Ach, ik vind het wel aandoenlijk hoe hij het probeertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
3M1N3M heeft even heel mooi de verhoudingen uiteengezet voor de komende wedstrijd.
[..]
Dan weten jullie allemaal even wat je kan verwachten.
godsammequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
3M1N3M heeft even heel mooi de verhoudingen uiteengezet voor de komende wedstrijd.
[..]
doe je dat in het echte leven ook bij mensen die je niet mogen, of kom je niet buiten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd begint eentonig te worden vooral van Stevenmac en Happel elke dag zeggen ze de hele tijd hetzelfde in de slowchat. Maar als je mij een beetje kent weet je dat hoe vaker je dat zegt. hoe langer en hoe vaker ik langskom
Echt een achterlijke mongool is dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:en Alderweireld is toch slecht zonder Vertonghen? althans is mij ooit verteld.
Psv of Ajax wint, zo had ik er nog niet over nagedacht? Kan het ook gelijk worden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een geblaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja in plaats van hem af te kraken in het Ajax topic en een hoop gezeur te veroorzaken doe ik het hier zonder directe quote. Ik blijf kalm.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel aandoenlijk hoe hij het probeert
Dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
Awh hij 13 ofzo, laat gaan johIk vind het grappig
Dat topic van hem dat ie naar psv wil en jouw fipoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
Awh hij 13 ofzo, laat gaan johIk vind het grappig
Je bent een held.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja in plaats van hem af te kraken in het Ajax topic en een hoop gezeur te veroorzaken doe ik het hier zonder directe quote. Ik blijf kalm.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat topic van hem dat ie naar psv wil en jouw fipo![]()
Goed bezig (kalm)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja in plaats van hem af te kraken in het Ajax topic en een hoop gezeur te veroorzaken doe ik het hier zonder directe quote. Ik blijf kalm.
Mensen haten mij off en online.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
doe je dat in het echte leven ook bij mensen die je niet mogen, of kom je niet buiten?
Link?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat topic van hem dat ie naar psv wil en jouw fipo![]()
Ow men, some guys have all the luck...bootje achter geer en goor?quote:
Voor natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ow men, some guys have all the luck...bootje achter geer en goor?
Smeets zou zeggen: die kent u nietquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbalsupporter die nog nooit in een stadion is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |