quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
En die blanken werken weer langer door, zie je altijd!
Iets te korte baan of rondje te weinig, dat weten we nog steeds niet, maar zoiets in ieder geval!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat WR gelopen in verboden schoenen ofzo?
Rocketshoes made by nasaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chinezen zeker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iets te korte baan of rondje te weinig, dat weten we nog steeds niet, maar zoiets in ieder geval!
Kan ik daar ergens iets meer over lezen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iets te korte baan of rondje te weinig, dat weten we nog steeds niet, maar zoiets in ieder geval!
Amper maar check voor de lol het 3000m record en daarna welke toploopster maar liefst 15 seconden langzamer is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kan ik daar ergens iets meer over lezen?
Het is koud in Londen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom lopen al die Ethiopiërs met een vlag? Is geen landenklassement toch?
Is toch altijd zo. Vergelijkbaar met het wielrennen. Er is er een die wint, maar het is ook wel een team prestatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom lopen al die Ethiopiërs met een vlag? Is geen landenklassement toch?
Maar dat ziet toch elke debiel, waarom worden die records erkent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Amper maar check voor de lol het 3000m record en daarna welke toploopster maar liefst 15 seconden langzamer is.
Is dat bij de mannen ook zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Amper maar check voor de lol het 3000m record en daarna welke toploopster maar liefst 15 seconden langzamer is.
IAAF debielen laten ook de erkende dopingrecords gewoon staan. Doen ze bij gewichtheffen toch beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dat ziet toch elke debiel, waarom worden die records erkent?
Stond het record van BJ ook nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
IAAF debielen laten ook de erkende dopingrecords gewoon staan. Doen ze bij gewichtheffen toch beter.
Waanzin eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
IAAF debielen laten ook de erkende dopingrecords gewoon staan. Doen ze bij gewichtheffen toch beter.
Nee en die records zijn verifieerbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat bij de mannen ook zo?
Behalve als we aliens als gastarbeiders gaan halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waanzin eigenlijk.Dat record gaat er nooit meer aan denk ik zo?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chinezen zeker?
Hoe kunnen ze daarop toegestemd hebben
Tuurlijk Chinezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kan ik daar ergens iets meer over lezen?
Die records op de 800 en 1500 meterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niemand, maar misschien Defar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Columbiafan het volgende:
Wie gaat Dibaba wat doen op die 5000 dan?
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mhua niet alle beste afstanden, want het verspringen is normaal haar 2e beste onderdeel, maar je hebt wel gelijk verder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Wilskracht het volgende:
Meerkampster Schippers heeft uitzicht op medaille volgens het AD 6e staat ze.
AD weet blijkbaar niet dat Schippers beste afstanden al geweest zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
oke, welke neger heeft er gewonnen?
Rond die periode zaten de Chinezen wel helemaal volgepropt, met de legendarische Ma Junren als trainer met z'n schildpaddenbloed en elke dag 40+ kilometer trainingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk Chinezen.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_world_records_in_athletics
Check maar de records op 1500, 3000 en 10.000. Allemaal gelopen in 1993 op de 'Chinese National Games'.
En dan hier de allertijden lijsten van de IAAF:
1500 meter.
3000 meter.
10.000 meter.
Tuurlijk, het is 'circumstantial evidence', maar de vrouw die je zojuist weg zag schroeien heeft dus een PR een kleine 23 seconden boven het wereldrecord, dat is maar 170 meter of zo...
En op de 3000 meter ook maar 8 tijden uit de beste 10 ooit dat weekend gelopen!
Tsja, het bewijst niets, maar dat weekend, wonderbaarlijk.Zal er van de week nog wat meer over proberen te vinden...
Doet Mart daar de redactie? Nou ja, de gemiddelde sportjournalist is ook niet meer wat het geweest is. Blijkbaar ook zo bij het AD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Wilskracht het volgende:
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet Mart daar de redactie? Nou ja, de gemiddelde sportjournalist is ook niet meer wat het geweest is. Blijkbaar ook zo bij het AD.
Hoi Co.quote:
Ho ho, ik weet best wat van sport al zeg ik het zelf. En zou me er best meer in willen verdiepen als ik er geld mee kon verdienen.quote:
Volgens mij begreep je mijn opmerking nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ho ho, ik weet best wat van sport al zeg ik het zelf. En zou me er best meer in willen verdiepen als ik er geld mee kon verdienen.
Adriaanse toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij begreep je mijn opmerking niet
quote:
Defar is meer een 5 kilometer loopster. Op de tien heeft ze nooit echt top gelopen. Die duels die je je herinnerd zijn van de 5000 en die komt er dus van de week nog wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef thettes het volgende:
Net zagen we Dibaba weer winnen, maar rond 2007-8 was ze altijd in duel met Defar. Wat is er met haar gebeurd?
Een gevalletje laat maar, ik blaattequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]Maar dan begreep ik jouw opmerking duidelijk niet
Je bent niet Co, maar Martquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een gevalletje laat maar, ik blaatte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Tja, lekker jinxen, is toch mooi man, laat toch gaan johquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent niet Co, maar Mart
Dank voor je bijdrage, Joep SchreuderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dank voor je bijdrage, Joep Schreuder
OT: Felix.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
OT: morgen gaat de atletiek pas echt losbarsten. Finale 100 meter vrouwen
En bovenal het snelwandelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
OT: morgen gaat de atletiek pas echt losbarsten. Finale 100 meter vrouwen
Tis nooit bewezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rond die periode zaten de Chinezen wel helemaal volgepropt, met de legendarische Ma Junren als trainer met z'n schildpaddenbloed en elke dag 40+ kilometer training![]()
Check ook het WK zwemmen in 1994 eens
Het is snelpoepenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En bovenal het snelwandelen
Qua tijd bij de vijfbeste ooit :-oquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Defar is meer een 5 kilometer loopster. Op de tien heeft ze nooit echt top gelopen. Die duels die je je herinnerd zijn van de 5000 en die komt er dus van de week nog wel.
Qua tijd wel, maar hoger dan vijfde is ze nooit geëindigd. Dus duels zijn er op de tien zelden geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:23 schreef thettes het volgende:
[..]
Qua tijd bij de vijfbeste ooit :-o
Jawel, stream 1quote:
Eurosportquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:00 schreef Jovatov het volgende:
Geen NOS-stream?
Oh nee, gewoon stream 1, alleen het blokje was nog grijs
Voorronde's Bolt gaan we nog niet zienquote:
Eurosportquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas triatlon, had liever atletiek gezien
Kijk je toch naar een andere zender..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga je op de NOS niks van zien ze gaan zo naar de hockey dames.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.ergorej.net/london2012/index.php?l=engquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:05 schreef TheVulture het volgende:
Heeft er nog iemand een handig linkje naar een zevenkampsite waarbij je hun resultaten kunt vergelijken met hun beste zevenkamp ooit
Publiek maakte teveel herrie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:10 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik kijk op 2e net Franstalige Belgische omroep (La Deux)..
wat is daar in Heat 2 nu net gebeurd met die Indonesiër?
Broersen ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:03 schreef ZwarteMaan het volgende:
We gaan springen (met Schippers) ...
Er werd heel hard geklapt door het publiek, vond hij niet tofquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:10 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik kijk op 2e net Franstalige Belgische omroep (La Deux)..
wat is daar in Heat 2 nu net gebeurd met die Indonesiër?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:11 schreef ZwarteMaan het volgende:
Jurgen Themen simpel door in 10.55
die ketting van Themen ;-)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:11 schreef Dos37 het volgende:
Dat kan toch nooit fijn zijn zo'n grote ketting
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
http://www.ergorej.net/london2012/index.php?l=eng
Met dank aan eerdere -kampen op fok.
Iedereen die een Q achter z'n naam heeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:16 schreef zuiderbuur het volgende:
Laat men van elke Heat gewoon de 2 beste door?
Kan ik op de site ook ergens zien wie al geplaatst is voor Round 1
(heb hier gezocht : http://www.london2012.com(...)atm001p00/index.html )
Nog een kwartier iddquote:
De twee snelste per serie sowieso (Q) en dan nog van de hele ronde een x aantal tijdsnelsten (q), dus de best of the rest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:16 schreef zuiderbuur het volgende:
Laat men van elke Heat gewoon de 2 beste door?
Kan ik op de site ook ergens zien wie al geplaatst is voor Round 1
(heb hier gezocht : http://www.london2012.com(...)atm001p00/index.html )
Nee inderdaad, dat zie je nooit graag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:27 schreef DeeBee het volgende:
Broersen eerste poging ongeldig, dat is nooit zo lekker...
Oeser hetzelfde probleem...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:27 schreef DeeBee het volgende:
Broersen eerste poging ongeldig, dat is nooit zo lekker...
Ja. Eerste heat straks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:30 schreef Neroje het volgende:
Loopt die Pistorius nou toch mee in de 400m individueel? Ik dacht dat hij zich niet had gekwalificeerd...
http://nos.nl/os2012/arti(...)och-naar-spelen.html
Gisterenavond al niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:32 schreef DeeBee het volgende:
Aerts niet meer gestart in de zevenkamp trouwens, zonde! Had ik nog niet eens gezien...
Viel gisterenavond uit op de 200 meter, spierscheuring.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:32 schreef DeeBee het volgende:
Aerts niet meer gestart in de zevenkamp trouwens, zonde! Had ik nog niet eens gezien...
zit nog wat rek in 6.30+ moet toch kunnen met wat meer risicoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:39 schreef DeeBee het volgende:
Prima begin van Schippers!
Degelijke poging en nu lekker wat risico kunnen nemen de volgende twee sprongen.
Maar het is sowieso belangrijk om bij je 1e poging direct een goede afstand te hebben staan en dat is dit. Nu kan ze 2x meer risico nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
zit nog wat rek in 6.30+ moet toch kunnen met wat meer risico
Richting d'r (meerkamp) PR is 6.50 mogelijk, maar dat zou gigantisch zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
zit nog wat rek in 6.30+ moet toch kunnen met wat meer risico
Yup, maar haar 'landing' was niet alles - lichaam draaide een beetje dus moet in principe verder kunnen - de rest springt ook niet fantastisch tot nu toe - dus wie weetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Richting d'r (meerkamp) PR is 6.50 mogelijk, maar dat zou gigantisch zijn.Dit is gewoon al een heel lekkere eerste sprong, zeker als je ziet dat de rest van het veld ook wat van hun top zit nog!
Ja die blauwe kerelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:45 schreef Neroje het volgende:
Die ene gast liep even een eindsprint...
Is die nog tweede geworden?
en leek nog meer in te zittenquote:
Vanavond toch?quote:
Kijk aan, dankquote:
Wel stom ja, dit wist hij heus wel dat hij het niet aan zou kunnen... Verneukt dan wel een medaillekans voor een andere Amerikaan waarschijnlijk, maar ja, snap ook wel weer dat een atleet het toch wil proberen op de Spelen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:18 schreef TheArt het volgende:
Merritt had gewoon nooit moeten starten.
Beidequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borlee pakt een plak. Maar welke?
Zelfs ik sprong verder. Volgens mij was mijn pr 4.50m of zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef TheArt het volgende:
Dobrynska springt na 2 foutsprongen nu 3.70Die ligt eruit voor een medaille
Dat kon ik nog halenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef TheArt het volgende:
Dobrynska springt na 2 foutsprongen nu 3.70Die ligt eruit voor een medaille
Precies. Daar verliest ze gewoon 200 tot 300 op de top helaas. Als dat in de toekomst beter wordt, kan ze meedoen voor de medailles.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:32 schreef TheVulture het volgende:
De speer is voor Schippers wel het onderdeel waar ze de meeste winst op kan boeken gezien haar PR... maar dat staat natuurlijk niet voor niks zo laag
Dat vind ik toch zoiets vaags he... je neemt toch in ieder geval een sprong totaal geen risico om in ieder geval een basis neer te zettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:
Tyminska 3 foutsprongen. Ook die klaar.
Doen ze wel traag, die 100 meter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:34 schreef zuiderbuur het volgende:
Rangschikking 1e ronde 100m:
http://www.london2012.com(...)00/doc=standing.html
Jonathan Borlee op 1 met 44.43s, Kevin Borlee op 6 met 45.14s
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze wel traag, die 100 meter.
Nuquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het speerwerpen voor de heptatlon?
13.05 begint groep A met Schippers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het speerwerpen voor de heptatlon?
Bedankt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
13.05 begint groep A met Schippers.
Tsja, het is zo lastig met de zevenkamp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Schippers extra getraind op de speer eigenlijk?
doe danquote:
hij komt toch uit T&T?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef TheArt het volgende:
Gerucht gaat dat Kim Collins geen 100 meter gaat lopen.
Omdat? Kapot neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef TheArt het volgende:
Gerucht gaat dat Kim Collins geen 100 meter gaat lopen.
Maar Collins kan niet kapot.. Het is net als onkruid, dat komt ook altijd terugquote:
13.30 5equote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel staat schippers nu na het verspringen ???
en wanneer komen de echte kanonnen bij de 100m mannen
Ze gaat door haar enkel, dat is niet grappigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:06 schreef Eppie_NL het volgende:
LOL @ die Britse polsstokhoogspringster.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ze gaat door haar enkel, dat is niet grappig
Ah, dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik onderstreep deze post.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef PieterBas het volgende:
De OS profiel pagina van Merritt
http://www.london2012.com/athlete/merritt-lashawn-1131818/
Wordt nog even gerefereerd naar zijn positieve plasje vanwege een penis-enlargement zalfje
quote:In his defence he claimed it came from ExtenZe, an over-the-counter herbal medicine designed to enlarge the penis.
Uiteindelijk is het verschil niet zo groot neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik krijg bij die zevenkamp toch een beetje een veredeld sportdag gevoel
Inderdaad grandioos dat ze op zoveel onderdelen zo goed zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het verschil niet zo groot nee
Behalve het niveau uiteraard
Die heeft wel de beste smoes gevondenquote:
En dat ie 'm tevoorschijn haalt bij de jury. "Kijk, het heeft ook echt gewerkt."quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heeft wel de beste smoes gevonden
Bewijs maar eens dat hij eerst kleiner was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat ie 'm tevoorschijn haalt bij de jury. "Kijk, het heeft ook echt gewerkt."
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat ie 'm tevoorschijn haalt bij de jury. "Kijk, het heeft ook echt gewerkt."
OMG, ik heb gewoon nog mijn sportdag 1997 uitslag hier liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad grandioos dat ze op zoveel onderdelen zo goed zijn.
Maar dan zitten ze daar met zijn tweeen op een stoeltje een beetje te kijken hoe ver ze springen enzo van de jury, ik vind het schitterend om te zien hoe dat gaat zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist dat hij ergens moest zijn
You can trust me, trust nobody...
It works because of herbsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Neuh, op dit onderdeel ging ze sowieso hard zakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Daar gaan de medialle kansen voor schippers, of waren die er toch al niet ?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Als ze even fantastisch was had ze het kunnen halen, maar speerwerptalent komt niet zomaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
eens rood is 3x nixquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:31 schreef DeeBee het volgende:
Medaillekansen voor Schippers, lol.
Amerikanen in het rood vind ik maar niks trouwens! Horen in het donkerblauw...
Speerpunt voor over 4 jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze even fantastisch was had ze het kunnen halen, maar speerwerptalent komt niet zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |