in het algemeen.

Ook wat medisch gedoe waardoor ik er niet op zit te wachten (mega blaasstenen, blaasontsteking, operatie die nog moet gebeuren).
Ben vooral bezig geweest met mijn audio apparatuur. Daar genoeg geld aan uit gegeven, en nog lang niet klaar.
Heb ik allemaal geen vriendin voor nodig :-)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_115245124
Zojuist ging er bij mij een uit haar/zijn dak toen ik om een foto met naam vroeg, zodat ze kon bewijzen dat ze echt is. Yay. :')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:21:10 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115246718
Ik snap het niet. Foto met naam?
Gourmetten of steengrillen?
pi_115246817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:21 schreef Silenus het volgende:
Ik snap het niet. Foto met naam?
ik denk dat wat je hier vaak in fobo's ziet, dat wilde hij ook graag? dat iemand een blaadje met jouw naam voor zich houdt :+
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:30:33 #161
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115247236
Of met een krant van vandaag. Gebruik ik altijd bij ontvoeringen.
pi_115247245
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef rival het volgende:

[..]

ik denk dat wat je hier vaak in fobo's ziet, dat wilde hij ook graag? dat iemand een blaadje met jouw naam voor zich houdt :+
Bijvoorbeeld. Ik wil toch wel op een of andere manier bewijs zien als die 'vrouw' dan ook al zegt dat ze geen webcam heeft en alleen maar foto's van een lage resolutie kan versturen die ook al op haar profiel staan. Dat lijkt mij niet meer dan normaal, toch?
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_115247963
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:25 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Hj en Pien waren nooit bij elkaar ;) er is dus niets veranderd. Hj en ik vinden elkaar nog steeds heel lief O+
Oww...dacht van wel..HJ had je toch ook aan zijn zoontje voorgesteld ?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:48:30 #164
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_115248061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:46 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Oww...dacht van wel..HJ had je toch ook aan zijn zoontje voorgesteld ?
Dat klopt. Maar ik heb wel meer kinderen van vrienden gezien, en ik heb zeker geen relatie met al die mensen ;)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_115248270
Zou wel weer een keer iets anders zijn.
That's all folks!
pi_115248611
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:48 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar ik heb wel meer kinderen van vrienden gezien, en ik heb zeker geen relatie met al die mensen ;)
Kreeg het idee dat je werd voorgesteld als iets meer dan een "vriend", vandaar :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:02:01 #167
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_115248643
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel weer een keer iets anders zijn.
Lijkt me errug druk iig :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:01 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Kreeg het idee dat je werd voorgesteld als iets meer dan een "vriend", vandaar :)
Ik denk dat die kleine van HJ sowieso nog iets te jong is om zo veel te begrijpen van intermenselijke relaties :P
pi_115248711
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:02 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Lijkt me errug druk iig :+

[..]

Ik denk dat die kleine van HJ sowieso nog iets te jong is om zo veel te begrijpen van intermenselijke relaties :P
Don't underestimate die kleintjes hoor (al heb ik geen idee hoe klein HJ-junior is :+ )
pi_115251733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Don't underestimate die kleintjes hoor (al heb ik geen idee hoe klein HJ-junior is :+ )
Hij is 3. Maar die eerste ontmoeting was bewust al niet vanuit een papa's nieuwe vlam-invalshoek, compleet met een hoop gevoos erbij, juist omdat dat nogal verwarrend is.

En verder wat Pien zegt. :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:14:57 #170
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_115252158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hij is 3. Maar die eerste ontmoeting was bewust al niet vanuit een papa's nieuwe vlam-invalshoek, compleet met een hoop gevoos erbij, juist omdat dat nogal verwarrend is.

En al was ik wél je nieuwe vlam geweest en waren we gaan trouwen en hadden we nog 20 kleine HJtjes en Pientjes willen maken... dan nog lijkt me gevoos en gedoe niet op z'n plaats waar een 3-jarige bij is.
pi_115252301
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:14 schreef Pien85 het volgende:

[..]

En al was ik wél je nieuwe vlam geweest en waren we gaan trouwen en hadden we nog 20 kleine HJtjes en Pientjes willen maken... dan nog lijkt me gevoos en gedoe niet op z'n plaats waar een 3-jarige bij is.
You're wise beyond your years.
pi_115256108
Pfoe, helemaal paiq-moe.

Lijkt wel of alle vrouwen op Paiq, inhoudsloos, lelijk, of onzeker zijn.

Of ze zijn kapot lelijk en vallen je de hele tijd lastig.
Of ze zijn tyfus lekker, en zeggen elke 5 minuten een zin terug, omdat ze waarschijnlijk 20 paiq-gesprekken open hebben staan.

Of je hebt een perfect match, maar je bent een aantal dagen niet online, en je bent gelijk geblockd.

Dit is niks voor mij, denk ik. Geef mij maar de kroeg, waar je pas ná je eerste zoen je date gaat plannen, ipv een half uur chatten met inhoudsloze vrouwen.
pi_115256333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Clear as glass :-)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:34:10 #174
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115256461
Hmm heb nu zelf inmiddels ook al een date voor vrijdag staan (mits de trend van afzeggen niet voortzet :P!) na 1 gesprek van 1,5 uur via paiq. Via de chat vond ik het iig al klikken en heb haar gewoon kenbaar gemaakt dat we gewoon IRL maar moesten kijken of die klik er is ipv wekenlang door chatten.

Wel een beetje spannend weer, de date is in een voor mij onbekende stad en heb aan haar de keuze gelaten waar we gaan drinken enz :)
Op elke fokker past een bril.
pi_115256775
Date verplaatst naar vrijdag aangezien donderdag haar eerste werkdag is en ze zaterdag ook moet werken. Heb er wel zin in.

Eerste date dus best wel spannend :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')