Als je nog langer gaat kijken ga je er nog iemand anders in herkennenquote:
Sateprikkers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Moet je mijn bovenarmen eens zien
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komend weekend begint American Football weer, dan kom ik wel weer aan mijn trekken
Ik kan je wel wat anders laten zien *wink wink nudge nudge*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Moet je mijn bovenarmen eens zien
Oh, donderdag op de Meet-die-begon-als-een-ABO-meet-maar-gekaapt-is-door-DEF-in-Amsterdam?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]Ik snap daar de lol niet van. Maar dat hebben de meesten dus weer bij voetbal.
Mijn club mag zondag tegen PSV aantreden. Dus er is een lichte kans dat ER of ik donderdag een beetje saggo is.
Nou, ik had het over het formaat van je hele arm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die breek ik met m'n triceps
Als in... Jezelf verstopt achter een lantaarnpaal omdat je zo breed bent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat anders laten zien *wink wink nudge nudge*
Ik snap de lol van voetbal idd niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]Ik snap daar de lol niet van. Maar dat hebben de meesten dus weer bij voetbal.
Mijn club mag zondag tegen PSV aantreden. Dus er is een lichte kans dat ER of ik donderdag een beetje saggo is.
Diegene moet je dan wel weer via de prive weg kennen. Anders zie je het nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je nog langer gaat kijken ga je er nog iemand anders in herkennen
O ja johquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, ik had het over het formaat van je hele arm.
Er staan foto's genoeg van op het internet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Diegene moet je dan wel weer via de prive weg kennen. Anders zie je het niet
Bij winst gaat het ajax shirt gewoon aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap de lol van voetbal idd niet.
Kom op zeg, zondag verlies, maandag mag je sjaggie zijn, dinsdag gewoon weer normaal doen hoor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bij winst gaat het ajax shirt gewoon aan
Zoiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Als in... Jezelf verstopt achter een lantaarnpaal omdat je zo breed bent?
Van diegene?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Er staan foto's genoeg van op het internet.
Jazeker.quote:
Je woont in een of ander Afrikaans minderontwikkeld land?quote:
Maar van deze sporter zou ik dan ook mijn hond af schoppen....quote:
Nee. Maar als je je achter een lantaarnpaal kan verstoppen heb je niet zo veel reserves.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je woont in een of ander Afrikaans minderontwikkeld land?
Dus hij kan gewoon de koelkast opentrekken en wat etenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Maar als je je achter een lantaarnpaal kan verstoppen heb je niet zo veel reserves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |