doe danquote:
hij komt toch uit T&T?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef TheArt het volgende:
Gerucht gaat dat Kim Collins geen 100 meter gaat lopen.
Omdat? Kapot neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef TheArt het volgende:
Gerucht gaat dat Kim Collins geen 100 meter gaat lopen.
Maar Collins kan niet kapot.. Het is net als onkruid, dat komt ook altijd terugquote:
13.30 5equote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel staat schippers nu na het verspringen ???
en wanneer komen de echte kanonnen bij de 100m mannen
Ze gaat door haar enkel, dat is niet grappigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:06 schreef Eppie_NL het volgende:
LOL @ die Britse polsstokhoogspringster.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ze gaat door haar enkel, dat is niet grappig
Ah, dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik onderstreep deze post.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef PieterBas het volgende:
De OS profiel pagina van Merritt
http://www.london2012.com/athlete/merritt-lashawn-1131818/
Wordt nog even gerefereerd naar zijn positieve plasje vanwege een penis-enlargement zalfje
quote:In his defence he claimed it came from ExtenZe, an over-the-counter herbal medicine designed to enlarge the penis.
Uiteindelijk is het verschil niet zo groot neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik krijg bij die zevenkamp toch een beetje een veredeld sportdag gevoel
Inderdaad grandioos dat ze op zoveel onderdelen zo goed zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het verschil niet zo groot nee
Behalve het niveau uiteraard
Die heeft wel de beste smoes gevondenquote:
En dat ie 'm tevoorschijn haalt bij de jury. "Kijk, het heeft ook echt gewerkt."quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heeft wel de beste smoes gevonden
Bewijs maar eens dat hij eerst kleiner was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat ie 'm tevoorschijn haalt bij de jury. "Kijk, het heeft ook echt gewerkt."
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat ie 'm tevoorschijn haalt bij de jury. "Kijk, het heeft ook echt gewerkt."
OMG, ik heb gewoon nog mijn sportdag 1997 uitslag hier liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad grandioos dat ze op zoveel onderdelen zo goed zijn.
Maar dan zitten ze daar met zijn tweeen op een stoeltje een beetje te kijken hoe ver ze springen enzo van de jury, ik vind het schitterend om te zien hoe dat gaat zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist dat hij ergens moest zijn
You can trust me, trust nobody...
It works because of herbsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Neuh, op dit onderdeel ging ze sowieso hard zakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Daar gaan de medialle kansen voor schippers, of waren die er toch al niet ?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Als ze even fantastisch was had ze het kunnen halen, maar speerwerptalent komt niet zomaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
eens rood is 3x nixquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:31 schreef DeeBee het volgende:
Medaillekansen voor Schippers, lol.
Amerikanen in het rood vind ik maar niks trouwens! Horen in het donkerblauw...
Speerpunt voor over 4 jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze even fantastisch was had ze het kunnen halen, maar speerwerptalent komt niet zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |