SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Dat is oud nieuwsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Hiero Wijnand
Jaa chill, was alleen een gast die op Holmes leekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoe was de film bredeboy?
Wie dan he!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jaa chill, was alleen een gast die op Holmes leek.
Maar niet minder waar.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Is dat gedicht over de Venusheuvel het lijflied van jouw religie geworden Esses?
Ik heb gevraagd of het erin konquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Is dat gedicht over de Venusheuvel het lijflied van jouw religie geworden Esses?
Hoe moet ik 't wetequote:
Dat was vorige OS...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er wordt gehonkbald in Londen
Doe eens link?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
ey sam, er zit een cloon van jou op youtube met samthegreat4 als naam.
Ey bredebroeder. Never Back Down ooit gezien?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
Kloon...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
quote:
Ja hoezoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Ey bredebroeder. Never Back Down ooit gezien?
Dat ben ik mijn jongenquote:
Omdat daar een homo in speelt die na 5 keer halfdood gemept te zijn nog niet snapt dat hij beter kan nokken voordat hij nog meer lichamelijk letsel oploopt.quote:
Ik doe niet aan mepsportquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat daar een homo in speelt die na 5 keer halfdood gemept te zijn nog niet snapt dat hij beter kan nokken voordat hij nog meer lichamelijk letsel oploopt.
Overigens, samthegreat4... een clown
Geniaal! Zelfkennis! Maar Nicolette weet tenminste dat het een NOODrem is en geen HANDrem xDquote:samthegreat4 heeft gereageerd Debiel. Meer niet
op:
Nicolette Kluijver trekt aan de noodrem (Try Before You Die)
Hoeft ook niet in de mepsport te zijn. Dagelijkse praktijk is ook grappig genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Esses het volgende:
OverigensSammie
[..]
Geniaal! Zelfkennis! Maar Nicolette weet tenminste dat het een NOODrem is en geen HANDrem xD
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Nibb-it het volgende:
21 uur geleden
samthegreat4 heeft gereageerd op Nicolette Kluijver trekt aan de noodrem (Try Before You Die)
Debiel. Meer niet
Zie ff de correctiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Erg integer Esses, namen van mensen op FOK! plaatsen.
never back down met je huiswerk zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoeft ook niet in de mepsport te zijn. Dagelijkse praktijk is ook grappig genoeg.
Komt door mijn chatprogramma. Die plakt het er voor, waar het er normaal niet voor staatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Gelukkig maar.
Als jou naam niet sam is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Gelukkig maar.
Onee, een minore verspreking. Sorry manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Esses het volgende:
OverigensSammie
[..]
Geniaal! Zelfkennis! Maar Nicolette weet tenminste dat het een NOODrem is en geen HANDrem xD
Och, als jij daar zo never mee down backte dan was je nu niet voor veva gegaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
never back down met je huiswerk zeker
TV programma = goede reden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Onee, een minore verspreking. Sorry man![]()
Overigens deed ik het met een goede reden en Nicolette niet.
niet zo haten op V&Vquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, als jij daar zo never mee down backte dan was je nu niet voor veva gegaan
Ja, dit is zeker een goede reden: ''ja! ik ga aan de noodrem trekken! op een best wel druk traject, omdat ik het altijd al een keer heb willen doen en ik er altijd al over fantaseerde! Vervolgens ga ik uit de trein springen en wegrijden!''quote:
Het begin van het einde inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
niet zo haten op V&VDat is de toekomst.
Ninja-smiley. Overigens, jij had ook gewoon het servicenummer kunnen bellen zonder vernielingen aan te richten aan glaasjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dit is zeker een goede reden: ''ja! ik ga aan de noodrem trekken! op een best wel druk traject, omdat ik het altijd al een keer heb willen doen en ik er altijd al over fantaseerde! Vervolgens ga ik uit de trein springen en wegrijden!''
Wa heb jij voor 'n opleiding gedaan danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |