Je hebt het min nooit verteldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja jemig vertel ik zo weinig?
Pfoei. Nou. Ga er maar vanuit dat ik jonger ben dan dat jij bent.quote:
Zullen we na afloop samen ons verdriet gaan verwerken?quote:
Je hebt het verteld laatst, maar ik ben het weer vergetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja jemig vertel ik zo weinig?
Is dan ook niet zo belangrijk, behalve als mensen zoals Samzz opeens zulke statements gaan maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt het verteld laatst, maar ik ben het weer vergeten
Als je goed zingt, natuurlijk. Maar had liever nog levend gepassioneerd de liefde met je bedrevenquote:
Oh geduldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt oke, geduld is een schone zaak!![]()
Ook geduld hebben met jezelf kan ik je uit ervaring vertellen![]()
Blowjob, klinkt lekker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vorig jaar had ik een cocktail thema, dus nu dit themaIk hou van thema's
Deze shotjes ga ik maken:
- Appeltaartje
- Splitje
- B52
- Blowjob
- Zure mat
- Apekop
- Alien Brain blablabla
Shotjes!
En jij? Leuk weekend voor de boeg?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vorig jaar had ik een cocktail thema, dus nu dit themaIk hou van thema's
Deze shotjes ga ik maken:
- Appeltaartje
- Splitje
- B52
- Blowjob
- Zure mat
- Apekop
- Alien Brain blablabla
Shotjes!
En jij? Leuk weekend voor de boeg?
Zeg heuj. Laat haar even in de rouw zijn, gij vuige ik-maak-gebruik-van-het-moment-dat-ze-kwetsbaar-zijn-meneer!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we na afloop samen ons verdriet gaan verwerken?
Misschien ben je aantrekkelijker zonder hartslag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je goed zingt, natuurlijk. Maar had liever nog levend gepassioneerd de liefde met je bedreven
Hey WTquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
Seks in een bejaardenflat, iedereen heeft dolle pret!
*aait*quote:
Zonder bloedcirculatiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien ben je aantrekkelijker zonder hartslag.
owja gay pridequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]thema is voor herhaling vatbaar
![]()
Ik ga morgen naar een indoor 'vintage verkoop' zoals mijn vriendin zegt, vlooienmarkt dus![]()
En daarna even kijken bij de Gay Pride
Crap. Dan heb ik mijn hele leven toch iets fout gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien ben je aantrekkelijker zonder hartslag.
Okequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we na afloop samen ons verdriet gaan verwerken?
Okequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoei. Nou. Ga er maar vanuit dat ik jonger ben dan dat jij bent.
Doe dat laatste dan maar. Zingen kan ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je goed zingt, natuurlijk. Maar had liever nog levend gepassioneerd de liefde met je bedreven
Ik moet ff wat dingen regelen dit weekend, gaat me niet lukken ben ik bang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey, zondag is hier een bierfestival, kom je ook?
Rigor mortis FTW!quote:
Het zijn allemaal bitchesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Echt, vrouwenhad een vriendin gesmst dat ik naar de stad ging, of ze zin had om een biertje mee te gaan drinken.
Belde ze me op het moment dat ik de trein in stapte om weer weg te gaan op. Dat ze het lullig vond dat ze niet eerder had gereageerd en of ik niet bij haar thuis langs wilde komen om verder te drinken.
Ik zeggen dat ik toch wel weg wilde, was erg moe en nat van de stortbui. Ze klonk redelijk aangeschoten, ik vragen waar ze had zitten drinken, bleek de ze hele middag 2 kroegen verderop gezeten te hebben van mij
[..]
Ik moet ff wat dingen regelen dit weekend, gaat me niet lukken ben ik bang.
Ok!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet ff wat dingen regelen dit weekend, gaat me niet lukken ben ik bang.
We spreken binnenkort wat af, maar zit nu ff krap, heb al een maand of 3-4 niet meer gewerkt en dan nog een maand vakantie... Eerst ff weer werk zoeken.quote:
Ik heb d'r hard uitgelachen, heb nu voor volgende week afgesprokenquote:
Tjuusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga Merlin kijken en dan slapen
Laaaaaanngg uitslapen morgenWant we gaan heel de nacht door
Trusten
Koudquote:
Na afloop is het überhaupt geen frisse bedoening als het goede seks is geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
Kouden bah, zal ook niet meer zo'n frisse bedoening meer zijn.
Jamaar das de goede manier van viesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na afloop is het überhaupt geen frisse bedoening als het goede seks is geweest.
Maar je hebt lekker niet-fris en niet lekker niet-frisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na afloop is het überhaupt geen frisse bedoening als het goede seks is geweest.
Prrrrrrrrr.... om maar in de poezentermen te blijven.quote:
Dat krijg je als je neukt met een necrofiel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Maar je hebt lekker niet-fris en niet lekker niet-fris![]()
Ik moet meteen aan het broodje-aap-verhaal denken van die vrouw die een bonk maden in haar baarmoeder had
Beter dan aan de vrouw met een bonk kreeftjes in haar baarmoeder *knipknip*.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan het broodje-aap-verhaal denken van die vrouw die een bonk maden in haar baarmoeder had
De insecten lusten geen droog brood van me. So you're safequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prrrrrrrrr.... om maar in de poezentermen te blijven.
Het was niet waahaar!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je neukt met een necrofiel.
Oja, ook zo'n ransbakkenverhaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan aan de vrouw met een bonk kreeftjes in haar baarmoeder *knipknip*.
Begin er dan ook niet over.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De insecten lusten geen droog brood van me. So you're safe
Komt goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]zeker handig in de zomer, als je het ook een beetje op mij afstraalt dan hè
![]()
En fijne avond
Oja lekker!quote:
Ja? Jij houdt wel van een goede tik op je billen?quote:
Buikpijn ook?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Jij houdt wel van een goede tik op je billen?
Dan doe ik het met mijn handen en begin ik voorzichtig, ok?quote:
Goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe ik het met mijn handen en begin ik voorzichtig, ok?
Kom maar over de knie liggen dan.quote:
Lijkt mij nu helemaal geen comfortabele positie. Gaan mijn benen me te snel slapen.quote:
Oh wacht, kun je me weer even losmaken uit de kettingen aan het plafond? Er in stappen gaat nog wel maar eruit komen pffoeheequote:
Stap 2 is dan ook dat je haar in no-time aan haar haar naar bed toe sleurt en daar het werk voortzet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Watertornado het volgende:
Lijkt mij nu helemaal geen comfortabele positie. Gaan mijn benen me te snel slapen.
Nope, dan blijf je maar lekker hangen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
Oh wacht, kun je me weer even losmaken uit de kettingen aan het plafond? Er in stappen gaat nog wel maar eruit komen pffoehee
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dan blijf je maar lekker hangen.
Een beetje je best doen voor je slaag.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje je best doen voor je slaag.
quote:
Dat kan veeeeeeeeeeeeel beter.quote:
Nakend? Zo niet, dan sla ik je alleen op de plekken die bedekt zijn door kleding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:41 schreef -Miauw- het volgende:
Oh geen striemen. Ik moet morgen de boot weer op
Ik heb een dekbed aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nakend? Zo niet, dan sla ik je alleen op de plekken die bedekt zijn door kleding.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nakend? Zo niet, dan sla ik je alleen op de plekken die bedekt zijn door kleding.
Niet alleen na 10u hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Het is hier na 10u altijd een softe versie van KPD
Zal ik er zelf wat bij fantaseren of ga je maar gewoon vertellen wat je doet op die boot?quote:
Hoe vaak?quote:
Je kunt niet vaak genoeg komen zeg ik altijd maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan kom ik overdag ook gewoon weer
Gay Pridequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik er zelf wat bij fantaseren of ga je maar gewoon vertellen wat je doet op die boot?
In ieder geval in de koffiekwartiertjesquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt niet vaak genoeg komen zeg ik altijd maar
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gay Pride
[..]
In ieder geval in de koffiekwartiertjes
[..]![]()
Oh tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Daar voegen die striemen juist wat toe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gay Pride
[..]
In ieder geval in de koffiekwartiertjes
[..]![]()
Oh tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Rood/roze vloekt bij mijn outfitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar voegen die striemen juist wat toe.Veel plezier morgen, slaap lekker!
Ik doe ook blauw/paars op verzoek hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
Rood/roze vloekt bij mijn outfit![]()
Tjuus
Nog wakker?quote:
En als het wel nakend is steek je alleen de gloeiende stang in lichaamsopeningen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ohja, ik weet nog niet of ik kom dan, maar lijkt me wel leuk, dus ik ga het proberenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:04 schreef geenvetzak het volgende:
JESUS het wordt nog druk bij Royco
Trouwens, ik kom ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |