quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef PirE het volgende:
Mart houdt vol dat het 75 meter is, dus het is nu ook 75 meter.
Hopelijk weten ze dit ook in Rio.
Nogmaals, Mart schiep de sportwereld in zeven dagen. Dus als hij zegt dat het 75 meter is, kunnen ze driehonderd keer die zeven bussen laten zien, maar dan is het 75 meter. PUNT.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef PirE het volgende:
Mart houdt vol dat het 75 meter, dus het is nu ook 75 meter.
Hopelijk weten ze dit ook in Rio.
Hoeveel is 75 gedeeld door 7quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nogmaals, Mart schiep de sportwereld in zeven dagen. Dus als hij zegt dat het 75 meter is, kunnen ze driehonderd keer die zeven bussen laten zien, maar dan is het 75 meter. PUNT.
Nee, die wint Bolt.quote:
Snap ik ook niet dat Rafael daar is bij Mart..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef psychosomatic het volgende:
Rafael, best een mooie naam....voor een kamper.
Maar serieus, waarom zit die gozer daar? Het hele jaar door genoeg aandacht voor voetballers.
Waar blijft dat gifje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat broertje blijft een held.
Dat maakt voor Mart niet uit het is 75 meter.quote:
Mart kan zeker heeeel goed hoofdrekenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt voor Mart niet uit het is 75 meter.
"Where were you when Teddy Sheringham scored the late-game equalizer!?"quote:
Zaterdag beldequote:
Daar heeft Mart Tommy zijn slaaf voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart kan zeker heeeel goed hoofdrekenen
Ada Kok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Morgen finale zwemmen voor Ranomi en die andere (sorrie ik kan niet op haar naam komen)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nogmaals, Mart schiep de sportwereld in zeven dagen. Dus als hij zegt dat het 75 meter is, kunnen ze driehonderd keer die zeven bussen laten zien, maar dan is het 75 meter. PUNT.
Erica Terpstra.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Morgen finale zwemmen voor Ranomi en die andere (sorrie ik kan niet op haar naam komen)
Ergens in het boogschieten topic, halve finale of 3de plekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee, echt? Nog niet gezien. Zit er al sinds gisteravond op te wachten.
Is ook wat discutabel, maar daar wint het wel steeds aan belang en populariteit.quote:
Die mag de pionnen neerzetten.quote:
Altijd leuk te horen dat we het toch goed gehoord hebben hequote:
In de categorie prijsneuken met versierde lullen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Mart weet het weer beter: nee hij wil voor zichzelf een medaille winnen...
Die laat dan ergens tijdens de training zijn pion lopen ja.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef Keauning het volgende:
Riggs...........................
Mijn Mart limiet is bereikt, wat een ongelooflijke droeftoeter is het ook. Trusten.
Vorig jaar nog in de fik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, Tottenham komt natuurlijk uit Londen
Hij is vandaag wel heel erg bezig.quote:
quote:
Vertongen speelt daar toch? Terechte klachtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef PirE het volgende:
Zeg dan gewoon: Tottenham is de jodenclub van Engeland.
Nou ja als ik een deel van de reacties hier op Fok zie....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
Het is gewoon lachwekkendMart denkt echt dat iedereen dom is.
Hij herkent het stadion wel hoorquote:
Ik had precies hetzelfde haha. Fantastisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
Ik kijk momenteel niet, maar lig alleen al in een deuk om jullie commentaar. Weet dan wel ongeveer hoe het er aan toe gaat.
Tuurlijk, in die huisjes van max 40 m2.quote:
maar het zijn niet zijn buren al die council house mensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij herkent het stadion wel hoor
Joh, 1 minuutjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef kilon het volgende:
Gewoon lekker over het EK praten.. want de OS zijn helemaal niet bezig.
Echt, hè? Ben gek op voetbal, maar één keer in de 4 jaar kunnen we toch best voor een maandje andere sporters de spotlight gunnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef kilon het volgende:
Gewoon lekker over het EK praten.. want de OS zijn helemaal niet bezig.
Hampton & Richmondquote:
Welke gaat erin?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef plerda het volgende:
Die meiden zitten daar voor lul geloof ik.
Nee, voor t plaatje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef plerda het volgende:
Die meiden zitten daar voor lul geloof ik.
Mart.quote:
Kijk, huiver en zie zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Wopper1 het volgende:
Vind je dat leuk om mee te maken?
Wat kan mij dat nou schelen man! Huiver en zie!
Jij krijgt weer bepaalde beelden op je netvlies?quote:
Hele vieze beelden jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij krijgt weer bepaalde beelden op je netvlies?
Maar wij kennen dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Wisten jullie dat? Dat er Beachvolleybal was op de spelen?
Die sport ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Mart valt van zijn stoel af en breekt zijn beenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
Dit is echt veel leuker dan zelf kijken en mij ergeren. Ik moet dat meer doen. Niet (kunnen) kijken en alleen jullie commentaar meelezen.
Eigen schuld.quote:
In dit geval klopte het ook, dat ze het nog niet wisten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
omg dit is niet goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart valt van zijn stoel af en breekt zijn been
Dit ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef -0- het volgende:
Dit topic maakt de Mart Show nog de moeite waard _o-
WTF doet Van der vaart daar trouwens
Wat is beachvolleybal?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef Oidipous het volgende:
Beachvolleybal in Moskou. Het kan verkeren.
Heel snel naar het lekkere olimpiers topic gaan om dat beeld te verdringen dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaan we naar beatsvolliebal. Dat kent U niet.
Ambulance, moor, brand, wat gebeurt hier?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart valt van zijn stoel af en breekt zijn been
Goed ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel snel naar het lekkere olimpiers topic gaan om dat beeld te verdringen dan.
In 2015 in NL het WK oa in hartje Rotterdam, op het stationsplein.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Andere afspraak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wilde Van Der Ven niet komen eigenlijk?
Omdat Mart.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Slobeend het volgende:
Hij wilde wel. Hij mocht zijn afspraken niet afzeggen van Mart.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Slobeend het volgende:
"Afspraken."quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Slobeend het volgende:
VDV doet mond op mond beademingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ambulance, moor, brand, wat gebeurt hier?
Omdat Mart inhoudelijks niets vraagt, en alleen maar zegt: Nederland kent jou nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Slobeend het volgende:
Idd, klein beetje denigrerend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef dribbel79 het volgende:
"een balletje hooghoude" zeggen over de sport die 2 van je gasten beoefenen, mart dikke faalhaas
En waar je aan het eind van de wedstrijd zit opgescheept met een berg zand in je hol.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:39 schreef marcodej het volgende:
"Kent u die sport? Die sport van strakke lijven, zonnebrillen en dat gekke, maffe zand in alle hoeken en gaten. Nee? Beachvolleybal."
Toch slordig van die dames. Je krijgt toch van tevoren een contract met regels die je moet ondertekenen om naast Mart te zitten. Daarin staat toch dat Mart altijd gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Mestras het volgende:
Mart: Het was het bijzonderste moment in jullie carriere. Meisjes: Nah nah het voelde niet heel anders aan. Mart: Het was het bijzonderste moment van jullie leven
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En de basketballers.
Wist je trouwens dat ook basketbal een olympische sport is?
Beter dan gisteren ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Oidipous het volgende:
Ik vind het een prima uitzending tot nu toe...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Oidipous het volgende:
Dit zal het wel zijn ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Omdat Mart inhoudelijks niets vraagt, en alleen maar zegt: Nederland kent jou niet
Meerkampers in het algemeen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef Ericr het volgende:
Nederlandse meerkampers die naar de klote gaan, komt ook even te vaak voor.
Ik ook hoor. Laat je niet afleiden door die onwetenden in dit topic. Mart ownt ze allemaal!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Oidipous het volgende:
Zit Nico er ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef marcodej het volgende:
"Toen brak je je heup? Dat gekke, maffe heupgewricht. Wat deed je toen het eerst, je moeder bellen?"
Voel je de pijn? Als je dan morgen wakker wordt krijg je dan een leeg gevoel? Als je straks thuis zit baal je dan niet? Is het niet heel erg om op een mm na te verliezen? Ondertussen pakt Rick zijn boog en richt die op zichzelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
Als Rick er was geweest had Mart gezegd: je hebt geen medaille gewonnen he
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voel je de pijn? Als je dan morgen wakker wordt krijg je dan een leeg gevoel? Als je straks thuis zit baal je dan niet? Is het niet heel erg om op een mm na te verliezen? Ondertussen pakt Rick zijn boog en richt die op zichzelf.
Eerder regel dan uitzondering ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef Ericr het volgende:
Nederlandse meerkampers die naar de klote gaan, komt ook even te vaak voor.
[..]
Voel je de pijn? Als je dan morgen wakker wordt krijg je dan een leeg gevoel? Als je straks thuis zit baal je dan niet? Is het niet heel erg om op een mm na te verliezen? Ondertussen pakt Rick zijn boog en richt die op zichzelf.
Die kent U nietquote:
[..]
Intelligente vragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef Redefine het volgende:
Wie is dat? Dafne Schippers. Is die goed? Ja.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze raakt de horde.
'Is dat niet goed'?
Die man is ook al aardig oud inmiddelsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef thettes het volgende:
[..]
eindbaas! maar op het eind ook niet meer top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |