Wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef Esses het volgende:
Ik denk dat we een nieuw topic niet meer gaan redden.
WTF die zijn niet lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij dit weekend nog een batch kan bakken... Na een batch zijn http://www.weespermopjes.nl/ wel op...
Hihi, gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vast wel, zelf gebakken speculaas is in het verleden ook gewoon in de USA aangekomen en door de ontvangers lekker opgegeten
Die luxe vergaat je als je zelf gaat leren werken.quote:
Ik stel mijn mening inderdaad bij.quote:
Dat zijn toch weespermopjes?quote:
Want dan kan je geen asperges en worst meer kopen? Toegegeven, asperges zijn wel wat aan de prijzige kant. Maar wij eten ook eens een 3 keer per jaar asperges ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef Esses het volgende:
Die luxe vergaat je als je zelf gaat leren werken.
Schelden is niet lief weet je dat.quote:
Ik hoorde je termen als "zalm" hanteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Want dan kan je geen asperges en worst meer kopen?
Ha, je komt meehelpen het topic vol te krijgen.quote:
Oooh... Nou, dat wist ik niet. Maar ziet er lekker uit! Wat gaat er zoal in?quote:
Yes, gerookte zalm in zo'n plastic verpakking voor op brood die je bij de AH en in elke andere supermarkt kan kopen voor een niet al te hoge prijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik hoorde je termen als "zalm" hanteren.
Voornamelijk amandelspijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Oooh... Nou, dat wist ik niet. Maar ziet er lekker uit! Wat gaat er zoal in?
Hoeveel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Esses het volgende:
waarom zijn er bij OS'en altijd zoveel condooms nodig?
Echt heel veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |