Die gast die je in beeld ziet is bataljon commandant zoals je Col. Sink ook hoort zeggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik heb beide filmen niet gezien en kan er dan ook niet over oordelen hoeveel er geromantiseerd is. Maar filmen over oorlog zijn allemaal geromantiseerd, de een iets minder dan de andere
Ik was door het zien van beiden behoorlijk stilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb Armadillo en Restrepo gekeken vandaag. Indrukwekkend. Vooral mooi om te zien hoe de leiders het moeilijk hebben maar dat niet kunnen laten zien.
Band of Brothers niet gezien?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik heb beide filmen niet gezien en kan er dan ook niet over oordelen hoeveel er geromantiseerd is. Maar filmen over oorlog zijn allemaal geromantiseerd, de een iets minder dan de andere
Band of Brothers is gewoon een hele mooie serie, maar zeer zeker wel geromantiseerd (denk ik, want grote Hollywood produktie)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joh, hij lult maar wat.
Ik vond in Band of Brothers het leiderschap en de verbondenheid van Winters met zijn mannen mooi om te zien. Echt een leider in hart en nieren. Maarja, ik weet niet in hoeverre dat geromantiseerd is. Er wordt van hem gezegd dat hij geen enkele keer zijn stem verhief.
War torn 3/kwart gezien. Totaal gesloopt inslaap gevallenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was door het zien van beiden behoorlijk stil
Ik zag dat jij ook aan 't kijken was gisteren inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
War torn 3/kwart gezien. Totaal gesloopt inslaap gevallenIk ga vanacht even verder.
Ik hou niet van oorlogs filmen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet je even m'n post lezen en youtube filmpje klikken.
Nu hoef je Focking Hell nog maar te zien toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zag dat jij ook aan 't kijken was gisteren inderdaad. Stond een groen vierkantje in het chat venster bij jouw naam, hehe. Ik heb hem helemaal afgekeken, erg indrukwekkend. Vooral die ouwe gasten die dan break uppen idd.
Jepquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu hoef je Focking Hell nog maar te zien toch?
Pff, waarom? Omdat ze schijnbaar regels overtreden?quote:
bizar hey. 8400 meter in nog geen 26 minuten alquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Esses het volgende:
OMG, de voorste haalt de achtersten in xD
Eitje toch voor zulke militairen in spe als jullie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
bizar hey. 8400 meter in nog geen 26 minuten al
Daar ben ik te breed voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Eitje toch voor zulke militairen in spe als jullie?
Nee, omdat het voor de ¤ 15 gewoon de moeite waard is om aan te schaffenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Pff, waarom? Omdat ze schijnbaar regels overtreden?
Nee, die is gek. Ik ga illegale tafferelen niet sponsoren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, omdat het voor de ¤ 15 gewoon de moeite waard is om aan te schaffen
Racist!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef Esses het volgende:
Ze wilde snel weer bij der lantaarnpaal komen om als een goed ethiopier zich te verstoppen
Hoezo? Ze is zo dun als het maar kan.quote:
Hoezo? Net als die vent vind je dat het wel een paar rondes korter kon?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga voortaan de laatste 5minuten wel kijken van die 10km.
Nee! Want dan is het geen 10km meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo? Net als die vent vind je dat het wel een paar rondes korter kon?
j/kquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is zo dun als het maar kan.
In 53 minuten? Wat ben je van plan?quote:
quote:
Ik weet het niet eigenlijk. Als we nou eens allemaal een monoloog voeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In 53 minuten? Wat ben je van plan?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Als we nou eens allemaal een monoloog voeren.
quote:
Nee. Ze heeft ze voor mij gebakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |