Hoe ging het met de andere dates die je had Maen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef maen het volgende:
Opnieuw aangemeld bij Paiq, maar het werkt niet echt meer ofzo. Ik kan geen foto's beoordelen want er zijn er geen beschikbaar, en ook voor een speeddate is niemand beschikbaar! Heb ik mijn profiel dan zo raar ingevuld?
haha nouja met mijn vorige profiel was er aanbod genoegquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat er niemand is voor een Speeddate is misschien niet zo gek, dat had ik ook doorlopend toen ik daar nog kwam
Maar geen foto's te beoordelen? Dat moet een fout van de site zijn.
Dat zeg ik, een fout van de site. Ik kan me ook niet voorstellen dat het aan jou ligtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef maen het volgende:
[..]
haha nouja met mijn vorige profiel was er aanbod genoeg
Geen dates meer... de ene zei af "want zijn ouders kwamen onverwachts langs" en die ik vorig weekend had leren kennen wilde via facebook afspreken, maar daar kunnen we niet eens een gesprek op gang houdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoe ging het met de andere dates die je had Maen?
Jammer! En die andere wil je niet opnieuw mee afspreken? Of geloof je het wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef maen het volgende:
[..]
Geen dates meer... de ene zei af "want zijn ouders kwamen onverwachts langs" en die ik vorig weekend had leren kennen wilde via facebook afspreken, maar daar kunnen we niet eens een gesprek op gang houdenHij verteld wel enthousiast en uitgebreid als ik wat vraag, maar krijg geen vraag of reactie terug als ik zelf wat vertel.. Ik hou het er voorlopig maar even op dat hij waarschijnlijk heel veel tegelijk aan het doen was, niet direct het slechtste achter zoeken maar ik heb wel ergens het gevoel dat de interesse flink afgenomen is. Zonde!
Sarcasmequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een fout van de site. Ik kan me ook niet voorstellen dat het aan jou ligt
Misschien werkt het morgen wel.
Oh sorry... je meende het...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ofwel mijn sarcasmemeter is stuk, of ik mis hier iets anders
Nouja in eerste instantie was het de bedoeling om ergens halverwege wat te gaan drinken. Toen ik dat had toegezegd werd het ineens een picknick op het strand (da's dus sowieso al niet meer ergens halverwege). Het idee van gewoon voor de gezelligheid afspreken is naar mijn mening dan een beetje weg, en dat was toch eigenlijk wel mijn insteek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jammer! En die andere wil je niet opnieuw mee afspreken? Of geloof je het wel?
Picknicken op het strand kan erg gezellig zijn toch? Tuurlijk is er ook wel een romantisch voorzetje bij, maar als je duidelijk communiceert wat je intenties zijn dan moet dat goed komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef maen het volgende:
[..]
Nouja in eerste instantie was het de bedoeling om ergens halverwege wat te gaan drinken. Toen ik dat had toegezegd werd het ineens een picknick op het strand (da's dus sowieso al niet meer ergens halverwege). Het idee van gewoon voor de gezelligheid afspreken is naar mijn mening dan een beetje weg, en dat was toch eigenlijk wel mijn insteek.
Maar mocht hij nog een nieuw voorstel doen zie ik nog wel even of ik er op in ga of niet..
Ja maar niet als je bewust hebt afgesproken om ergens halverwege te meeten, en hij dan ineens de plannen zelf omgooit. Ofja, de picknick kan dan nog wel gezellig zijn, maar je snapt me welquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Picknicken op het strand kan erg gezellig zijn toch? Tuurlijk is er ook wel een romantisch voorzetje bij, maar als je duidelijk communiceert wat je intenties zijn dan moet dat goed komen.
Ja tuurlijk. Ik neem aan dat je dit ook zo tegen hem gezegd hebt en dat hij nu de keuze heeft om het originele plan aan te houden of zijn eigen plan te trekken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef maen het volgende:
[..]
Ja maar niet als je bewust hebt afgesproken om ergens halverwege te meeten, en hij dan ineens de plannen zelf omgooit. Ofja, de picknick kan dan nog wel gezellig zijn, maar je snapt me wel
Leuk! Spannend! Eerste date dus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn Knuz-contact en ik gaan donderdag eindelijk op date. Ze wilde eerst haar examens afmaken
Yep!quote:
Klinkt goed! Hou ons op de hoogte.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep!
Ze heeft een heel verhaal op haar profiel dat me erg aansprak. Dus we hebben wat berichtjes uitgewisseld, toen was het een paar weken stil en sinds vorige week zijn we deze date aan het voorbereiden.
ik kreeg iemand van 73... ga er maar van uit dat dat een typfout is ofzo, maar toch maar direct verwijderd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer terug op Paiq, eerste match was een gezellige 46-jarige
Ik geloof dat ik ergens het leeftijd-instel gebeuren gemist heb. Of dat hebben ze voor het gemak weggehaald, zou ook nog kunnen. Godzijdank zat de oude vertrouwde delete-button er nog.
Aan de andere kant. Oude mensen en hun wijsheid zijn toch hartverwarmend?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef maen het volgende:
[..]
ik kreeg iemand van 73... ga er maar van uit dat dat een typfout is ofzo, maar toch maar direct verwijderd.
Ik dacht bij instellingen en daar staat ergens uitschrijven.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik geloof dat ik ergens het leeftijd-instel gebeuren gemist heb. Of dat hebben ze voor het gemak weggehaald, zou ook nog kunnen. Godzijdank zat de oude vertrouwde delete-button er nog.
Laat dat nou zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hj en Pien waren nooit bij elkaarquote:
Er was hier dus gewoon een datingsite koppelquote:
Je snapt best wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Hj en Pien waren nooit bij elkaarer is dus niets veranderd. Hj en ik vinden elkaar nog steeds heel lief
Als dat het criterium is dan zijn Hj en ik dus niet 'uit elkaar'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoelde
Weet ik veel hoe/wat precies tussen jullie zat
Maar wel een keer gen**kt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, ohjah, al dat speeddate gebeuren. Pfffffffff, vermoeiend was dat, maar tegelijkertijd soms ook hilarisch!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wel een keer gen**kt.
Nope, alles is verborgen, zowel lidmaatschap als reacties. Ook niet te vinden via de zoekfunctie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef Silenus het volgende:
Even over die meet en die facebook-groep he. Zien andere mensen (bijv. mijn vrienden) als ik daar iets in post of is het echt 'besloten'?
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hj en Pien waren nooit bij elkaarer is dus niets veranderd. Hj en ik vinden elkaar nog steeds heel lief
Niemand ziet het, verschijnt zelfs niet in je timeline dat je er lid van bent geworden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef Silenus het volgende:
Even over die meet en die facebook-groep he. Zien andere mensen (bijv. mijn vrienden) als ik daar iets in post of is het echt 'besloten'?
Ja, want dat je vrienden weten dat je FokT! is heel ergquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:12 schreef Silenus het volgende:
Oke prima, dan kan ik er met een gerust hart in reageren.
En dat je dat tijdens werktijd doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
Gaat niet om mijn echte 'vrienden', maar ik heb ook collega's en andere mensen op facebook en die hoeven wat mij betreft niet te weten dat ik allemaal berichten plaats in een groep die 'koken met hosselkoningen' heet.
maak dan 2x zo'n privacy ondermijnend smoelenboek aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
Gaat niet om mijn echte 'vrienden', maar ik heb ook collega's en andere mensen op facebook en die hoeven wat mij betreft niet te weten dat ik allemaal berichten plaats in een groep die 'koken met hosselkoningen' heet.
Want dan kom je de volgende keer niet onder het koken uit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
En nu? Vriendin gevonden? Of lekker hosselen in het cafe?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:02 schreef freshy98 het volgende:
Kan iemand mij uit de topic start post verwijderen? Ben er immers helemaal mee opgehouden en de topic serie volg ik ook al niet meer.
Het stoppen met Paiq en okcupid hebben voor veel innerlijke rust gezorgd.
Bevalt prima zo :-)
Dat klinkt goed en voortvarend.quote:
@snuitebolletje: ja dezelfdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat klinkt goed en voortvarend.Hoe voelt het? Wat gaan jullie doen?
Ik weet het niet of het goed is dat jullie allebei in de war zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
@snuitebolletje: ja dezelfde
We gaan poolen
Het voelt, voor ons allebei (als ik haar goed inschat en ze niet liegt) erg goed
We zijn allebei flink "in de war"zegt genoeg!
Edit: Het erge is, 1 date gehad via internet, is het meteen raakWel mooi natuurlijk
![]()
Zeker, ben benieuwd waar het heen gaat... Ik begin alleen langzaam m'n nuchterige kijk op het hele gebeuren kwijt te rakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet het niet of het goed is dat jullie allebei in de war zijn.
Klinkt erg goed man!Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |