mag je je mening niet meer geven over personen ofzo?quote:
Stevenmac speelt graag dramaqueen. Morgen staat hij op boot 6 van de Gay pridequote:
Klopt, geen clubs in de ttquote:
ik blok wie ik irritant vind, daar is die functie voor. laat mij dan lekker zelf bepalen dat ik die kneus zn posts niet wil lezen?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Stevenmac speelt graag dramaqueen. Morgen staat hij op boot 6 van de Gay pride
Jawel, maar dat constante gezeik erover is nog irritanter dan kapi z'n gezeik over het niveau.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mag je je mening niet meer geven over personen ofzo?
wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
13 jaar al zonder titel. Eigenlijk schandalig voor een topclub.
Crew mag je niet blocken helaasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef Cara het volgende:
[..]
ik blok wie ik irritant vind, daar is die functie voor. laat mij dan lekker zelf bepalen dat ik die kneus zn posts niet wil lezen?
Wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar dat constante gezeik erover is nog irritanter dan kapi z'n gezeik over het niveau.
GGMM is een haterquote:
Wel ff plu'tje mee boys, of waterproof mascara...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Boot 10 komt uit Rotterdam heb ik net op Rijnmond gezienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Overdekte bootquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Wel ff plu'tje mee boys, of waterproof mascara...
afhakers zijn afhakersquote:
Dan weten jullie allemaal even wat je kan verwachten.quote:Willems heeft die Armeen.
Boerigter tegen Hutch is ietsjes voordeel Boerigter, tegen Manolev is het een hattrick of 2..
Uhm, Sighthorsson kan ik weinig over zeggen, maar denk dat hij ’t wel makkelijk heeft..
Strootman heeft de Jong denk ik, Van Bommel tegen Janssen lijkt me een paar mooie duels. En Toivonen-Anita ligt helemaal aan Toivonen.. denk Anita, want Toivonen is slecht in uitwedstrijden/topwedstrijden.
Aanvallend denk ik dat Narsingh wint, want ik ken die ene niet..
Lens moet toch wel langs Blind komen, en Alderweireld is toch slecht zonder Vertonghen? althans is mij ooit verteld.
En Mertens tegen van Rhijn ligt weer aan Mertens, als Mertens uitsyndroom/topwedstrijdensyndroom-trekjes laat zien is het Rhijn die wint, zo niet dan is PSV aanvallend toch wel erg sterk..
Denk dat PSV/AJAX heul moeizaam wint, of na verlenging/penalty’s.. Ik hoop natuurlijk PSV, maar dat is mijn smaak/mening.
Idd begint eentonig te worden vooral van Stevenmac en Happel elke dag zeggen ze de hele tijd hetzelfde in de slowchat. Maar als je mij een beetje kent weet je dat hoe vaker je dat zegt. hoe langer en hoe vaker ik langskomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar dat constante gezeik erover is nog irritanter dan kapi z'n gezeik over het niveau.
Ach, ik vind het wel aandoenlijk hoe hij het probeertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
3M1N3M heeft even heel mooi de verhoudingen uiteengezet voor de komende wedstrijd.
[..]
Dan weten jullie allemaal even wat je kan verwachten.
godsammequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
3M1N3M heeft even heel mooi de verhoudingen uiteengezet voor de komende wedstrijd.
[..]
doe je dat in het echte leven ook bij mensen die je niet mogen, of kom je niet buiten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd begint eentonig te worden vooral van Stevenmac en Happel elke dag zeggen ze de hele tijd hetzelfde in de slowchat. Maar als je mij een beetje kent weet je dat hoe vaker je dat zegt. hoe langer en hoe vaker ik langskom
Echt een achterlijke mongool is dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:en Alderweireld is toch slecht zonder Vertonghen? althans is mij ooit verteld.
Psv of Ajax wint, zo had ik er nog niet over nagedacht? Kan het ook gelijk worden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een geblaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja in plaats van hem af te kraken in het Ajax topic en een hoop gezeur te veroorzaken doe ik het hier zonder directe quote. Ik blijf kalm.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel aandoenlijk hoe hij het probeert
Dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
Awh hij 13 ofzo, laat gaan johIk vind het grappig
Dat topic van hem dat ie naar psv wil en jouw fipoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
Awh hij 13 ofzo, laat gaan johIk vind het grappig
Je bent een held.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja in plaats van hem af te kraken in het Ajax topic en een hoop gezeur te veroorzaken doe ik het hier zonder directe quote. Ik blijf kalm.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat topic van hem dat ie naar psv wil en jouw fipo![]()
Goed bezig (kalm)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja in plaats van hem af te kraken in het Ajax topic en een hoop gezeur te veroorzaken doe ik het hier zonder directe quote. Ik blijf kalm.
Mensen haten mij off en online.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
doe je dat in het echte leven ook bij mensen die je niet mogen, of kom je niet buiten?
Link?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat topic van hem dat ie naar psv wil en jouw fipo![]()
Ow men, some guys have all the luck...bootje achter geer en goor?quote:
Voor natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ow men, some guys have all the luck...bootje achter geer en goor?
Smeets zou zeggen: die kent u nietquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbalsupporter die nog nooit in een stadion is geweest.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbalsupporter die nog nooit in een stadion is geweest.
Alleen deze hunt niet op de lapoquote:
Ah, hij heeft het over mij.quote:Ajacied 422 volgens mij
Maar die halen mijn eerste post erbij, en die was echt heul slecht..
quote:Ik ben 12,xd Weetikveel ik zag t staan en d8,is wel lollig...
12,maar niet kinderachtig ofzo xd
weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen deze hunt niet op de lapo
Goed toch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen deze hunt niet op de lapo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef 3M1N3M het volgende:
Als ik je in ’t echt zie hé..
en je quote mijn post.. en je doet eensmiley..
Ga je hem dan zo op zijn bakkes slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Welkom in de slowchat man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paul je mag wel gaan, we hebben een betere nieuweling gevonden.
Zoiets toch? Maakt ook niet uit verder, ik vind dat soort users wel grappig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
Eminem is ook een paar keer lang gebanned toch? Hij is geen 13
Wil je eminem gangabngen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Gisteren al die dolfijnenchick die we mogen gangbangen
Nu een 13jarige eminem psv hoolie
mooie tijden dit
Ik ben 3 keer gebannen, een keer 4 weken omdat ik iemand’s dochter op een prostituee vond lijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
Eminem is ook een paar keer lang gebanned toch? Hij is geen 13
Je kan toch lezen schele Koerd?quote:
Die jaquote:
Nee doe maar niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer gebannen, een keer 4 weken omdat ik iemand’s dochter op een prostituee vond lijken.
En ik ben wel 13, moet je een foto?
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen schele Koerd?
Dat hoop ik ook voor Steven.quote:
quote:
Hoe heet je andere account ook alweer? Je hebt er nog 1.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer gebannen, een keer 4 weken omdat ik iemand’s dochter op een prostituee vond lijken.
En ik ben wel 13, moet je een foto?
Even hierheen halen voor wat vermaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
Er is er 1 jarig hoeraaaaaaaaaaaa hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat kan ik niet zien, maar dat is kentekenplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
Feliciteerd met je verjaardag!!! hoe jong ben je geworden???
Die met roze varken als UI toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe heet je andere account ook alweer? Je hebt er nog 1.
Ik had er 2quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe heet je andere account ook alweer? Je hebt er nog 1.
En ik lig nog niet in bedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Even hierheen halen voor wat vermaak
Praat je ook soms tegen je andere accounts?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik had er 2
Mr.Mackey
KapiteinVaginaPijn
Beetje Mickey kopierenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik had er 2
Mr.Mackey
KapiteinVaginaPijn
neeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Even hierheen halen voor wat vermaak
nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Praat je ook soms tegen je andere accounts?
Je had nog een andere hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik had er 2
Mr.Mackey
KapiteinVaginaPijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |