FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt Fisscher?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is gewoon A selectie ja maar ik vind het niet de beste spelers die in de basis staan.
Anita is superieur. Die komt de hele wedstrijd niet in de problemen. Ik zie Ajax als geheel nog wel in de problemen komen door het gebrek aan creativiteit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:33 schreef Doublepain het volgende:
Anita VS Strootman gaat wat worden
Boerrigter is al vanaf dag 1 in training maar heeft uit voorzorg nog maar 45 minuten gespeeld. Gezien het feit dat ze met iedereen heel voorzichtig zijn gaat die bij rust of ietsjes later gewoon gewisseld worden door Fischer.quote:
Wel een mooi moment om Sana te testen en hoe Fisscher(als hij meedoet) het gaat doen tegen de favoriet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita is superieur. Die komt de hele wedstrijd niet in de problemen. Ik zie Ajax als geheel nog wel in de problemen komen door het gebrek aan creativiteit.
Fischer heeft nog tijd zat, is net 18 en hoeft nog helemaal niet. Ik vind hem wel al een niveau hebben dat terugsturen naar de A1 geen zin meer heeft. Daar is die jongen uitgeleerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel een mooi moment om Sana te testen en hoe Fisscher(als hij meedoet) het gaat doen tegen de favoriet.
Rits en Bocarra zullen in Jong Ajax gaan spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
Hie zet het met die rits? EN Bocarra, komt die net bij de A-selectie>
Waarom? Bocarra is beter dan de meeste spelers .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rits en Bocarra zullen in Jong Ajax gaan spelen
Tja zal geloof ik tot de winterstop bij Jong Ajax blijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom? Bocarra is beter dan de meeste spelers .
quote:,,Assaidi klaar voor Europese top”
PSV-aanvaller Luciano Narsingh raadt zijn oudploeggenoot en goede vriend Oussama Assaidi een transfer naar Ajax af. De Amsterdamse club heeft zich onlangs bij SC Heerenveen gemeld voor de Marokkaanse aanvaller, maar schrok van de vraagprijs.
Volgens Narsingh is voor Assaidi de tijd rijp om de stap naar het buitenland te maken. Bijkomend voordeel in dat geval is dat PSV’s grote concurrent Ajax er niet sterker op wordt. „Het is niet raar dat Ajax belangstelling voor hem heeft, want Assaidi is een van de beste vleugelspelers in Nederland”, zegt Narsingh.
„Maar hij kan bij een Nederlandse topclub niet veel meer leren. Ik weet zeker dat hij een tussenstap bij Ajax kan overslaan. Daarom zou ik hem adviseren naar een mooie club in het buitenland te gaan, als die zich meldt. Assaidi is klaar voor de Europese top.”
quote:Ajax paait Anita
Om Vurnon Anita (23) voor de club te behouden, kiest Ajax de tegenaanval. De middenvelder staat nadrukkelijk in de belangstelling van Newcastle United, dat een tweede bod (van circa 9,5 miljoen euro) voorbereidt. „Maar Ajax wil Vurnon niet kwijt. Daarom hebben we hem een aanbieding gedaan tot 2015 of 2016 bij te tekenen”, zegt Marc Overmars.
„De trainersstaf is zeer duidelijk”, aldus de directeur voetbalzaken. „Vurnon is heel belangrijk voor het elftal en laten we liever niet gaan. Met zijn nieuwe contract zou hij op het hoogste niveau van Ajax worden gewaardeerd.” Het ’kind van de club’, dat op zijn tiende instroomde in de jeugdopleiding en op 19 maart 2006 onder Danny Blind als zestienjarige zijn debuut maakte in Ajax 1, wordt in dat geval een van de grootverdieners bij Ajax.
Volgens Anita’s vader en huidige begeleider – Vurnon Anita senior – heeft de Ajacied het voorstel in beraad. „Vurnon houdt alle opties open, wil kijken wat het buitenland te bieden heeft, maar Ajax heeft zich met deze actie zonder meer van zijn goede kant laten zien.”
Daarin weegt volgens Anita senior ook het recente verleden mee. „Vurnon had een groot aandeel in het 30e en 31e landskampioenschap, maar was vorig seizoen aan het begin geen vaste kracht. Nu – na een trainer of zes – lijkt hij eindelijk pas echt te worden gewaardeerd.”
Het oud zeer in Amsterdam en de verleidingen van de overkant van Het Kanaal zouden Anita wel eens kunnen doen besluiten Ajax na dertien jaar de rug toe te keren. En als Newcastle United vaart zet achter het binnenhalen van de middenvelder, kan de wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal morgen theoretisch (18.00 uur) al zijn laatste wedstrijd in Amsterdamse dienst zijn. Al gaat Anita senior daar nog niet van uit. „We zullen de tijd nemen om een goede beslissing te nemen.”
Om Ajax tot een verkoop van de kleine mannetjesputter te verleiden, overweegt Newcastle United zelfs een package deal met Gregory van der Wiel. Via tussenpersonen werd de interesse van de Magpies al bij Overmars neergelegd. Voor de twee Ajacieden samen heeft Newcastle (vooralsnog) naar verluidt 13 miljoen euro over.
Van der Wiel komt echter pas serieus in beeld als de komst van de Franse international Mathieu Debuchy niet haalbaar blijkt. Bij OSC Lille bracht Newcastle een tweede bod uit op de rechtsback.
quote:Boerrigter vormt vraagteken
Achter de naam van Derk Boerrigter staat voor het duel om de Johan Cruijff Schaal een groot vraagteken. De Ajacied maakte tegen Southampton voor het eerst weer speelminuten, maar kreeg opnieuw last van zijn rug.
„Derk heeft individueel getraind”, zei Frank de Boer. „De doktoren en Pim van Dord zeiden dat het vrij goed ging. Zaterdag zullen we kijken of hij met de groep kan meedoen. Maar zijn meespelen is twijfelachtig”, aldus De Boer, die herhaalde de later ingestroomde Christian Eriksen en Gregory van der Wiel nog niet te laten spelen tegen PSV. Miralem Sulejmani en Eyong Enoh maken evenmin deel uit van de selectie.
Ze spelen vanmiddag ook nog tegen FC Twente. Gisteren pakkie gehad van Anderlecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:11 schreef wieisboos het volgende:
Vanmiddag Ajax U19 tegen FC Barcelona U19, voor de Otten cup(?) in Eindhoven
Er stond in de papieren Parool een stukje over hem , het schijnt dat een breuk in de 5e lendenwervel niet optimaal genezen is, de breukrand is rafelig, hier heeft hij nog last van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vond 't eerst altijd gelul van Vincerusso, maar ik begin nu toch steeds meer te geloven dat het met Boerrigter niet meer goed komt
http://www.parool.nl/paro(...)zou-voetballen.dhtmlquote:Derk Boerrigter is terug bij Ajax. Vorig seizoen was de rappe linksbuiten hard op weg de verrassing van de Arena te worden, maar hij brak tot twee keer toe een tentakel van zijn ruggenwervel.
Het moment staat hem nog helder voor de geest. Derk Boerrigter zat met zijn vriendin en zijn broer in een restaurant toen de pijn binnen een paar minuten ondraaglijk werd. Hij had net gegeten en hij zat met volle buik rustig in zijn stoel. Het begon met een klein steekje aan de zijkant van zijn onderrug en het mondde uit in een soort verlamming.
'Ik kon mijn armen en mijn benen niet meer bewegen. Ik zat verstard in die stoel. Mijn vriendin en mijn broer zagen mijn blik veranderen en ze hebben me rechtop gezet. Daarna zakte de pijn. Die aanval duurde ongeveer een kwartier. Ik wilde het wel uitschreeuwen.' Het vieren van de 31ste landstitel zou het hoogtepunt van het seizoen moeten zijn geweest, maar ook boven dat feest zweefde voor Boerrigter zijn verdoemde rug.
Nooit meer voetballen
'Ik kon wel een beetje springen, maar dat zag er niet uit. Gelukkig dempten de kampioensbiertjes de pijn. Er zijn momenten geweest waarop ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen voetballen.' De gedachten aan het einde van zijn carrière kwamen niet alleen van Boerrigter zelf. 'Ik lees bijna geen internet, maar mijn vader doet dat wel. Dan leest hij op een forum dat mijn loopbaan erop zit en dat vertelt hij dan tegen mij. Maar ík wil dat niet van mijn vader horen.'
Oorsprong klachten
Het duurde lang voordat de oorsprong van Boerrigters klachten werd gevonden. Al vanaf september had hij last en speelde hij met pijnstillers. Hij probeerde acupunctuur, manuele therapie, zooltjes in zijn schoenen en een nieuwe matras, maar niets hielp. Röntgenfoto's en mri-scans hadden geen nieuw licht op de zaak geworpen. Pas toen er in de winterstop een ct-scan werd gemaakt, bleek dat Boerrigter een stressbreukje had opgelopen in een tentakel van zijn vijfde lendenwervel.
Het bleef voor Boerrigter niet bij één tegenslag. Aan het einde van het seizoen brak hij in de wedstrijd tegen FC Twente ook een tentakel van zijn derde lendenwervel. Dat breukje werd wél snel vastgesteld en vorige week kreeg hij na opnieuw een ct-scan groen licht om te voetballen. Het fractuurtje op de derde lendenwervel was goed genezen.
Lees vandaag meer in Het Parool.
Vince heeft gewoon gelijk. Komt iedereen pas na een paar maandjes achterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vond 't eerst altijd gelul van Vincerusso, maar ik begin nu toch steeds meer te geloven dat het met Boerrigter niet meer goed komt
Hij heeft nog geen gelijk wat Boerrigter betreft maar het gaat helaas wel die kant opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vince heeft gewoon gelijk. Komt iedereen pas na een paar maandjes achter
Narsinghquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 06:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Anita moet blijven!![]()
Fischer tegen PSV.![]()
Die breekt wel snel z'n tentakels dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er stond in de papieren Parool een stukje over hem , het schijnt dat een breuk in de 5e lendenwervel niet optimaal genezen is, de breukrand is rafelig, hier heeft hij nog last van.
Gedeelte ervan is wel online
Boerrigter: 'Ik dacht dat ik nooit meer zou voetballen'
01-08-12 14:40 uur - Bron: Het Parool
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)zou-voetballen.dhtml
Sowieso is de pijn bij boerrigter ook wel een beetje mentaal denk ik, als je er zo lang uit bent geweest door zo'n rugklacht dan ga je bij elke pijntje en prikje en steekje vast in een paniekaanvalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen gelijk wat Boerrigter betreft maar het gaat helaas wel die kant op
quote:'Duidelijk dat Viktor kwaliteiten heeft om een grote speler te worden'
Derk Boerrigter is nog een vraagteken bij Ajax voor de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. De aanvaller kreeg na de oefenwedstrijd tegen Southampton weer last van zijn rug, een kwetsuur waar hij al geruime tijd mee kampt, en Frank de Boer kijkt deze zaterdag of Boerrigter met de groep kan meetrainen. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal hij zondag niet spelen.
In dat geval mag Viktor Fischer weer hopen op een basisplaats. De Deen maakte in de voorbereiding een hoop speelminuten als linksbuiten en maakte een goede indruk. "Het is mooi om te zien hoe Viktor zich tot nu toe profileert", zegt Marc Overmars in Voetbal International. "Viktor weet blindelings voor welke aanvalsvariant hij bij welke spelsituatie moet kiezen. Bij die ontwikkeling komen zijn goede techniek en leergierigheid mooi van pas. Dat is een fijne basis voor een jonge speler."
Ook Danny Blind, ten tijde van het aantrekken van Fischer de technisch directeur bij Ajax, is lovend over de pas achttienjarige aanvaller. "Viktor heeft een gezonde dosis zelfvertrouwen, zonder te denken dat hij er nu al is. Het is duidelijk dat Viktor alle basiskwaliteiten heeft om een grote speler te worden", voorspelt Blind.
Laat Fischer maar zoveel mogelijk linksbuiten spelen dit jaar, geluk bij een ongeluk. Kwalijke zaak voor Derk maar ben wel een beetje klaar met die rugproblemen.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:41 schreef TIM-846 het volgende:
En over een extra vleugelspeler wordt ook amper iets vermeld in de media.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:41 schreef TIM-846 het volgende:
Gaat lekker zo'n dag voor de JC schaal em week voor aanvang van de competitie. Boerrigter, dat is een aflopende zaak. Een centrale verdediger? Die is er nog niet bijna. En over een extra vleugelspeler wordt ook amper iets vermeld in de media.
Ik zal wel weer Eem azijnzeiker zijn, maar ik begin straks toch aardig gelijk te krijgen vrees ik..
Fischer kan 'm makkelijk vervangen misschien. Maher had ook nooit iemand van gehoord voordat hij debuteerde bij AZ.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:41 schreef TIM-846 het volgende:
Gaat lekker zo'n dag voor de JC schaal em week voor aanvang van de competitie. Boerrigter, dat is een aflopende zaak.
Overmars heeft genoeg namen op het lijstjequote:Een centrale verdediger? Die is er nog niet bijna.
Lees eens de nieuwsberichten door, duidelijk dat er interesse is in Assaidiquote:En over een extra vleugelspeler wordt ook amper iets vermeld in de media.
quote:Ik zal wel weer Eem azijnzeiker zijn, maar ik begin straks toch aardig gelijk te krijgen vrees ik..
Een post van Ajax.netwerk,quote:Ik denk dat we Mertens overschatten als we zeggen dat ie sneller is dan Van Rhijn hoor. Narsingh zal het grootste probleem worden, maar zoals tegen Benfica al te zien was weet Narsingh niet meer wat ie met de bal moet doen als er geen type Bas Dost voor de goal staat. PSV's grootste probleem dit jaar wordt niet de verdediging maar het gebrek aan een goede, echte centrumspits.
Sana nog niet dus. Fischer linksbuitenquote:De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende spelers:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Toby Alderweireld
Vurnon Anita
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
Theo Janssen
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Aras Özbiliz
Ricardo van Rhijn
Thulani Serero
Dico Koppers
Joël Veltman
Mitchell Dijks
Viktor Fischer
Heeft hij al eens rechtsbuiten gespeeld bij NEC?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ozbiliz ja. Al zie ik persoonlijk liever Serero of Schone daar...
Weet ik niet. Ik weet wel dat Frank laatst zei dat ook Serero en Schone daar kunnen spelen (En Eriksen ook)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij al eens rechtsbuiten gespeeld bij NEC?
Hij had het over linksbuiten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet wel dat Frank laatst zei dat ook Serero en Schone daar kunnen spelen (En Eriksen ook)
Barca B? Die zouden met gemak de eredivisie winnen maar ik denk dat je U19 bedoelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Las dat Ajax A1 al 2x kansloos verloren heeft bij de Otten cup (3-1 van Anderlecht en 3-0 van Barcelona B).
Weet verder niet hoe het gelopen is maar niet erg indrukwekkend.
Tuurlijk. Vorig jaar nog 8e in de Spaanse 2e divisie, en die winnen de eredivisie wel ff. Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Barca B? Die zouden met gemak de eredivisie winnen maar ik denk dat je U19 bedoelt.
Bedoel dat het niet de eerste keus (B-keus) van Barca is volgens mij, zeg maar de A2.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Barca B? Die zouden met gemak de eredivisie winnen maar ik denk dat je U19 bedoelt.
Alle toppers zitten nu ook in Ajax 1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Las dat Ajax A1 al 2x kansloos verloren heeft bij de Otten cup (3-1 van Anderlecht en 3-0 van Barcelona B).
Mwah, Derk is wel beter dan Rommedahl. Ik vond Rommedahl ook prima hoor, maar Derk heeft beter overzicht en ik vind hem ook veel meer rendement hebben, en dan vooral wat betreft scorend vermogen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:48 schreef kurk_droog het volgende:
Met:
Fischer - Sig - Oz / Lukoki
Serero/ schone - Anita - De Jong
.
tik je dat middenveld suf. Hoe jammer het ook is voor Derk ik zie in hem een Rommedahl en vind Fischer zoveel beter
Prima, A1 kwam vorig jaar in de finale doordat ze fysiek sterker waren, technisch was barca toen bijvoorbeeld beter en dus is verliezen niet erg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Idd, dit begint Eriksen 2 te worden, onze grote verlosser voor ie ook maar iets gepresteerd heeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:18 schreef Wessiej het volgende:
Laat Fischer eerst maar eens een echte wedstrijd spelen
Greg en Eriksen hebben gewoon nog geen wedstrijdritme. Boilesen en Sulejmani zijn ook bijna fitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef HeatWave het volgende:
De afwezigenlijst is trouwens nu alweer top.
Derk, Greg, Eriksen, Boilesen, Sulejmani, en dan ben je nog niet eens begonnen.
I know, maar toch jammer dat je niet over iedereen kan beschikken op het moment dat het begint.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Greg en Eriksen hebben gewoon nog geen wedstrijdritme. Boilesen en Sulejmani zijn ook bijna fit
Lijkt me toch dat ze dan een buitenspeler halen. Misschien wel in de persoon van Assaidi als er daar tenminste geld genoeg voor is en hij niet naar Luciano luistertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar toch jammer dat je niet over iedereen kan beschikken op het moment dat het begint.
En Derk lijkt me echt een probleem te worden helaas.
Nee dank je. Als ik iemand niet bij Ajax wil zien is het Assaidi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ze dan een buitenspeler halen. Misschien wel in de persoon van Assaidi als er daar tenminste geld genoeg voor is en hij niet naar Luciano luistert
Argumenten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dank je. Als ik iemand niet bij Ajax wil zien is het Assaidi.
Ik denk omdat Mocro #fullracismquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-met-El-Hamdaoui.htmquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk omdat Mocro #fullracismSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Och, niet echt spelers die onmisbaar zijn, ook gezien de fitte alternatieven. Greg en Sulejmani vind ik zelfs Ajax-onwaardig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef HeatWave het volgende:
De afwezigenlijst is trouwens nu alweer top.
Derk, Greg, Eriksen, Boilesen, Sulejmani, en dan ben je nog niet eens begonnen.
Boilesen en helemaal fit gaat niet echt samenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Greg en Eriksen hebben gewoon nog geen wedstrijdritme. Boilesen en Sulejmani zijn ook bijna fit
Je begint gelijk te krijgen inzake Boerrigterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Boilesen en helemaal fit gaat niet echt samen
Is wel zo, maar toch is het wel lekker om een fitte selectie te hebben natuurlijk. En Greg en Sulejmani zijn qua inzet idd Ajax-onwaardig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och, niet echt spelers die onmisbaar zijn, ook gezien de fitte alternatieven. Greg en Sulejmani vind ik zelfs Ajax-onwaardig.
Probeer me ff wat meer mocro spelers te verzinnen waar gedoe over is geweest maar kan me niets bedenkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat de "trots" van de Marokkaan gewoon niet compatible is met de enorm strenge hierarchie bij Ajax, niets "rezzpect", gewoon net als de rest je kop houden als de trainer het zegt.
Niets racistisch aan, gewoon een cultuurclash. Niemand is groter dan de club, dat is lastig als je jezelf de belangrijkste persoon op aarde vindt.
En nee, niet alle Marokkanen zijn zo, blabla, maar voetballers zijn sowieso al mannetjes, en Marokkanen net nog ff meer haantjes.
Generaliserend, I know, maar ik denk dat het wel bij de waarheid in de buurt komt.
Sommige spelers die nu niet fit zijn, die zouden anders wellicht spelen, dus zo vervelend vind ik het niet dat ze nu er niet bij zullen zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel zo, maar toch is het wel lekker om een fitte selectie te hebben natuurlijk. En Greg en Sulejmani zijn qua inzet idd Ajax-onwaardig.
Vreemd dat Denswil niet bij de selectie zit en Veltman wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sana nog niet dus. Fischer linksbuiten
Die komt toch niet, elke club is afgehaakt op zijn salariseisen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dank je. Als ik iemand niet bij Ajax wil zien is het Assaidi.
vind wel jammer . maarja van rugklachten kan je heel moeilijk afkomenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint gelijk te krijgen inzake Boerrigter
Sana hebben jullie toch al gehaald?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, wie wordt de nieuwe buitenspeler, die gekocht wordt.. is de vraag.
Boerrigter, Sulejmani en Fischer kunnen op Linksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sana hebben jullie toch al gehaald?
'die gekocht wordt'? De Boer heeft alleen maar gezegd dat ze nog op zoek zijn naar een linksbenige verdediger, een jonge spits en heel misschien een extra buitenspeler. Het heeft sowieso de minste prioriteit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, wie wordt de nieuwe buitenspeler, die gekocht wordt.. is de vraag.
Is die Sulejmani nou weer te dik? Die leert het ook nooit geloof ik. Lijkt verdomme Ronaldo (de echte) welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter, Sulejmani en Fischer kunnen op Links
1 Boerrigter zn rug
2 Sulejmani zn vetpercentage
3 Fischer is te jong om een seizoen in de basis te staan
Özbiliz kan naar Rusland
De Sa & Lukoki zijn denk ik nog wat te licht
Samuel Armenteros willen ze. Maar Heracles zou te veel vragen. Ben benieuwd hoeveel dat zou zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'die gekocht wordt'? De Boer heeft alleen maar gezegd dat ze nog op zoek zijn naar een linksbenige verdediger, een jonge spits en heel misschien een extra buitenspeler. Het heeft sowieso de minste prioriteit.
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samuel Armenteros willen ze. Maar Heracles zou te veel vragen. Ben benieuwd hoeveel dat zou zijn
ongeveer 2 miljoenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samuel Armenteros willen ze. Maar Heracles zou te veel vragen. Ben benieuwd hoeveel dat zou zijn
Eriksen niet onmisbaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och, niet echt spelers die onmisbaar zijn, ook gezien de fitte alternatieven. Greg en Sulejmani vind ik zelfs Ajax-onwaardig.
Sulejmani heeft als excuus dat hij herstellende was van een blessure, dat gold voor Janssen ook vandaar dat zij niet maar Ebecilio wel kritiek kreeg voor te vet terug keren na de zomerstop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is die Sulejmani nou weer te dik? Die leert het ook nooit geloof ik. Lijkt verdomme Ronaldo (de echte) wel
Maar met 3 + De Sa/Lukoki (Zijn jeugdspelers neem ik aan?) kan je echt wel een heel seizoen spelen lijkt mij zo. Prioriteiten stellen lijkt me ook bij jullie belangrijk, een vervanger voor Vertonghen bijvoorbeeld ipv een 4de linksbuiten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat we er nu wel van uit mogen gaan dat de carrière van Boerrigter voorbij is. Op het hoogste niveau zal hij niet meer kunnen spelen. Dat betekent voor Ajax dat er tenminste nog 1 aanvaller bij moet.
quote:Heracles doet tegenvoorstel: 'We weten niet of Ajax erop in wil gaan'
Heracles Almelo wees een door Ajax uitgebracht bod op Samuel Armenteros deze week van de hand. De 22-jarige aanvaller heeft er drie jaar in het eerste van de Heraclieden opzitten en voelt wel wat voor de overstap naar de kampioen. Of het er ook van komt is een tweede: het eerste bedrag dat zijn club kreeg geboden werd onvoldoende geacht. Een wederbod is echter wel naar Amsterdam gestuurd, dus wacht men nu af.
“Wij hebben een voorstel gedaan. We weten niet of Ajax daarop in wil gaan”, maakt assistent-trainer Hendrie Krüzen zaterdag duidelijk aan Eredivisie Live. Armenteros opereert in Almelo vooral als vleugelaanvaller en was in die rol goed voor vijftien doelpunten in 79 duels. Zijn beste seizoen was 2010/11, toen hij op acht treffers eindigde.
Ajax wil voorin vers bloed hebben en legde daarom al Tobias Sana vast. Voor de aanval werd eerst gedacht aan Luciano Narsingh, maar van zijn transfer werd afgezien. Armenteros, die in de Amsterdam ArenA de stand-in zou moeten worden van Kolbeinn Sigthorsson, staat nog één jaar onder contract, maar Heracles bepaalt de vraagprijs.
Aan Ajax Showtime sprak Armenteros' zaakwaarnemer Rob Groener ook bevestigende woorden. "De onderhandelingen zijn inderdaad nog in volle gang. Omdat er nog onderhandeld wordt kan ik er verder helaas niks zinnigs over naar buiten brengen", was het enige dat de zakelijk vertegenwoordiger van de aanvaller wilde zeggen.
Janssen en de Jong samen op het middenveld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"GEZIEN DE FITTE ALTERNATIEVEN"
Wat begrijp je daar niet aan!? Je hebt Janssen en De Jong nog.
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 18:49:38Na de interviews en gesprekken hier lijkt de transfer van Armenteros naar Ajax kwestie van tijd. Dat denkt eigenlijk iedereen bij Heracles reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 18:49:38Na de interviews en gesprekken hier lijkt de transfer van Armenteros naar Ajax kwestie van tijd. Dat denkt eigenlijk iedereen bij Heracles reageer retweet
AFC AJAX #1774: Wij zijn de kampioen! Ajax luistert naar mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dijks kan het samen met Blind prima uitvechten als backup.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee. Armenteros vind ik perfect bij Ajax passen. Balvaste technische speler.
Naar mij ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
AFC AJAX #1774: Wij zijn de kampioen! Ajax luistert naar mij
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Narsingh en Armenteros halen en ik ben tevreden
quote:
Alhoewel ik geen voorstander van De Jong op het middenveld bent kan het wel gaan werken. Zolang daar maar geen Janssen bij opgesteld wordt. 2 van die statische spelers is echt killing voor je positiespel.quote:
Zal het toch wel wordenquote:
Alleen speelde toen niet Anita maar Janssen achter hen. Groot verschil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal het toch wel wordenMaar heeft De Jong niet heel lang met eriksen op het middenveld gespeeld? Ook in Succesaugustus?
Oh jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen speelde toen niet Anita maar Janssen achter hen. Groot verschil.
quote:Krüzen: Ajax en Heracles nog in gesprek over Armenteros
Voor de camera van Eredivisie Live liet Hendrie Krüzen van Heracles weten dat Ajax en Heracles nog in gesprek zijn over een mogelijke overgang van Samuel Armenteros. Na het bod van Ajax heeft heracles een tegenbod gedaan. 'Dat is het enige wat ik weet' aldus de assistentcoach van Heracles.
ewa mattie. ga dese battle aan dn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Armenteros.. voor 2 miljoen...
Noohhh er zijn echt wel betere spelers voor Ajax toch?
En is hij wel nodig dan?
Gedaan niggahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ewa mattie. ga dese battle aan dn.
Gangsta Rap [MAAK JE EIGEN HIER + MEER OMG!]
Dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef Devv het volgende:
Armenteros, wat een armoe. Dan kan je net zo goed helemaal niets kopen.
tja Overmars wil de A spelers niet betalen dus zoekt ie het maar in de budgetbak met gokjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef Devv het volgende:
Is geen topper maar wie weet verrast ie ons.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef Devv het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Armenteros gaat jullie ongelijk bewijzen.
het is gewoon 1 grote gok .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Devv het volgende:
Ik heb hem vandaag aan het werk gezien, en hij viel niet op.
Iedere speler (buiten Maher) die je uit de Nederlandse competitie haalt blijft een gok.quote:
Het was dan ook tegen de nummer 7 van de Primera Divisionquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Devv het volgende:
Ik heb hem vandaag aan het werk gezien, en hij viel niet op.
jij kan heel goed lezen. een gok kan positief of negatief uitvallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij betere namen dan? Jij vindt alles kut, onbegrijpelijk en slecht.
Zelfs Maher zou nog een gok zijn. Ajax is in veel opzichten anders dan AZ. Ik denk echter wel dat hij de kwaliteiten heeft om bij Ajax te slagen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iedere speler (buiten Maher) die je uit de Nederlandse competitie haalt blijft een gok.
Ah je bent terug, hoe was zweden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Armenteros mist voor mijn doen veelte vaak voor open doel dat is niet goed voor mijn hart
Hopelijk raken ze Janssen niet kwijt, die ervaring is te belangrijk in het verder heel jonge team.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk raakt Ajax Janssen en van der Wiel nog kwijt voor eind augustus. Sulejmani ook als hij niet wil bijtekenen. Dat 2e gesprek komt zeer snel neem ik aan anders hebben ze straks een probleem.
Dat zal zeker van invloed zijn als ze echt nog miljoenen willen uitgeven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Pedroso het volgende:
Zou Overmars misschien ook wachten op de uitschakeling van Feijenoord in de CL ?
Hij kan dan weer enkele miljoenen meer spenderen voor een leuke verdediger of aanvaller.
Hoeveel ervaring moet Ajax wel niet hebben dan? Vorig seizoen hadden we Ooijer, Bulykin, Vertonghen, Janssen en ook Verhoeven. Toen verloren ze nog steeds van de lastige kleine tegenstanders.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk raken ze Janssen niet kwijt, die ervaring is te belangrijk in het verder heel jonge team.
Ajax begroot geen CL meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Devv het volgende:
Die miljoenen heeft Ajax allang in de begroting opgenomen. Feyenoord gaat de groepsfase echt niet halen hoor.
quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Devv het volgende:
Die miljoenen heeft Ajax allang in de begroting opgenomen. Feyenoord gaat de groepsfase echt niet halen hoor.
Lijkt mij ook niet maar kansloos zijn ze niet. Als ze Kiev met wat kunst en vliegwerk uitschakelen dan is het niet onmogelijk. Met een beetje gelukkige loting in de 2e ronde kunnen ze het nog redden ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Devv het volgende:
Het is voor het Nederlandse voetbal te hopen dat ze het niet halen. Die prutsers hebben echt niets in de Champions League te zoeken. Het is beter als ze gewoon in de Europa League spelen. Dan besparen ze zichzelf de vernederingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet maar kansloos zijn ze niet.
Iets kan geen kwaad. Ooijer, Bulykin, Verthonghen en Verhoeven zijn weg. En 1 speler van boven de 25 in het team kan geen kwaad. Dat is niet alleen voetbal ervaring, maar ook levenservaring (en daar is Janssen wel expert inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel ervaring moet Ajax wel niet hebben dan? Vorig seizoen hadden we Ooijer, Bulykin, Vertonghen, Janssen en ook Verhoeven. Toen verloren ze nog steeds van de lastige kleine tegenstanders.
Ja, de ervaring hoe je door niet voor je sport te leven nooit het maximale uit je carrière gaat halen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets kan geen kwaad. Ooijer, Bulykin, Verthonghen en Verhoeven zijn weg. En 1 speler van boven de 25 in het team kan geen kwaad. Dat is niet alleen voetbal ervaring, maar ook levenservaring (en daar is Janssen wel expert in).
Ok en als hij niet komt in eigen doel dan? Iets vollediger zijn alsjeblieft zo kan ik natuurlijk geen weddenschap aangaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:26 schreef Ooku het volgende:
Mark my words!!! Armenteros maakt zijn eerste goal voor Ajax met een schitterende omhaal in de kruising
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:26 schreef Ooku het volgende:
Mark my words!!! Armenteros maakt zijn eerste goal voor Ajax met een schitterende omhaal in de kruising in de CL finale tegen Barcelona
Hij niet met jou.. want er staat een ''W'' voor.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Armenteros gaat jullie ongelijk bewijzen.
Die boy van AZ uit de A1quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:39 schreef tammepiet het volgende:
Mooi.
In: Schøne, Sana, Bocarra.
Uit: Verhoeven, el Hamdaoui, R. Sneijder, Lodeiro, Aissati, Vertonghen, Ooijer, Bulykin, Jozefzoon, Cvitanich.
Wie vergeet ik?
Die ene boomlange sterke neger op het middenveld van RKC was wel erg goed afgelopen seizoen. Ben zijn naam even kwijt...quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, als volgens jullie Armenteros niet goed genoeg is, wie moet er dan komen? Iedereen uit de Eredivisie kan je afstrepen
quote:De 22-jarige Armenteros heeft een gelimiteerde afkoopsom in zijn tot 2013 doorlopende contract staan. "Ik snap dan ook niet dat Ajax zo moeilijk doet", aldus Heracles' assistent-trainer Hendrie Krüzen tegen Eredivisie Live. "Die jongen heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en dat is geen hoog bedrag, zeker niet voor een supertalent als hij. Armenteros heeft heel veel potentie en er zit heel veel rek in die jongen. Als ze hem echt zo graag willen hebben, dan leggen ze dat bedrag gewoon neer."
"Het bedrag dat wij vragen is boven de één miljoen euro, maar het zijn eigenlijk geen bedragen voor een speler met zulke kwaliteiten", vervolgde Krüzen, die zaterdag tegen Osasuna de afwezige Peter Bosz verving. "Dus ik vind dat ze niet moeilijk moeten doen. Hij heeft weliswaar nog een contract voor één seizoen, maar Ajax zou ook zo denken als het andersom wordt beredeneerd. Dus wij mogen ook wel een keer krijgen wat we verdienen."
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 05-08-2012 om 09:47:27Volgens The Mirror staat Gregory Van Der Wiel op het punt over te stappen naar Arsenal, voor 9 miljoen euro. #AJAX #psvAJA reageer retweet
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:55 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 05-08-2012 om 09:47:27Volgens The Mirror staat Gregory Van Der Wiel op het punt over te stappen naar Arsenal, voor 9 miljoen euro. #AJAX #psvAJA reageer retweet
'Ajax vangt veel, dus dan mogen wij ook veel vangen.' Nope.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:55 schreef Tarado het volgende:
quote:Met de strijd om de Johan Cruijff Schaal wordt het seizoen zondag officieel afgetrapt. Kampioen Ajax en bekerwinnaar PSV strijden om de schaal die de naam draagt van de bekendste Ajacied ooit. Frank de Boer blikt terug op de voorbereiding in Engeland en verwoordt de Ajax-doelen voor het gloednieuwe seizoen.
Na de wedstrijd tegen Premier League-club Norwich City was je verrast.
Frank de Boer: ,,Na het duel met Norwich was ik blij verrast. Vooral omdat we erin slaagden met zo’n jonge ploeg te domineren. Als je de wedstrijd zó domineert, maakt je dat zeker trots. Mijn jongens wogen soms tien kilo minder dan hun tegenstander. We bewezen qua voetbalintelligentie op veel hoger niveau te zitten dan Norwich. Het oogde heel fris. Positief was ook dat iedereen in Engeland 90 minuten heeft gespeeld.’’
Wie vond jij de verrassingen in jouw ploeg?
,,Iedereen heeft het tegen Norwich goed gedaan. Iedereen heeft zich goed laten zien. Dico Koppers, invaller Ruben Ligeon, Stefano Denswil en Joël Veltman speelden vooral sterk. Joël begon moeilijk maar hij herstelde zich daarna knap. Ook hij weet dat je fouten mag maken. Het gaat erom wat je er vervolgens mee doet. Bij Jong Ajax tref je geen tegenstanders zoals die in Norwich. Daarom bood vooral die wedstrijd fantastische leermomenten voor deze spelers.’’
,,In Norwich klopten de jonge jongens op de deur. Zo van: ‘Wij zijn er ook klaar voor, we kunnen het niveau aan. In ons hotel sprak ik trouwens enkele die hard Arsenal-supporters. Die hadden tegen Norwich in Davy Klaassen al Dennis II al zien lopen. Ze waren verbaasd hoe slim hij al omging met de ruimtes op het veld. Wij weten dat Davy dat kan, we weten dat ook hij heel veel kwaliteiten heeft.’’
Je hamerde er afgelopen week tijdens de trainingen op dat spelers ‘veel voor elkaar over moeten hebben’. Wat bedoel je daar precies mee?
,,Tijdens de trainingen moet je soms ook pijn lijden. Net als in de wedstrijd moet je ook tijdens trainingen alles geven. Wij mogen eisen dat spelers elke training keihard werken om zichzelf en het team te verbeteren. Door jezelf top te trainen, kom je een stap hoger. Andere spelers moeten vervolgens ook op dat hogere niveau komen en sneller handelen. Zo til je elkaar naar een hoger niveau. Dat moet je voor elkaar over hebben. De fout van een ander herstellen, komt op hetzelfde neer. Je moet zó open staan dat je je eigen man dekt en eventueel ook de man van je medespeler kunt oppakken. Ook dat is iets voor elkaar over hebben. Belangrijk.’’
De Boer: 'Spelers moeten veel voor elkaar over hebben, om zo als persoon en als team hogerop te komen.'
Wat was voor jou hét hoogtepunt van de trainingsweek in Engeland?
,,Norwich was voor mij een hoogtepunt. We sloten het trainingskamp daarmee goed af. We zijn, met de hele groep, op de goede weg. We gaan vol goede moed naar de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal.’’
Aan de vooravond van de start van de Eredivisie wachten je ook lastige keuzes. Sommige jongens vallen nog af.
,,Ik wil een bepaald aantal jongens in mijn selectie hebben. Sommige spelers beschouwen het als een degradatie om bij Jong Ajax verder te gaan of om verhuurd te worden. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Je kunt alles wat je hier, bij de A-selectie, meemaakt ook zien als bonus. Nu komt het voor de afvallers neer op veel wedstrijden spelen, je goed ontwikkelen en dicht bij het eerste blijven. Dat kan lastig of moeilijk zijn voor sommige jongens.’’
,,Ik heb wel een selectie in mijn hoofd. Maar je maakt die keuzes niet alleen. Er is overleg met Marc Overmars en Dennis Bergkamp. Zelf vind ik het ook lastig om jongens teleur te stellen. Maar je leert ermee omgaan. Ondanks de goede band die je met iemand kunt hebben, moet je het ook zakelijk bekijken.’’
Over de Johan Cruijff Schaal gesproken; waar staat PSV als concurrent?
,,PSV heeft de afgelopen twee jaar veel geïnvesteerd. Zonder kampioen te worden. PSV snakt daarm ook naar het kampioenschap. Deze zomer hebben ze goede aankopen gedaan. Zij zijn topfavoriet. Net als wij dat zijn.’’
Wat kunnen we qua aankopen van Ajax verwachten?
,,We kijken heel nauwkeurig. Als we denken dat een speler topploeg waardig is, dan zullen we hem aantrekken. Maar het kan ook afhangen van andere dingen. Achterin zijn we erg jong. Daar mag wat ervaring bij. We hebben Tobias Sana gehaald, maar misschien komt er nog een links- of rechtsbuiten bij. Misschien ook nog een spits. Maar daarbij hangt alles af van hoe Kolbeinn (Sigthórsson, red.) zich ontwikkelt. Als je honderd procent zeker weet dat hij veel wedstrijden kan spelen, is een aankoop minder nodig. Maar stel dat hij geblesseerd raakt, dan kunnen we een extra spits gebruiken.’’
Wat zijn de doelen voor komend seizoen?
,,Ik wil alles winnen. Maar dat wil iedereen. Als Ajax zijnde wil je altijd kampioen worden en de beker winnen. De Champions League is misschien nog iets te ambitieus, maar we proberen zeker zo lang mogelijk mee te komen en te overwinteren.’’
Wat zijn jouw persoonlijke doelen voor dit seizoen?
,,Je blijft je altijd ontwikkelen. Vooral omdat je altijd weer in nieuwe situaties terecht komt. Daar wordt je een betere trainer van. Het gaat om situaties herkennen en daarop anticiperen. Hennie Spijkerman, Björn Rekelhof en Carlo l ‘Ami zijn daar in mijn staf heel belangrijk in. We vormen een heel homogene groep. Het is ook stom om de vele ervaring die er is niet te gebruiken.’’
,,Natuurlijk willen we vandaag de Johan Cruijff Schaal winnen, maar het gaat ook om de manier waarop dat gebeurt. Vorig jaar wonnen we hem niet, maar waren we wel de morele winnaar. Dat vond toen ook Twente-trainer Co Adriaanse. Tegen PSV moeten we laten zien dat we klaar zijn voor de competitie.’’
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die ene boomlange sterke neger op het middenveld van RKC was wel erg goed afgelopen seizoen. Ben zijn naam even kwijt...
Die heeft zo keihard gefaald bij Ajax. Heeft gewoon niet de kwaliteiten van een Ajax speler. Wel een goede speler, maar niet voor Ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die ene boomlange sterke neger op het middenveld van RKC was wel erg goed afgelopen seizoen. Ben zijn naam even kwijt...
Zou jij een speler halen waarvan de doorverkoop weinig oplevert omdat speler, club & Zaakwaarnemer ook nog wat geld krijgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die heeft zo keihard gefaald bij Ajax. Heeft gewoon niet de kwaliteiten van een Ajax speler. Wel een goede speler, maar niet voor Ajax.
En de opstelling van Heracles tov Armenteros
Best een leuke voetballer hoor, maar je moet het ook niet overdrijven.
Ik vind trouwens wel dat Overmars wel heel erg de hand op de knip houdt. Een beetje slim inkopen en geen belachelijke uitgaven meer doen ben ik wel voor, maar je moet ook niet overdrijven. Je kunt toch niet menen dat je voor Narsingh en Assaidi gaat en dan schrikt van een vraagprijs die mij niet eens verbaast. Voor 2 of 3 miljoen eerste rang willen zitten gaat niet werken, dat lijkt me duidelijk. Ik vond het geld dat Heerenveen voor Narsingh vroeg niet eens zo hoog als je naar zijn resultaten van vorig seizoen kijkt.
9 miljoen!?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:55 schreef Tarado het volgende:
Dat is maar gissen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij een speler halen waarvan de doorverkoop weinig oplevert omdat speler, club & Zaakwaarnemer ook nog wat geld krijgen
Ik ben bang dat het iets te vroeg komt. Zeker nu er nog een paar spelers bij moeten komen. Ik had liever gezien dat die spelers er al waren, want ik ben bang dat deze selectie van PSV met Advocaat aan het roer te sterk is.quote:
Nee het ging om de afkoopsom in het contract. Hoger dan dat zou het dus niet wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is maar gissen.
Als Narsingh de steigende lijn van vorig seizoen doorzet krijg je veel meer geld voor hem terug.
Als Ajax een speler wil halen kost die speler ineens een paar miljoen meer, maar als Ajax een speler verkoopt is die ineens vaak ook wat meer waard.
Uiteindelijk vind ik dat ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn we weer aan het discussiëren over Narsingh?Kom op, dat is voorbij. Ben blij dat hij niet is gekomen uiteindelijk. Risico vond ik iets te hoog.
Afkoopsom iets boven de 1 milquote:Armenteros heb ik meer vertrouwen in. Al moet hij dan ook niet teveel gaan kosten.
Nee, want ze wilden een gelimiteerde afkoopsom. Beetje lastig daar meer geld voor te krijgen dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is maar gissen.
Als Narsingh de steigende lijn van vorig seizoen doorzet krijg je veel meer geld voor hem terug.
Als Ajax een speler wil halen kost die speler ineens een paar miljoen meer, maar als Ajax een speler verkoopt is die ineens vaak ook wat meer waard.
Ze zullen toch niet 5 miljoen uitgeven aan een spits, Siggy is onze eerste spits, en voor een tweede spits moet je echt geen 5 miljoen betalen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Devv het volgende:
Je kan toch echt beter wachten totdat van der Wiel of Janssen alsnog verkocht worden. Dan kan je Maher halen. Desnoods gooi je die dan af en toe in de spits. Dat zie ik nog liever dan dat ze een miljoen aan Armenteros uitgeven.
Kan je net zo goed zo gaan spelen:quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Devv het volgende:
Je kan toch echt beter wachten totdat van der Wiel of Janssen alsnog verkocht worden. Dan kan je Maher halen. Desnoods gooi je die dan af en toe in de spits. Dat zie ik nog liever dan dat ze een miljoen aan Armenteros uitgeven.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:55 schreef Tarado het volgende:
Voor 1 mil zou ik hem kopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiteindelijk vind ik dat ook.
[..]
Afkoopsom iets boven de 1 mil
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:41 schreef Cara het volgende:
dat bericht geloven jullie toch niet. van Persie heeft aan den levende lijve ondervonden hoe dramatisch van der Wiel speelt.
Wij hebben toch aan den levende lijve ondervonden wat een plaat v. Persie voor z'n kop heeft.
"gemist"quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax en PSV strijden om Johan Cruijff Schaal
AMSTERDAM - Landskampioen Ajax en bekerwinnaar PSV openen zondag tijdens de strijd om de Johan Cruijff Schaal het nieuwe seizoen.
Foto: ProShots
De club uit Amsterdam verschijnt niet op oorlogssterkte in de Arena. Trainer Frank de Boer mist Derk Boerrigter, Gregory van der Wiel, Christian Eriksen, Miralem Sulejmani en Nicolai Boilesen.
Dick Advocaat kan wel zijn beste spelers opstellen. Mark van Bommel, aanvoerder van PSV, keert na zeven seizoenen terug in het Nederlandse clubvoetbal.
Voor Luciano Narsingh is de ouverture van het seizoen ook speciaal. De Amsterdammer stond in de belangstelling van Ajax, maar tekende bij PSV.
De aftrap van Ajax - PSV is om 18.00 uur.
Wat denken jullie? Ajax mist aardig wat spelers. Sana wordt ook nog gemist.
Silva, Bizot en Castillion.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:39 schreef tammepiet het volgende:
Mooi.
In: Schøne, Sana, Bocarra.
Uit: Verhoeven, el Hamdaoui, R. Sneijder, Lodeiro, Aissati, Vertonghen, Ooijer, Bulykin, Jozefzoon, Cvitanich.
Wie vergeet ik?
Brandts is al naar Alkmaar voor Maher aldus Slegers. Uw feest gaat niet doorquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Devv het volgende:
Die gasten kopen 300 aanvallers en hebben nog steeds zo'n kut verdediging, wat is dezequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brandts is al naar Alkmaar voor Maher aldus Slegers. Uw feest gaat niet door
PSV moet dit jaar kosten wat het kost kampioen worden, anders slaan ze een gigantische flater.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gasten kopen 300 aanvallers en hebben nog steeds zo'n kut verdediging, wat is deze
Dat bericht is al een tijdje oud naar ik meen? Laatste maand niet echt veel nieuws over geweest, als Ajax Maher zou willen kopen kan dat best denk ik zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brandts is al naar Alkmaar voor Maher aldus Slegers. Uw feest gaat niet door
Dus kopen ze maar geen verdedigers?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef Devv het volgende:
[..]
PSV moet dit jaar kosten wat het kost kampioen worden, anders slaan ze een gigantische flater.
Blijft vreemd daar ja, maar is toch primaquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus kopen ze maar geen verdedigers?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat bericht is al een tijdje oud naar ik meen? Laatste maand niet echt veel nieuws over geweest, als Ajax Maher zou willen kopen kan dat best denk ik zo
Edit: Al snap ik best dat Maher liever naar PSV komt.![]()
Is gemoedelijker toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat bericht is al een tijdje oud naar ik meen? Laatste maand niet echt veel nieuws over geweest, als Ajax Maher zou willen kopen kan dat best denk ik zo
Zo gemoedelijk was het afgelopen seizoen niet. Daarnaast zie je ook dit seizoen weer dat op PSV de druk ligt en gewoon een titel verwacht wordt. De Boer manoeuvreert Ajax handig in de underdog positie, hoewel de fans wellicht hogere verwachtingen hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef Pedroso het volgende:
Ook minder druk. Je staat minder in de belangstelling en het verdient nog goed ook. Wat dat betreft snap ik Maher wel.
Als je wat ambitieuzer bent dan kies je Ajax natuurlijk.
Vind ik ook bizarquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus kopen ze maar geen verdedigers?
Onzin, hij heft zelf onlangs aangegeven open te staan voor zowel Ajax als PSV. Ajax heeft hem echter helemaal niet nodig en PSV kan hem niet betalen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We drijven gewoon de prijs een beetje op. Nu Ajax interesse heeft in hem zal PSV er ook wel snel achter aanzitten en er met een bod van een miljoen meer dan Ajax geboden heeft overheen gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zie niet in wat Armenteros wel heeft ten opzichte van de jeugd van Ajax. Nietszeggende voetballer die goed genoeg is voor de subtop, meer ook niet. Dan vind ik +1 milj nog veel te veel.
radio 1quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:11 schreef stoeltafel het volgende:
Is de wedstrijd nog op de radio te luisteren
Zie je mij juichen voor blind?quote:
Zolang we maar niet te vaak verliezen... 1 seizoen is nog wel vol te houdenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Artillerieschaap het volgende:
Of we nou winnen of verliezen, ik vind het al een genot om naar een Ajax met 8 x eigen opleiding in de basis te mogen gaan kijken.
Overmars blijft eigenwijsquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:13 schreef TIM-846 het volgende:
Ahum. Dit gaat een goed klotejaar worden zonder versterkingen.
Geniet jij ff lekker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Artillerieschaap het volgende:
Of we nou winnen of verliezen, ik vind het al een genot om naar een Ajax met 8 x eigen opleiding in de basis te mogen gaan kijken.
Is weer om te huilen. Vorig jaar nog dat met Musa tegen VVV uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Steek hem in de reet van scholletje
Krijg je ervan als je niks wilt uitgevenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is weer om te huilen. Vorig jaar nog dat met Musa tegen VVV uit.
Wordt tijd dat ze snel die Viergever aantrekken van AZ.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je niks wilt uitgeven
Nee want ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze snel die Viergever aantrekken van AZ.
Mag van mij een keer overschreden worden. Dit met Blind is om te huilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Nee want ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
Siem is de aanvoerder héquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:19 schreef vincerusso het volgende:
Wedden dat Drank Siem en Blind blijft opstellen
Vergeet Ozbiliz op rechts nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:19 schreef vincerusso het volgende:
Wedden dat Drank Siem en Blind blijft opstellen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Cute wel dat we heel het team gaan afkraken op deze wedstrijd
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind is gewoon traag en we zullen ook vaak het spel moeten maken komend jaar en veel clubs op de counter. Dus aub geen Blind.
dat werkt mss wel met dit aldi beleidquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
bodje op mathijsen doen jongens? is transfervrij
Nee bedankt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
Nemen jullie die maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
Die is net zo snel al Blindquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:22 schreef Cara het volgende:
doen wequote:
Ik heb geen vertrouwen in de verdediging met Daley. Als Daley CV blijft, worden we kneiterhard uitgelachen in de CLquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
Heb eerlijk gezegd alsnog vertrouwen in dit team.
worden we net zoals Dinamo Zagrebquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in de verdediging met Daley. Als Daley CV blijft, worden we kneiterhard uitgelachen in de CL
Als Blind niet vervangen wordt zeker weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
worden we net zoals Dinamo Zagreb
Dude je bent nog een jonge pik, maar stel je aub niet zo aan op de eerste 20 minuten van de JCschaal. please.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Blind niet vervangen wordt zeker weten.
Tedje van de Pavert moet ons redden van de ondergangquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Blind niet vervangen wordt zeker weten.
Kom op. Als je al ziet dat Blind dit niet bij kan benen wordt het genieten met clubs die op de counter gaan spelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dude je bent nog een jonge pik, maar stel je aub niet zo aan op de eerste 20 minuten van de JCschaal. please.
Wat vind jij dan? Moet hij nog een kans krijgen? Vorig jaar heb ik dat ook gezien toen hij voorbijgeraasd werd door een overschatte Musa.quote:
geen zorgen jonge er komen versterkingen....quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
En volgende week AZ die een sterke Beerens op de counter heeft. Zoals je zag vorig seizoen waarbij de eerste helft tegen AZ zo dramatisch was
Bedankt voor de geruststellingquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geen zorgen jonge er komen versterkingen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is de LIDL tot 8 uur open. Aan de rand van het centrumquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geen dank.. tot hoelaat is de lidll nog open voor Marc ?
kan die daar even bedelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier is de LIDL tot 8 uur open. Aan de rand van het centrum
Vorig jaar wisten we dat alquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind is echt een pauper maar dat wisten we allemaal al toch?
Alsof het hele spel alleen aan hem toe te schrijven is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind is echt een pauper maar dat wisten we allemaal al toch?
Wel voor de kindjes hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof het hele spel alleen aan hem toe te schrijven is.
dat duel met Lens deed me denken aan van Beukeringquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar je moet geen seizoen met hem op cb spelen. Hij lijkt wel gewoon inzicht te missen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een persoonlijke fout van Blind. Die stond opgesteld bij de eerste paal maar liep zomaar wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1ste goal had Vermeer wel moeten hebben eigenlijk stond helemaal fout in de goal.
Maar vermeer mocht 'm ook wel hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was een persoonlijke fout van Blind. Die stond opgesteld bij de eerste paal maar liep zomaar weg![]()
Klopt, maar je mag het hem niet aanrekenen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar vermeer mocht 'm ook wel hebben
Wuytens wellicht kandidaat? Ik volg FC Utrecht en Ajax-scouts hebben meerdere malen op de tribune gezeten bij oefenwedstrijden van FC Utrecht. Wuytens is op te halen voor een prikkie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
er zou sowieso al een linksbenige centrale verdediger bijkomen, nu zeker... niks nieuws verder
Wuytensquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wuytens wellicht kandidaat? Ik volg FC Utrecht en Ajax-scouts hebben meerdere malen op de tribune gezeten bij oefenwedstrijden van FC Utrecht. Wuytens is op te halen voor een prikkie.
Je mag toch wel zeggen wat er niet goed gaat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:43 schreef Wessiej het volgende:
Het is voor mij duidelijk nog te veel zomer om al in de voetbalzeikmodus te gaan. Heb er even helemaal niks mee, mensen die weer een seizoen lang alleen maar boos zijn en zitten te kankeren op alles. zal FOK wel zijn
Verschil tussen dat en direct op alles kankeren. Zometeen scoren we nogmaals en dan is die weer de held. Het is heet of koud altijd in dit topic, best vervelend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen wat er niet goed gaat?
Helaas blijven zulke users bestaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verschil tussen dat en direct op alles kankeren. Zometeen scoren we nogmaals en dan is die weer de held. Het is heet of koud altijd in dit topic, best vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |