SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Dat is oud nieuwsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Hiero Wijnand
Jaa chill, was alleen een gast die op Holmes leekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoe was de film bredeboy?
Wie dan he!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jaa chill, was alleen een gast die op Holmes leek.
Maar niet minder waar.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Is dat gedicht over de Venusheuvel het lijflied van jouw religie geworden Esses?
Ik heb gevraagd of het erin konquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Is dat gedicht over de Venusheuvel het lijflied van jouw religie geworden Esses?
Hoe moet ik 't wetequote:
Dat was vorige OS...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er wordt gehonkbald in Londen
Doe eens link?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
ey sam, er zit een cloon van jou op youtube met samthegreat4 als naam.
Ey bredebroeder. Never Back Down ooit gezien?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
Kloon...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
quote:
Ja hoezoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Ey bredebroeder. Never Back Down ooit gezien?
Dat ben ik mijn jongenquote:
Omdat daar een homo in speelt die na 5 keer halfdood gemept te zijn nog niet snapt dat hij beter kan nokken voordat hij nog meer lichamelijk letsel oploopt.quote:
Ik doe niet aan mepsportquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat daar een homo in speelt die na 5 keer halfdood gemept te zijn nog niet snapt dat hij beter kan nokken voordat hij nog meer lichamelijk letsel oploopt.
Overigens, samthegreat4... een clown
Geniaal! Zelfkennis! Maar Nicolette weet tenminste dat het een NOODrem is en geen HANDrem xDquote:samthegreat4 heeft gereageerd Debiel. Meer niet
op:
Nicolette Kluijver trekt aan de noodrem (Try Before You Die)
Hoeft ook niet in de mepsport te zijn. Dagelijkse praktijk is ook grappig genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Esses het volgende:
OverigensSammie
[..]
Geniaal! Zelfkennis! Maar Nicolette weet tenminste dat het een NOODrem is en geen HANDrem xD
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Nibb-it het volgende:
21 uur geleden
samthegreat4 heeft gereageerd op Nicolette Kluijver trekt aan de noodrem (Try Before You Die)
Debiel. Meer niet
Zie ff de correctiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Erg integer Esses, namen van mensen op FOK! plaatsen.
never back down met je huiswerk zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoeft ook niet in de mepsport te zijn. Dagelijkse praktijk is ook grappig genoeg.
Komt door mijn chatprogramma. Die plakt het er voor, waar het er normaal niet voor staatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Gelukkig maar.
Als jou naam niet sam is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Gelukkig maar.
Onee, een minore verspreking. Sorry manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Esses het volgende:
OverigensSammie
[..]
Geniaal! Zelfkennis! Maar Nicolette weet tenminste dat het een NOODrem is en geen HANDrem xD
Och, als jij daar zo never mee down backte dan was je nu niet voor veva gegaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
never back down met je huiswerk zeker
TV programma = goede reden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Onee, een minore verspreking. Sorry man![]()
Overigens deed ik het met een goede reden en Nicolette niet.
niet zo haten op V&Vquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, als jij daar zo never mee down backte dan was je nu niet voor veva gegaan
Ja, dit is zeker een goede reden: ''ja! ik ga aan de noodrem trekken! op een best wel druk traject, omdat ik het altijd al een keer heb willen doen en ik er altijd al over fantaseerde! Vervolgens ga ik uit de trein springen en wegrijden!''quote:
Het begin van het einde inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
niet zo haten op V&VDat is de toekomst.
Ninja-smiley. Overigens, jij had ook gewoon het servicenummer kunnen bellen zonder vernielingen aan te richten aan glaasjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dit is zeker een goede reden: ''ja! ik ga aan de noodrem trekken! op een best wel druk traject, omdat ik het altijd al een keer heb willen doen en ik er altijd al over fantaseerde! Vervolgens ga ik uit de trein springen en wegrijden!''
Wa heb jij voor 'n opleiding gedaan danquote:
Toekomstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
niet zo haten op V&VDat is de toekomst.
Hoezo zijn die andere afgekeurd dan? Op basis van watquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ToekomstIk was 1van de 6mensen die naar def gingen. Terwijl mijn jaar uit 90 man bestond.
Dat wist sam toen nog niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sam weet hoe het is om in daadwerkelijk in nood te verkeren in het openbaar vervoer. Dan kan ik me voorstellen dat je na een dergelijke emotionele ervaring best kwaad wordt als iemand het voor de lol doet.
HBO. Een echte opleidingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wa heb jij voor 'n opleiding gedaan dan
is 1 niveau hogerquote:
quote:Her face is pretty cute though
samthegreat4 1 month ago
Niet afgekeurd. Gewoon geen zin meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoezo zijn die andere afgekeurd dan? Op basis van wat
Wacht, 1 niveau hoger?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
is 1 niveau hogerWees dan een bredevrouw en doe uni
Vetpercentage.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoezo zijn die andere afgekeurd dan? Op basis van wat
Licht dan aan hun.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet afgekeurd. Gewoon geen zin meer.
En wij werden nog door def gekeurd voordat we konden beginnen. Geen gay SMA
Service nummer stond nergens aan de binnenkant van de trein + ik heb geen smartphone dus ik kan niet op internet. Trappedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Ninja-smiley. Overigens, jij had ook gewoon het servicenummer kunnen bellen zonder vernielingen aan te richten aan glaasjes.
En met een niet smartphone kan je niet bellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Service nummer stond nergens aan de binnenkant van de trein + ik heb geen smartphone dus ik kan niet op internet. Trapped.
Nederlands is m'n slechtste vak op schoolquote:
ligt*quote:
Waarom jij mijn post niet leestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met een niet smartphone kan je niet bellen
Geen smartphonequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Service nummer stond nergens aan de binnenkant van de trein + ik heb geen smartphone dus ik kan niet op internet. Trapped.
I C What you did therequote:
Oeps, ik heb idd over het nergens heen gelezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom jij mijn post niet leest
Jij gaat MBO-2 doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nederlands is m'n slechtste vak op school
latahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
Maar gaytjes ik ga ff een borreltje doen. Latah
Dachquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
Doechquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
Haha, okquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, ik heb idd over het nergens heen gelezen
MBO 3quote:
Ja tuurlijk, het is maar net wat je zoekt. Maar als je normaal al bij de PAINF zou solliciteren kom je er ook snel genoeg achter dat het niet is wat je zoekt. Dat lijkt me dat je het wel na 1 jaar minimaal zou kunnen inschatten. En 90 personen is best weinig al zeg ik het zelf. Ik moet zelf nog alle keuringen doen, wordt je toegelaten tegenover anderen van wie zich het eerste meld of wie de beste stats heeft>?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ligt*
Nee natuurlijk niet. We begonnen aan een opleiding. Die maak je af. Als daarna blijkt dat het niks voor je is moet je een andere weg inslaan.
Maar nog steeds geen toegevoegde waarde van de opleiding dus. En zo weet ik van een docent van ROC Amsterdam dat het aantal nog steeds gelijk is als bij mijn leerjaar.
En dan is HBO maar 1 niveau hoger?quote:
2 dan.quote:
En VEVA leert jou wat over het functioneren in een PAINF eenheid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is maar net wat je zoekt. Maar als je normaal al bij de PAINF zou solliciteren kom je er ook snel genoeg achter dat het niet is wat je zoekt. Dat lijkt me dat je het wel na 1 jaar minimaal zou kunnen inschatten. En 90 personen is best weinig al zeg ik het zelf. Ik moet zelf nog alle keuringen doen, wordt je toegelaten tegenover anderen van wie zich het eerste meld of wie de beste stats heeft>?
Nou, kom naar het HBO zou ik zeggen.quote:
De stap MBO-HBO is toch even wat anders dan HBO-universiteit, broederquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
is 1 niveau hogerWees dan een bredevrouw en doe uni
Nee, maar je zit wel in een groep met allemaal mensen die uiteindelijk hetzelfde willen doen. Net zoals ik stage zou kunnen lopen bij de mariniers zelf, die kunnen dat dan ook steunen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef Esses het volgende:
[..]
En VEVA leert jou wat over het functioneren in een PAINF eenheid?
Ja, want MBO naar HBO word ook door ontzettend veel MBOers afgemaakt... ofzo...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De stap MBO-HBO is toch even wat anders dan HBO-universiteit, broeder
Serieus, als jij uit VEVA komt heb je nog geen flauw benul van wat DEF is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel in een groep met allemaal mensen die uiteindelijk hetzelfde willen doen. Net zoals ik stage zou kunnen lopen bij de mariniers zelf, die kunnen dat dan ook steunen.
Want jij weet hoe VEVA te werk gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Serieus, als jij uit VEVA komt heb je nog geen flauw benul van wat DEF is.
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Want jij weet hoe VEVA te werk gaat
Nee dat zeg ik toch niet, maar ik ken wel 2 mensen die het momenteel doen, en die krijgen genoeg defensie-gerelateerde dingen geleerd.quote:
Mijn buurjongen doet het in Doetinchem aan het Graafschap-College.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch niet, maar ik ken wel 2 mensen die het momenteel doen, en die krijgen genoeg defensie-gerelateerde dingen geleerd.
Defensie gerelateerde dingen is iets anders dan weten wat def is. Een WLP graven, prachtig. Zegt ook iets over de baas *ofzo*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch niet, maar ik ken wel 2 mensen die het momenteel doen, en die krijgen genoeg defensie-gerelateerde dingen geleerd.
Nee, maar op stage ook gewoon BPV's die worden geleid door mariniers. Daar wordt je toch geen bullshit aangeleerd? Theoretisch krijg je ook op school. En sammie, leuk om te wetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Defensie gerelateerde dingen is iets anders dan weten wat def is. Een WLP graven, prachtig. Zegt ook iets over de baas *ofzo*
Wat krijg je aan theorie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee, maar op stage ook gewoon BPV's die worden geleid door mariniers. Daar wordt je toch geen bullshit aangeleerd? Theoretisch krijg je ook op school. En sammie, leuk om te weten
Ok, even heel simpel. Wat gaan zij jou aanleren wat met de baas te maken heeft? Mooi lopen? Of genaait worden door even extra studiekosten in te vorderen en die op een moment dat het hun uitkomt achteraf toch maar weer terug te geven en zich daarbij vooral niet zorgen maken over hoe de leerling dan op school komt omdat zijn geld op is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee, maar op stage ook gewoon BPV's die worden geleid door mariniers. Daar wordt je toch geen bullshit aangeleerd? Theoretisch krijg je ook op school. En sammie, leuk om te weten
Moet je mij niet vragen, ik doe die opleiding nog niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat krijg je aan theorie?
Goed ingelezen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen, ik doe die opleiding nog niet.
En hoezo extra studie kostenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok, even heel simpel. Wat gaan zij jou aanleren wat met de baas te maken heeft? Mooi lopen? Of genaait worden door even extra studiekosten in te vorderen en die op een moment dat het hun uitkomt achteraf toch maar weer terug te geven en zich daarbij vooral niet zorgen maken over hoe de leerling dan op school komt omdat zijn geld op is?
Valt niet zoveel over te lezen, alleen filmpjesquote:
Dat bedoelde ik dus. Je leert er geen fuck van de baas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En hoezo extra studie kostenJe moet eenmalig per jaar alles betalen, thats it. En een reiskosten vergoeding naar stages. Maar vertel mij is dan, wat leer je allemaal intern Defensie in de AMO?
En waar zou je dat wel leren? na je AMO. maar die V&V is bedoeld om een beeld te geven van DEF, en je voor te bereiden op een eventuele begin opleiding van je gekozen onderdeel. Ze gaan je natuurlijk niet op een VTO voorbereidenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Je leert er geen fuck van de baas.
De AMO leert je al heel veel over mentaliteit binnen Defensie, je plaats binnen Defensie en ga maar door. Iets wat ik bij VeVa leerlingen niet bepaald terug zie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En waar zou je dat wel leren? na je AMO. maar die V&V is bedoeld om een beeld te geven van DEF, en je voor te bereiden op een eventuele begin opleiding van je gekozen onderdeel. Ze gaan je natuurlijk niet op een VTO voorbereiden
VeVa leerlingen moeten volgensmij ook nog een AMO krijgen. En ze kunnen je moeilijk je plaats binnen Defensie aanwijzen, die heb je namelijk nog nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:59 schreef Esses het volgende:
[..]
De AMO leert je al heel veel over mentaliteit binnen Defensie, je plaats binnen Defensie en ga maar door. Iets wat ik bij VeVa leerlingen niet bepaald terug zie.
Had ik al gecheckt voor ik hier keek, ik bleek het niet zelf te zijnquote:
Al een plan gemaakt om er iets aan te doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Had ik al gecheckt voor ik hier keek, ik bleek het niet zelf te zijn
O jawel hoor. Bij de woorden "Nee wij willen de hindernisbaan niet doen" de betrokken leerling bij kop en kont pakken en het hek over trappen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
VeVa leerlingen moeten volgensmij ook nog een AMO krijgen. En ze kunnen je moeilijk je plaats binnen Defensie aanwijzen, die heb je namelijk nog niet
Ow, ja. Dank je voor de reminder. Komend weekend je topic weer omhoog gooienquote:
Flamewar startenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Al een plan gemaakt om er iets aan te doen?
Ja inderdaad, ik ga ook eens kieken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja. Dank je voor de reminder. Komend weekend je topic weer omhoog gooien
Ik ben jonger als Achja en prinselijk ben ik ook zekerquote:
LOL.. wij willen de hindernisbaas niet doen? Ik wil de hindernisbaan doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Esses het volgende:
[..]
O jawel hoor. Bij de woorden "Nee wij willen de hindernisbaan niet doen" de betrokken leerling bij kop en kont pakken en het hek over trappen.
Hehequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben jonger als Achja en prinselijk ben ik ook zeker
Mijn moedertjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe
Kom je ook uit friesland ofzo?
Dat ligt ook aan het soort leerlingen dat je hebt! Aan ongemotiveerde mensen heb je sowieso geen flikker, niet alles over 1 kam scheren. En het kader kan toch wel streng optreden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Esses het volgende:
[..]
O jawel hoor. Bij de woorden "Nee wij willen de hindernisbaan niet doen" de betrokken leerling bij kop en kont pakken en het hek over trappen.
Godverdomme, ligt.. ligggttttt niet licht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat licht ook aan het soort leerlingen dat je hebt! Aan ongemotiveerde mensen heb je sowieso geen flikker, niet alles over 1 kam schuiven. En het kader kan toch wel streng optreden?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat licht ook aan het soort leerlingen dat je hebt! Aan ongemotiveerde mensen heb je sowieso geen flikker, niet alles over 1 kam schuiven. En het kader kan toch wel streng optreden?
Is al gaande op de FP.quote:
half fries half drents, wat dat betreft ben ik gedoemd om te falenquote:
Streng optreden? Hoe kunnen zij streng optreden? Voorligsteun? Mag niet. Tijgeren? Te zwaar. Ze mogen geen afvallertjes maken. Daarnaast, ongemotiveerde mensen? Die heb je alleen maar in jouw leeftijdsklasse.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan het soort leerlingen dat je hebt! Aan ongemotiveerde mensen heb je sowieso geen flikker, niet alles over 1 kam scheren. En het kader kan toch wel streng optreden?
Net toen ik dacht even van de Nederlandse muziek op hoogte gebracht te kunnen worden, verschijnt er een beeld dat het door EMi in mijn land geblokeerd is.quote:
Hoezo mag het kader dat niet doen?? En ongemotiveerde mensen, dat wilt nog steeds niet zeggen dat er ook mensen zijn die het echt willen. Jij denkt dat elke V&V'er bagger is en niks kan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Streng optreden? Hoe kunnen zij streng optreden? Voorligsteun? Mag niet. Tijgeren? Te zwaar. Ze mogen geen afvallertjes maken. Daarnaast, ongemotiveerde mensen? Die heb je alleen maar in jouw leeftijdsklasse.
Is dat dan niet zo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoezo mag het kader dat niet doen?? En ongemotiveerde mensen, dat wilt nog steeds niet zeggen dat er ook mensen zijn die het echt willen. Jij denkt dat elke V&V'er bagger is en niks kan.
Captain Obviousquote:
Is al een oudje hoor einde jaren '80quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Net toen ik dacht even van de Nederlandse muziek op hoogte gebracht te kunnen worden, verschijnt er een beeld dat het door EMi in mijn land geblokeerd is.
Omdat jullie onvolgroeide kindsoldatenlijfjes daar nog niet toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoezo mag het kader dat niet doen??
Och, zal wel teveel V&V'ers gesproken hebben. MET hun kaderledenquote:En ongemotiveerde mensen, dat wilt nog steeds niet zeggen dat er ook mensen zijn die het echt willen. Jij denkt dat elke V&V'er bagger is en niks kan.
Ehm, mailtje gestuurd naar veiligheidsonderzoeken@mindef.nl vandaag. Ik weet niet wat 't doet, maar misschien doet het iets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef TMartina het volgende:
SamtheGreat12345, Hoe staat t met je Veiligheidsonderzoek trouwens?
Ja toen woonde ik dus al niet meer in Nederland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is al een oudje hoor einde jaren '80
Hoezo is opdrukken te zwaar wtfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat jullie onvolgroeide kindsoldatenlijfjes daar nog niet toe in staat zijn.
[..]
Och, zal wel teveel V&V'ers gesproken hebben. MET hun kaderleden
Kan me voorstellen met 8000+ posts per account ze je daar erg leuk vinden hehequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, mailtje gestuurd naar veiligheidsonderzoeken@mindef.nl vandaag. Ik weet niet wat 't doet, maar misschien doet het iets.
Komt in orde. Drukwerk was een Amsterdamse band. Doe Maar ken je toch nog wel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja toen woonde ik dus al niet meer in Nederland.
Je gaat zien gek zemme esses gaat zienn swaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoezo is opdrukken te zwaar wtfOp de keuring moet je minimaal 20 doen, die kan je dan ook wel in het veld. Ik ga jou laten zien Esses, 4 jaar, kom ik terug op dit forum, ik show jou die donkerblauwe baret
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef BredeBradda het volgende:
ik show jou die donkerblauwe baret
Je showt me die donkerblauwe baret? Nou... joepie... En ja, je kunt er op de keuring 20, onder het toeziend oog van een arts. Maar hey, dat bedoel ik ook al. Jij snapt iets niet over onder andere regelgeving.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoezo is opdrukken te zwaar wtfOp de keuring moet je minimaal 20 doen, die kan je dan ook wel in het veld. Ik ga jou laten zien Esses, 4 jaar, kom ik terug op dit forum, ik show jou die donkerblauwe baret
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee, huilen is niet stoer als marinier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht
Hoezoe kom je over 4 jaar pas terug. Je gaat toch hier gewoon posten hoe de opleiding en zo is
Oh ja natuurlijk, maar over 4 jaar kan ik hem pas hebben helaasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht
Hoezoe kom je over 4 jaar pas terug. Je gaat toch hier gewoon posten hoe de opleiding en zo is
Wacht, wat: per account?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef TMartina het volgende:
[..]
Kan me voorstellen met 8000+ posts per account ze je daar erg leuk vinden hehe
Spotify is inmiddels toch ook actief in de USA? Ik heb een lijstje met alleen maar Nederlandse muziekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef -Amber- het volgende:
Ja ken ze (heb wel eens van ze gehoord). Maar ken dus niet alle liedjes. Heb enkel wel eens een paar op YouTube gezien.
blijft het geloven, wij weten beterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wacht, wat: per account?
Ik heb hier maar 1 account ^^
Bredebroeder.quote:
Ow, stakkersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, huilen is niet stoer als marinier.
Vanaf je 17,5 mag je officieel AMO doen, en daar mag het ook. Dat zou betekenen dat je na 1.5 jaar V&V mag aangepakt worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Je showt me die donkerblauwe baret? Nou... joepie... En ja, je kunt er op de keuring 20, onder het toeziend oog van een arts. Maar hey, dat bedoel ik ook al. Jij snapt iets niet over onder andere regelgeving.
Zou wel echt een absoluut goede stunt zijn geweestquote:
Wij weten beter samquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zou wel echt een absoluut goede stunt zijn geweest
Dan zou ik me echt compleet kapot zitten lachen nu.
Ja ik heb zelfs een spotify account als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spotify is inmiddels toch ook actief in de USA? Ik heb een lijstje met alleen maar Nederlandse muziek
Goede redenatie. Dus niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Vanaf je 17,5 mag je officieel AMO doen, en daar mag het ook. Dat zou betekenen dat je na 1.5 jaar V&V mag aangepakt worden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Vanaf je 17,5 mag je officieel AMO doen, en daar mag het ook. Dat zou betekenen dat je na 1.5 jaar V&V mag aangepakt worden.
Hoe oud ben je dan, 14?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij zal wel een ideaal voorbeeld zijn voor SFquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs een spotify account als ik me niet vergis.
Hier in Amsterdam donker en natquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef paintmeester het volgende:
Na een reis van 12 uur eindelijk in espanjola
26 graden en bier. Hoest het weer in het kikkerlandje?
Ik kies geen NATRESquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Ok goed dan, misschien jij ook.
Beste man, ik vraag normaal wat, ivm je melding dat je pas in 4 jaar je donkerblauwe baret mag/kan halen. En zorg jij nu eerst maar dat je de AMO doorkomt, dan kan je mischien een heel klien beetje inschatten wat SF is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij zal wel een ideaal voorbeeld zijn voor SF
OK, maar wat wil je dan wél gaan doen bij defensie? En is het niet beter om je opleidingsplan af te stemmen op wat je wél wilt doen in plaats van je aanmelden voor V&V en maar zien wat er uit komt rollen?quote:
Ik wel, want ik kan niet fulltime vanwege m'n studiequote:
Hij bedoelde dat ze daarna het zelfde kunnen als een militair in de AMO. Hij snapt de woorden wet- en regelgeving nog niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alsjeblieft doe wat aan je Nederlands. Ik begrijp dit namelijk niet.
3 jaar opleiding V&V. Daarna 1 jaar opleiding tot marn. is toch 4 jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Beste man, ik vraag normaal wat, ivm je melding dat je pas in 4 jaar je donkerblauwe baret mag/kan halen. En zorg jij nu eerst maar dat je de AMO doorkomt, dan kan je mischien een heel klien beetje inschatten wat SF is.
mariniers, niks anders.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, maar wat wil je dan wél gaan doen bij defensie? En is het niet beter om je opleidingsplan af te stemmen op wat je wél wilt doen in plaats van je aanmelden voor V&V en maar zien wat er uit komt rollen?
Ah, okay, nu begrijp ik het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat ze daarna het zelfde kunnen als een militair in de AMO. Hij snapt de woorden wet- en regelgeving nog niet.
Oke sam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wel, want ik kan niet fulltime vanwege m'n studie. En ik vind m'n studie leuk dus ik maak lekker m'n studie af en daarna zie ik wel of ik een stoere officier der mariniers ga worden
.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Esses, show Bredebradda die Nassaublauwe baret man
Sinds wanneer ben jij een manquote:
Wie zegt dat zij dat isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een man
Dus nogmaals hoe oud ben je, 14?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
3 jaar opleiding V&V. Daarna 1 jaar opleiding tot marn. is toch 4 jaar.
Rellen, wat en waar?quote:
15quote:
Sinds wanneer plaats ik hier foto's van mijzelf?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een man
Ik d8 dat jou verwijzing naar "Hoe oud ben je dan?" verwees naar het eind van de opleiding.quote:
Hij heeft nog nooit gehoord van de arbeidstijdenwet, arbeidsomstandighedenwet, Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten en ga maar door. Of moet ik nog meer uitzonderingen voor militairen gaan noemen?quote:
Voor mij niet hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit gehoord van de arbeidstijdenwet, arbeidsomstandighedenwet, Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten en ga maar door. Of moet ik nog meer uitzonderingen voor militairen gaan noemen?
Militairen hebben wel degelijk een 9-5 mentaliteit. Waag het immers is om tusse twee diensten een rusttijd korter dan 8 uur te hebben, of binnen 2 weken diensten die korter dan 13 uur aansluitend zijn. Kan je lachen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor mij niet hoorMaar het géén 9-5 mentaliteit hebben, en binnen 48 uur je plunjezak inpakken en vertrekken zijn nog wel extra noemenswaardig.
To assume is to make an ass out of you and me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik d8 dat jou verwijzing naar "Hoe oud ben je dan?" verwees naar het eind van de opleiding.
Die plunjebaal ligt gewoon ingepakt in de kast hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor mij niet hoorMaar het géén 9-5 mentaliteit hebben, en binnen 48 uur je plunjezak inpakken en vertrekken zijn nog wel extra noemenswaardig.
This kind of piece of ass?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
To assume is to make an ass out of you and me.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Die plunjebaal ligt gewoon ingepakt in de kast he
Jammerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
maar het volgooien van dit topic ga ik niet mee meemaken. Ik ga slapen
Ik ga het ook niet meemaken hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
Helemaal foutloosquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef Esses het volgende:
Overigens... Wel toevallig, geen mods met deze TT.
Nok toch eens met dat gezeur. Jouw punt is al duidelijk. Stel maar een vraag in de FB als het je zo hoog zit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef Esses het volgende:
Overigens... Wel toevallig, geen mods met deze TT.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Man: ''What is the airspeed velocity of an unladen swallow?''
King Arthur: ''What do you mean? An african or european swallow?''
Man: ''Í.. I don't know that!!'' *flies away*
Okeuhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
To assume is to make an ass out of you and me.
okquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nok toch eens met dat gezeur. Jouw punt is al duidelijk. Stel maar een vraag in de FB als het je zo hoog zit.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
Hopelijk meet ik Esse nog is, tijdens de opleiding
Wat ga jij van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ga jij van een koude kermis thuiskomen.![]()
Ze houdt van strakke buikjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
Slaap lekker MM, en morgen gezond weer opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
En waarom hoop je dat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
Hehehequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ga jij van een koude kermis thuiskomen.![]()
Vergeet de tepelklemmen niet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef samthegreat5 het volgende:
En als ze je te pakken krijgt, dan heeft ze een collectie zweepjes waarmee je hel zult trotseren.
Ze sprak toch V&V'ersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Esses is net een ninja BredeBradda. Je ziet 'r nooit.
Aangezien jij altijd een negatief beeld hebtquote:
Als ik mensen spreek is dat meestal niet goed voor dier mensen.quote:
Ik hoor je nog wel als je onderdeel bent van dat elite korps.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Aangezien jij altijd een negatief beeld hebt
Want? Hoezo raak jij eigenlijk in contact met V&V;ers als KMAR'erquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Als ik mensen spreek is dat meestal niet goed voor dier mensen.
Ik hou je op de hoogtequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik hoor je nog wel als je onderdeel bent van dat elite korps.
door mijn werk te doen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Want? Hoezo raak jij eigenlijk in contact met V&V;ers als KMAR'er
Als jij je misdraagt tijdens een van je stages bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Want? Hoezo raak jij eigenlijk in contact met V&V;ers als KMAR'er
Militaire politie. Wat is dan je werk? Ben je interviewer?quote:
so?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef BredeBradda het volgende:
Luttele minuten na het ‘bijzonder’ Korpsappel op de vrijdagochtend van 29 juni 2012 marcheren de 10 overgebleven cursisten van lichting 2012-03 door de ‘Tranenpoort’
10 cursisten
Nou dat is nogal weinig.quote:
Interviewer.... What the fuck is dat...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Militaire politie. Wat is dan je werk? Ben je interviewer?
Journalist dan, nee maar ff serieus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Interviewer.... What the fuck is dat...
Of het toont aan hoe zwaar de opleiding isquote:
Ik werk bij de kmar. Dat wist je al. Maar hoezo zou ik dan ineens joehoernalist zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Journalist dan, nee maar ff serieus?
Jij zegt dat je veel met V&V'ers en kader praat. Ik zou niet weten in welke functie jij uberhaupt in contact kan komen met V&V'ers tenzei je leraar bent aan een van die ROC;squote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik werk bij de kmar. Dat wist je al. Maar hoezo zou ik dan ineens joehoernalist zijn?
en ze gaan nooit op bpv? En daar gebeurd ook nooit wat wat de aandacht van de kmar kan trekken? Je bent wereldvreemd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij zegt dat je veel met V&V'ers en kader praat. Ik zou niet weten in welke functie jij uberhaupt in contact kan komen met V&V'ers tenzei je leraar bent aan een van die ROC;s
Jij zou toch nooit op de kazerne van LUMB kunnen zitten? En wat voor speciaals moet er nou gebeurenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:16 schreef Esses het volgende:
[..]
en ze gaan nooit op bpv? En daar gebeurd ook nooit wat wat de aandacht van de kmar kan trekken? Je bent wereldvreemd?
Waarom zou ik nooit op een lmb kazerne kunnen komen? En ooit van strafrecht gehoord?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij zou toch nooit op de kazerne van LUMB kunnen zitten? En wat voor speciaals moet er nou gebeuren
V&V'ers strafrecht?? Wtf moet je dan wel niet doen op die stagequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom zou ik nooit op een lmb kazerne kunnen komen? En ooit van strafrecht gehoord?
Wat mensen ook in het dagelijks leven doen. Stelen. Slaan. Noem het maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
V&V'ers strafrecht?? Wtf moet je dan wel niet doen op die stage
Ja vind je het gek dat je dan een negatief beeld over V&V;ers hebtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat mensen ook in het dagelijks leven doen. Stelen. Slaan. Noem het maar
Denk je dat ik dan allen met aangever en verdachte praat? Die is wereldvreemd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja vind je het gek dat je dan een negatief beeld over V&V;ers hebtAls je alleen maar met dat soort gasten praat.
Ik spreek je volgend jaar welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Denk je dat ik dan allen met aangever en verdachte praat? Die is wereldvreemd.
Ja, maar die zijn alleen voor de echt stoute jongens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:58 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vergeet de tepelklemmen niet!
Jij laat je vandaag wel echt van je allerdomste kant zien he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik spreek je volgend jaar wel
Trustuhh
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Vrouwen.. handleiding zou handig zijn.
Anders zou het wel enorm saai zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Achja, het heeft wel een bepaalde spanning.
True that, true that.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders zou het wel enorm saai zijn.
Thank heaven for girls.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef Thaboel het volgende:
Wauw. BB teneerste lees je godverdomme eens in voordat je obzin gaat lopen typeb hier
En ten 2e ja je kan beter naar de marns gaan met zo'b bord voor je kop.
Nu truste dut bericht duurde te lang om te type dat het ergens op ljkt ifzo
Heeft je vriendin je opgezadeld ofzo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:53 schreef Thaboel het volgende:
En het is weer een dag met een huisdier...
Onee, nu pas!?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Word weer een productief dagje vandaag. De hele dag weer LA Noir spelen
Oeh, dan ben je al best ver. Je werkt nu bij Arson? of?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Ja een huisgenoot zat het op de PS3 te spelen. Zag er zo vet uit dat ik maar ff ging kijken of het ook voor de PC was uitgekomen. Bleek idd het geval te zijn zij het een paar maanden na de PS/Xbox. Dus maar even 'gekocht'. Zit nu bij het stuk dat je die brieven van BD krijgt en telkens naar die volgende landmarks moet.
Nee nog steeds bij Homicide. Daarna komt nog Vice en daarna pas Arson. Dus dat duurt nog wel ff.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oeh, dan ben je al best ver. Je werkt nu bij Arson? of?
Oh, dan herinner ik het me verkeerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee nog steeds bij Homicide. Daarna komt nog Vice en daarna pas Arson. Dus dat duurt nog wel ff.
Zal wel. Huisgenoot wilde verhaal ook niet verklappen. Terecht ook. Moet wel toegeven dat ik bij sommige interogations ff de walkthrough erbij pak. Zitten echt behoorlijk lastige tussen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dan herinner ik het me verkeerd. Ja, inderdaad op een gegeven moment word je gedegradeerd naar Arson, was ik best boos om
.
Nee, ik ga verder ook niets verklappen. Maar je wist kennelijk al wel bij welke achtereenvolgende afdelingen je gaat werken. Opgezocht zeker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zal wel. Huisgenoot wilde verhaal ook niet verklappen. Terecht ook. Moet wel toegeven dat ik bij sommige interogations ff de walkthrough erbij pak. Zitten echt behoorlijk lastige tussen.
Nee, huisgenoot zit al wel bij Arson.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik ga verder ook niets verklappen. Maar je wist kennelijk al wel bij welke achtereenvolgende afdelingen je gaat werken. Opgezocht zeker?
Oh vandaar. Nouja, ik vond het in ieder geval echt een bazenspel. Die sfeer die het uitademt, echt geweldig. Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee, huisgenoot zit al wel bij Arson.
Last van een mannelijk poezelbeestquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heeft je vriendin je opgezadeld ofzo?
Alquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En nog een film tip van mijn kant: The art of flight
Natuurlijk. Als de criminelen wegrennen doorzeef je ze gewoon met een Thompson. Prima toch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:22 schreef Esses het volgende:
Alsof het spel de werkelijkheid goed nabootst
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als de criminelen wegrennen doorzeef je ze gewoon met een Thompson. Prima toch.
Eigenlijk zou ik dat liever niet willen proberen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat ook niet een keer zou willen proberen.
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |