En andersom zit 'ie er vlak achter, dus kan prima 250 inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Igen het volgende:
Het is een treinpad vlak vóór de Thalys dus hij moet wel 250.
Thalys is op Rotterdam-Schiphol vv ook met 160 ingelegd. Maar hij kan sneller, om tijd in te halen, te vroeg te arriveren etc...quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Igen het volgende:
Het is een treinpad vlak vóór de Thalys dus hij moet wel 250.
Ikzelf denk met toeslag. Is gewoon een Fyra, en Fyra is vandaag niet toeslagvrij voor zover ik weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef TheSalesman het volgende:
Wel vreemd: in de reisplanner wordt de trein wel aangegeven als een Fyra-trein, maar zonder bijhorende logo en toeslagverplichting. Zou je nu wel of geen toeslag moeten betalen?
Dus niet teveel hoop hebben greavy, dan valt het minder tegen als je toch de VIRM in moettwitter:NSHispeed twitterde op zondag 05-08-2012 om 10:09:34@SGMm2137 V250 gaat vandaag niet rijden, zoals het er nu uitziet. reageer retweet
Opgeheven? Of vervangen door oud ijzer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef TheSalesman het volgende:
Beide V250-ritjes (1044: v. 14.10 Asd - 14.49 Rtd & 1039: v. 15.08 Rtd - 15.50 Asd) zijn opgeheven.
echt opgeheven. Waren gewoon extra treinen die zouden rijden. Buiten de reguliere dienstregeling omquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgeheven? Of vervangen door oud ijzer?
Oh okee. Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
echt opgeheven. Waren gewoon extra treinen die zouden rijden. Buiten de reguliere dienstregeling om
Vrijdag gebeurde het ook al dat de verrassingsinzet uiteindelijk toch niet doorging. Al met al hebben er de afgelopen week meer V250's niet gereden dan wel...quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef TheSalesman het volgende:
E: Het stel dat ingezet zou worden kampt kennelijk met technische problemen (Somda).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voor alle treintickets die je met het Europa-special tarief kan kopen, geldt één en dezelfde prijs van bijna alle stations in Nederland naar Berlijn. Of je nu in bijvoorbeeld Heerenveen, Amsterdam, Utrecht, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer, Almelo of Hengelo opstapt. Kortom, kies een van de opstapplaatsen van de IC Berlijn uit want vanaf daar geldt al dat goedkope tarief en dat gaat niet goedkoper zijn als je grensplaats Bad Bentheim kiest bijvoorbeeld. Reis eventueel met je OV/kaart naar de opstapplaats van de IC Berlijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Vraagje hier! Weet iemand van jullie hoe je tickets moet bestellen op de DB site, met vrij reizen op NL traject? Zie het niet staan.
Dat is veel duurderquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:58 schreef dennistd het volgende:
Kan ook niet volgens mij. Je zou vanaf het eerste Duitse station en dan gewoon een kaartje NL-station -> D-station met NS-traject gratis kunnen halen
Dus voor studenten nadelig denk ik zo...quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Voor alle treintickets die je met het Europa-special tarief kan kopen, geldt één en dezelfde prijs van bijna alle stations in Nederland naar Berlijn. Of je nu in bijvoorbeeld Heerenveen, Amsterdam, Utrecht of Hengelo opstapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |