quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Dolfijnmens, jij richt op de vloer. Ik op je gezicht.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef 3M1N3M het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje hout op het vuur gooien.Die kleine draait door.
Jojoortjequote:
Ik baal ervan dat jij nog steeds hier bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik die filmpjes niet meer heb
Je wilt haarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
Ben ik de enige die me kapot ergert aan die achterlijke coments van die dolfijenentrut?
DIKZAKquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Jojoortje!!!!!!!!!!!!!
HOE DURF JE HAAR KUTWIJF TE NOEMEN TROUWENS
Paul, ga slapen man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Jojoortje!!!!!!!!!!!!!
Beter, ik weet niet eens meer wie jij bent maar weet wel dat er filmpjes waren gemaaktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik die filmpjes niet meer heb
Je moet je muil houwequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat jij nog steeds hier bent.
Nou, verander danquote:
Nou ja, ik zit veilig voor m'n beeldscherm op zolder terwijl ze 100km. verderop woont.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
ja in mijn 1tje durf ik niet hoorquote:
Echt hoor...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
Er zijn van die momenten dat ik terugverlang naar onze eigen infantiele users.... Waarblijven Geo en Davy
Drop nog eens wat van je sterke teksten hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef 3M1N3M het volgende:
Omg, geen eminem tt
GGMM doe er wat aan, dan krijg je een handtekening
HMFquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
Er zijn van die momenten dat ik terugverlang naar onze eigen infantiele users.... Waarblijven Geo en Davy
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef 3M1N3M het volgende:
http://i45.tinypic.com/2hnxhk0.jpg
Neem deze foto als UI en we praten.
Die mensen zijn me echte fans.
Ik ben paultjuhhhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Beter, ik weet niet eens meer wie jij bent maar weet wel dat er filmpjes waren gemaakt
Deal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef 3M1N3M het volgende:
Omg, geen eminem tt
GGMM doe er wat aan, dan krijg je een handtekening
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik heb pics van je vriendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij zelf een dikkie bent
ben nog niet eens op dreef man!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eminem wordt gedissed
ik wals zo over jongentjes als jij heen en pis je recht in je bekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef 3M1N3M het volgende:
ik hem ook!! hard en genadeloos horen smeken!!!quote:
Deze foto heb je eerder laten zien man, ik herken je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Kom maandag naar Utrecht Centraal jonge om 15 uurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bradda, kom dan? Ik djoek je aids hard.
Als dat hem is neem ik echt niets meer serieusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ahhh koessieeeee koesiieeeeee
Jij bent wel zo dik eh, over mensen heen walsen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben nog niet eens op dreef man!!
[..]
ik wals zo over jongentjes als jij heen en pis je recht in je bek
[..]
ik hem ook!! hard en genadeloos horen smeken!!!
Dat is hem dus welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als dat hem is neem ik echt niets meer serieus
Gast, je hebt echt geen kans manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Kom maandag naar Utrecht Centraal jonge om 15 uur
Awwwhhhhhhh!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent hier gewoon om te stoken he mens
diep in je hart weet je wel beter!!quote:
Waarom heb je foto's van mijn vriend jonge. Blijf van hem af jaquote:
Wie is dat Mac?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel homo dus doe rustig aan met hemquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Oke DJ davy wordt het. even inspiratie op doen..
Ja, Sjoerdjuhhhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij was er toen met je broer ofzo toch?
Eminemquote:
Die wil je gewoon in zijn wangetjes knijpen zo schattig of niet dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk gelijk aan die jongetjes die met van die grote rugzakken voor het eerst naar de middelbare school gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als dat hem is neem ik echt niets meer serieus
Dit dus jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Die wil je gewoon in zijn wangetjes knijpen zo schattig of niet dan.
Om hem vervolgens van drie hoog te gooien natuurlijk.
Die had 'ie als UI.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deze foto heb je eerder laten zien man, ik herken je.
Ik ken FOK!kers. Jeweets ik ben bij fokmeetings geweest in Utrecht de meeste durven niet eens te praten. Dus kom maar op jongequote:
Ik denk aan zo'n mocro die denkt dat hij heel wat is, maar met 1 klap op de grond ligt te jankenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk gelijk aan die jongetjes die met van die grote rugzakken voor het eerst naar de middelbare school gaan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken FOK!kers. Jeweets ik ben bij fokmeetings geweest in Utrecht de meeste durven niet eens te praten. Dus kom maar op jonge
Je hebt evenveel vrienden, als dat Dolfina schlet tieten heeft. NIKS..quote:
Ja, over tijdje heb ik wel een nieuwequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
3M1N3M die foto is wel oud toch? Die heb je een jaar geleden ook al gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |