Nou da's kras, 800 meter in 2 minuten. Het wereldrecord is geloof ik 1:41 nogwat. Zonder bagage.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier in Nederland nog goed te doen met voetgangerstunnels halverwege de perrons, maar in Italië gebeurde dat in Florence en Milaan dus gewoon 2 minuten van tevoren.. Kun je weer 800 meter perron aflopen voordat je bij de kop bent
Dat "Zie voorkant trein" staat er volgens mij alleen als er géén trein op het betreffende perron staat, maar de trein nog moet binnenkomen en de eerstvolgende treinen op het andere perron zijn ingepland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het echt, ECHT zo is dat zelfs bij een last-second verstoring HELEMAAL NIEMAND weet waar een trein naartoe gaat, dan wil ik dat graag NU weten, want dan ga ik morgenochtend vroeg een auto kopen.
Eerlijk hoor, ik probeer je te begrijpen, maar HOE is dit meer dan "geen idee, zoek het maar uit"?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat "Zie voorkant trein" staat er volgens mij alleen als er géén trein op het betreffende perron staat, maar de trein nog moet binnenkomen en de eerstvolgende treinen op het andere perron zijn ingepland.
(Maar ik kan het mis hebben, ik kom niet zo vaak op CS)
Je moet in Milaan ook niet blind een perron op lopen als nog niet staat aangegeven van welk spoor een trein vertrekt hè.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier in Nederland nog goed te doen met voetgangerstunnels halverwege de perrons, maar in Italië gebeurde dat in Florence en Milaan dus gewoon 2 minuten van tevoren.. Kun je weer 800 meter perron aflopen voordat je bij de kop bent
Ams?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef TeringHenkie het volgende:
Ams snapt iedereen wel toch? En als je Amf en Ut naast elkaar ziet staan moet je wel een kneus zijn om niet te weten wat ze er mee bedoelen lijkt me.
Nee, het is inderdaad een verkapte terminologie daarvoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerlijk hoor, ik probeer je te begrijpen, maar HOE is dit meer dan "geen idee, zoek het maar uit"?
Rij maar zwart, ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef James1988 het volgende:
Ik wil graag een kaartje van Esn naar EHAM, alstublieft.
Je doet hierbij aannames dat toeristen op de hoogte zijn van de topologie van het lijnennetwerk van GVB. totaal kansloze aanname. Toeristen (en de meeste mensen die afhankelijk zijn van informatie zijn dat nou eenmaal) willen maar 1 ding weten: Wanneer word IK naar mijn hotel gebracht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad een verkapte terminologie daarvoor.
Kijk, de borden hebben twee regels en soms zijn de eerstvolgende twee metro's bijv. allebei op spoor 1 ingepland. Dan staat dus bij spoor 1 aangegeven, bijvoorbeeld:
53 Gaasperplas
51 Amstelveen-Westwijk
Metro 54 komt nog niet. Als je dan het bord bij spoor 2 leeg laat, dan zouden mensen kunnen denken dat het kapot is en kunnen denken dat metro 54 dan wel van spoor 2 zal vertrekken. Tenminste, dat stel ik me zo voor.
ja wel ja de overheid waarom ook niet. Net een aardbeving, een tsunami EN een Chernobyl-style kernramp tegen je kop aan gehad, maar okee, wat geeft hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:13 schreef Igen het volgende:
20 miljard moet worden gesubsidieerd door de overheid.
In principe rijden er al gewoon Intercity-treinen op de betreffende routes. Naar Nagasaki rijden van die ICE-achtige kantelbaktreinen die 130 km/u halen op het smalspoor en van binnen leren stoelen en echt houten parketvloeren hebben. En dan te bedenken dat Nagasaki nog geen 500.000 inwoners heeft en op een schiereiland vrij ver weg van de rest van de bewoonde wereld ligt, dus ik kan me niet voorstellen dat je daar nou echt een gigantische vervoersvraag hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wel ja de overheid waarom ook niet. Net een aardbeving, een tsunami EN een Chernobyl-style kernramp tegen je kop aan gehad, maar okee, wat geeft hetwe rossen er lekker 20 G tegenaan voor een HSL omdat iemand vindt dat we met de trein moeten
![]()
Lache jonge met die lui
Als je die hashtags niet plaatst, zal dat niet anders zijn. Het is gewoon een extraatje voor diegenen die het wel handig vinden. Voor zover ik weet is het niet bedoeld om Twitter ermee te doorzoeken. En nogmaals: ze plaatsen ook gewoon in tekst waar de storing is (Utrecht-'s-Hertogenbosch #UtHt bv.).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, de rest akkert gedachteloos tachtigduizend nogal nietszeggende tweets door om erachter te komen dat zijn trein niet rijdt![]()
Ik zie het probleem WEL
Dat was normaal totdat Huizinga er een teringzooi van maakte met het rondje om de kerk en zo tien jaar geleden. Je zou dus kunnen zeggen dat NS er tien jaar over heeft gedaan om die bende te herstellen. Of ben ik nu te negatief?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
en als IK eens ff wat positiefs mag zeggen: Ik vind het top dat ze dit jaar voor het eerst sinds de vissen aan land kropen in de "vakantieperiode" gewoon normaal doorrijden. Wat iedereen altijd al graag wou namelijk
Op de goede weg heet datquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:40 schreef TheSalesman het volgende:
Iets anders: volgens NRC lijkt Fyra eindelijk een succes te worden voor NS.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)s-te-worden-voor-ns/
Dit is trouwens niet zo aardig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
De zoveelste techneut met nul verstand van heldere communicatie...
En dat is uitermate teleurstellend daar de tekst eigenlijk "Zie achterkant trein" had moeten zijn daar het ding volgens mij op CS omkeert.... Zo niet, laat het mij dan even weten, pak ik snel mijn Digiblaffer en vereeuwig het moment suprême...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef DriekOplopers het volgende:
Maar de mooiste info was en blijft de tekst op de elektronische panelen op de perrons van de Amsterdamse metro. Die hadden op het CS de tekst "Zie voorkant trein"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |