Nee, maar ik heb al avondeten gehad 3 uur geleden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je woont in een of ander Afrikaans minderontwikkeld land?
Waarom?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
We moesten van Esses doorposten. Kom dames en heren.
Ik zei dat je gezellig moest meeparticiperen zodat de gesprekken een beetje op gang bleven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij wou dat het sneller ging.
Dat is een andere manier om het te zeggen jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zei dat je gezellig moest meeparticiperen zodat de gesprekken een beetje op gang bleven.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zei dat je gezellig moest meeparticiperen zodat de gesprekken een beetje op gang bleven.
Hierblijven jij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben even verder met het maken van de Weespermoppen
Oh lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben even verder met het maken van de Weespermoppen
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb Armadillo en Restrepo gekeken vandaag. Indrukwekkend. Vooral mooi om te zien hoe de leiders het moeilijk hebben maar dat niet kunnen laten zien.
Vind dat 'jochie' enger die zegt dat hij gewoon niet meer wilt slapenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb Armadillo en Restrepo gekeken vandaag. Indrukwekkend. Vooral mooi om te zien hoe de leiders het moeilijk hebben maar dat niet kunnen laten zien.
Je weet dat de officieren en onderofficieren het net zo moeilijk hebben met het verlies van personeel (waarschijnlijk nog wel moeilijker). Maar ze kunnen dat niet laten zien om het moraal een beetje in stand te houden. Dat lijkt me lastig.quote:
Ooh, gewoon ff janken in je rukbunker en dan nog een joint opsteken (Y)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet dat de officieren en onderofficieren het net zo moeilijk hebben met het verlies van personeel (waarschijnlijk nog wel moeilijker). Maar ze kunnen dat niet laten zien om het moraal een beetje in stand te houden. Dat lijkt me lastig.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ooh, gewoon ff janken in je rukbunker en dan nog een joint opsteken (Y)
Buiten dat als je een joint rookt je uit de dienst getrapt kan worden, is het niet zo makkelijk. Ga er maar eens aanzitten om bv. een brief naar nabestaande te schrijven, etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ooh, gewoon ff janken in je rukbunker en dan nog een joint opsteken (Y)
Joh, hij lult maar watquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Buiten dat als je een joint rookt je uit de dienst getrapt kan worden, is het niet zo makkelijk. Ga er maar eens aanzitten om bv. een brief naar nabestaande te schrijven, etc.
Ik heb beide filmen niet gezien en kan er dan ook niet over oordelen hoeveel er geromantiseerd is. Maar filmen over oorlog zijn allemaal geromantiseerd, de een iets minder dan de anderequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joh, hij lult maar wat.
Ik vond in Band of Brothers het leiderschap en de verbondenheid van Winters met zijn mannen mooi om te zien. Echt een leider in hart en nieren. Maarja, ik weet niet in hoeverre dat geromantiseerd is. Er wordt van hem gezegd dat hij geen enkele keer zijn stem verhief.
Dat moet je niet verklappen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |