Oja, ook zo'n ransbakkenverhaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan aan de vrouw met een bonk kreeftjes in haar baarmoeder *knipknip*.
Begin er dan ook niet over.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De insecten lusten geen droog brood van me. So you're safe
Komt goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]zeker handig in de zomer, als je het ook een beetje op mij afstraalt dan hè
![]()
En fijne avond
Oja lekker!quote:
Ja? Jij houdt wel van een goede tik op je billen?quote:
Buikpijn ook?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Jij houdt wel van een goede tik op je billen?
Dan doe ik het met mijn handen en begin ik voorzichtig, ok?quote:
Goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe ik het met mijn handen en begin ik voorzichtig, ok?
Kom maar over de knie liggen dan.quote:
Lijkt mij nu helemaal geen comfortabele positie. Gaan mijn benen me te snel slapen.quote:
Oh wacht, kun je me weer even losmaken uit de kettingen aan het plafond? Er in stappen gaat nog wel maar eruit komen pffoeheequote:
Stap 2 is dan ook dat je haar in no-time aan haar haar naar bed toe sleurt en daar het werk voortzet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Watertornado het volgende:
Lijkt mij nu helemaal geen comfortabele positie. Gaan mijn benen me te snel slapen.
Nope, dan blijf je maar lekker hangen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
Oh wacht, kun je me weer even losmaken uit de kettingen aan het plafond? Er in stappen gaat nog wel maar eruit komen pffoehee
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dan blijf je maar lekker hangen.
Een beetje je best doen voor je slaag.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje je best doen voor je slaag.
quote:
Dat kan veeeeeeeeeeeeel beter.quote:
Nakend? Zo niet, dan sla ik je alleen op de plekken die bedekt zijn door kleding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:41 schreef -Miauw- het volgende:
Oh geen striemen. Ik moet morgen de boot weer op
Ik heb een dekbed aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nakend? Zo niet, dan sla ik je alleen op de plekken die bedekt zijn door kleding.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nakend? Zo niet, dan sla ik je alleen op de plekken die bedekt zijn door kleding.
Niet alleen na 10u hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Het is hier na 10u altijd een softe versie van KPD
Zal ik er zelf wat bij fantaseren of ga je maar gewoon vertellen wat je doet op die boot?quote:
Hoe vaak?quote:
Je kunt niet vaak genoeg komen zeg ik altijd maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan kom ik overdag ook gewoon weer
Gay Pridequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik er zelf wat bij fantaseren of ga je maar gewoon vertellen wat je doet op die boot?
In ieder geval in de koffiekwartiertjesquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt niet vaak genoeg komen zeg ik altijd maar
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gay Pride
[..]
In ieder geval in de koffiekwartiertjes
[..]![]()
Oh tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Daar voegen die striemen juist wat toe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gay Pride
[..]
In ieder geval in de koffiekwartiertjes
[..]![]()
Oh tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Rood/roze vloekt bij mijn outfitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar voegen die striemen juist wat toe.Veel plezier morgen, slaap lekker!
Ik doe ook blauw/paars op verzoek hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
Rood/roze vloekt bij mijn outfit![]()
Tjuus
Nog wakker?quote:
En als het wel nakend is steek je alleen de gloeiende stang in lichaamsopeningen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ohja, ik weet nog niet of ik kom dan, maar lijkt me wel leuk, dus ik ga het proberenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:04 schreef geenvetzak het volgende:
JESUS het wordt nog druk bij Royco
Trouwens, ik kom ook!
Night skate, dat is lang geleden!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag skates halen en dan doe ik woensdag gewoon mee aan de WNS. Het feit dat ik al jaren niet meer heb geskate vergeten we maar even
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Night skate, dat is lang geleden!
Hmz dat is niet lief! O en ik heb al 14 uur niet gerooktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb d'r hard uitgelachen, heb nu voor volgende week afgesproken
Houd je wel de aanstekers voor het openen van bier?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz dat is niet lief! O en ik heb al 14 uur niet gerookt![]()
Daar heb je gewoon openers voor hoor zonde van de aanstekerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Houd je wel de aanstekers voor het openen van bier?
Ze was dronken, ze moest ook lachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz dat is niet lief! O en ik heb al 14 uur niet gerookt![]()
Dat is een lastige vraag, maar denk het wel!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Houd je wel de aanstekers voor het openen van bier?
En als je echt pro bent houd je ook altijd een pakje sigaretten in de buurt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag, maar denk het wel!
Je wilt niet half weten hoe graag ik zo'n sigaretje wilquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze was dronken, ze moest ook lachen
Goed bezig!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als je echt pro bent houd je ook altijd een pakje sigaretten in de buurt.
Ik kan het, dan kan jij het ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Je wilt niet half weten hoe graag ik zo'n sigaretje wil
Als je er nog teveel naar hunkert zit je nog niet op het gewenste "pro"-level, en is het niet verstandig om mijn raad op te volgen vrees ik.quote:
Vrees het ook niet.. vrees dat ik verslaafd benquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je er nog teveel naar hunkert zit je nog niet op het gewenste "pro"-level, en is het niet verstandig om mijn raad op te volgen vrees ik.
Hope so.. is het enige waar ik aan kan denken op het moment.. roken roken en nog eens roken.. het is verdorie erger dan verliefdheid!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, is een paar daagjes even doorbijten, en daarna stelt het geen fuck voor
Ik keek achteromquote:
Hm juist weinig redenen om weer af te hakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:02 schreef Rafeiro het volgende:
Daarom is het weekend ook niet ideaal om te stoppen denk ik, weinig om je echt bezig te houden.
Maar succes.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Hope so.. is het enige waar ik aan kan denken op het moment.. roken roken en nog eens roken.. het is verdorie erger dan verliefdheid!
ligt er aan hoe heet je wast.. en wat er in het wasvoorschrift staat. meestal zijn kussenslopen ook van katoen dus kan het niet veel kwaad iig..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef Flippiee het volgende:
Even een vraag he. Kunnen kussenslopen op hetzelfde wasprogramma gedraaid worden als handdoeken etc of moet ik ze apart wassen?
Ik voel mij op dit soort momenten nog zo een klein meisje
Zit er geen tag aan de binnenkant? Ik zou ze niet op 90 graden wassen in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef Flippiee het volgende:
Even een vraag he. Kunnen kussenslopen op hetzelfde wasprogramma gedraaid worden als handdoeken etc of moet ik ze apart wassen?
Ik voel mij op dit soort momenten nog zo een klein meisje
Op deze manier verneukte ik een shirt, een polo en een truiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon altijd alles bijelkaar flikkeren, huisvrouwen geneuzel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan hoe heet je wast.. en wat er in het wasvoorschrift staat. meestal zijn kussenslopen ook van katoen dus kan het niet veel kwaad iig..
Ik was handdoeken etc op 40 graden, in de kussenslopen zijn die tag dingen niet erg duidelijk meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit er geen tag aan de binnenkant? Ik zou ze niet op 90 graden wassen in ieder geval
30 graden zit je altijd goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik was handdoeken etc op 40 graden, in de kussenslopen zijn die tag dingen niet erg duidelijk meer.En ik weet niet meer hoe mijn moeder het doet.
Hoe in godsnaam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op deze manier verneukte ik een shirt, een polo en een trui.
Dit. Alleen spul wat compleet wit is hou ik gescheiden van de kleur. Voor de rest was ik alles samen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon altijd alles bijelkaar flikkeren, huisvrouwen geneuzel.
Vervang rood door blauw en je hebt het antwoordquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam?. Ik heb echt nog nooit iets verneukt, ja je moet niet 1 wit shirt met de rest rood doen ofzo
.
Maar handdoeken en andere niet-kleding, gewoon bij elkaar en gaan.
Kan je gewoon meewassen op 40 graden. Is hoogstwaarschijnlijk geen probleem. Zeker niet als ze van katoen zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik was handdoeken etc op 40 graden, in de kussenslopen zijn die tag dingen niet erg duidelijk meer.En ik weet niet meer hoe mijn moeder het doet.
Deed ik ook, echter sommige hele lichte kleding kan wel met de witte was mee. Wit shirt met tekst bv.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Alleen spul wat compleet wit is hou ik gescheiden van de kleur. Voor de rest was ik alles samen.
Echt GVD AAAAAH YOU SUCK!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef Watertornado het volgende:
Kijk deze James Bond imitatie dan
Wel een kutnummer dat trouwens.
Ja, volledig wit gescheiden was ik niet mee, wit shirt met een tekstje of oid er op was ik wel gewoon mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deed ik ook, echter sommige hele lichte kleding kan wel met de witte was mee. Wit shirt met tekst bv.
Ja, dat laatste deed ik ook en die is nu verkleurtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, volledig wit gescheiden was ik niet mee, wit shirt met een tekstje of oid er op was ik wel gewoon mee.
Kan ik het hiermee nog goedmaken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt GVD AAAAAH YOU SUCK!Ik ga niet meer naar de meet
Ik doe alles binnenstebuiten ivm slijtagequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef Rafeiro het volgende:
En spul met prints etc. erop altijd binnenstebuiten.
Simpele witte shirts donder ik er gewoon in daar kijk ik niet eens naarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe alles binnenstebuiten ivm slijtage.
Heb je nog meer zin om te stofzuigen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar over gesproken, even de stofzuiger door de kamer.
Dat geluidquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nog meer zin om te stofzuigen?(ik haat stofzuigen
)
Al gedaan, het was wel nodigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nog meer zin om te stofzuigen?(ik haat stofzuigen
)
Lijkt meer op een mop dan op een stofzuigerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij is redelijk stil, spint hoogstens een beetje.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 jonguh!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
Heroes of might and magic VI
Och de herinneringen.
Hoiquote:
1 en 3 gespeeld vroegerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger alleen 1 en 2 gespeeld geloof ik, nu dus de nieuwste spelen.
Waarmee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een level 1 Elven ranger.
D&D Online. Gisteren lukte het niet, dus vanochtend opnieuw geïnstalleerd.quote:
Nooit gespeeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
D&D Online. Gisteren lukte het niet, dus vanochtend opnieuw geïnstalleerd.
Ik vind de besturing wel crappy, en de D&D regels zijn niet echt zichtbaar.Tenminste, qua BAB en ATP.
Die Vindictus speelde lekkerder iig. Al is deze iets overzichtelijker.quote:
Wow eindelijk iemand met hele verhalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag lekker opruimen, straks eerst even het vuilnis buiten zetten en dan ga ik de afwas doen! Oja, moet me ook nog scheren want ik heb straks een bbq van een vriend die alweer een jaartje ouder is geworden![]()
![]()
Wat een oude lul is het ook! Daarna waarschijnlijk naar de stad en allemaal gezelligheid en knusheid
![]()
Morgen squatten, dat word weer dolle pret! Wat gaan jullie vandaag en morgen allemaal doen!?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag lekker opruimen, straks eerst even het vuilnis buiten zetten en dan ga ik de afwas doen! Oja, moet me ook nog scheren want ik heb straks een bbq van een vriend die alweer een jaartje ouder is geworden![]()
![]()
Wat een oude lul is het ook! Daarna waarschijnlijk naar de stad en allemaal gezelligheid en knusheid
![]()
Morgen squatten, dat word weer dolle pret! Wat gaan jullie vandaag en morgen allemaal doen!?![]()
![]()
Ik ga morgen ook nog aan de gewichten hangen om een beetje in het spoor van idool Drommeldaris te blijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:11 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk morgen zon zodat ik shirtloos voor in de tuin kan zitten en al die bejaarde fietsdames wat te soppen hebben voor de avond wanneer manlief al ligt te ronken.
Mijn sportschool is tot 6 uur open (vakantieregeling)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook nog aan de gewichten hangen om een beetje in het spoor van idool Drommeldaris te blijven![]()
Vanavond wel rustig aan. Want gisteravond al gezopen, plus morgen is de sportschool maar tot 12 uur open. Dus als ik teveel drink dan zit ik daar niet op tijd natuurlijk.
Ook gister mn tuin voor op orde gemaakt, laatste stuk is nu ook toonbaar. Hopelijk morgen zon zodat ik shirtloos voor in de tuin kan zitten en al die bejaarde fietsdames wat te soppen hebben voor de avond wanneer manlief al ligt te ronken.
Ik moet ook nog naar de winkel, maar wacht nog op een telefoontjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Meh.. ik moet nog boodschappen doen maar ik heb geen zin om op te staan en aan te kleden en heeeelemaal naar de winkel te gaan. Ik ben zo zielig.
nee, ik wacht tot ik de moed bij elkaar geschraapt heb om naar boven te lopen en kleren te pakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet ook nog naar de winkel, maar wacht nog op een telefoontje
Boven, ben je verhuisd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wacht tot ik de moed bij elkaar geschraapt heb om naar boven te lopen en kleren te pakken
Nee, ik woon hier al meer dan een jaar, en de 14e moet ik eruit zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boven, ben je verhuisd?
Ik zit al in de serre, aangekleed en al, maar wil niet door de winkel lopen.
Groningen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik sla nog eens een aantal zwervers dood. Mn fiets is alweer gestolen laatste keer was nog geen half jaar geleden
Misschien zelf een oud krakkemikkerig ding gaan rijden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik sla nog eens een aantal zwervers dood. Mn fiets is alweer gestolen laatste keer was nog geen half jaar geleden
In Grunn was toch zo goed als geen criminaliteit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |