Dat heb ik een keer gedronken in het Feest van Joop in Amsterdam. En we vroegen ons al af wat voor shotje dit was, want die was echt super lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef Luxuria het volgende:
Zure mat!
Een combinatie van dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef Luxuria het volgende:
Zure mat!
Een combinatie van dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Dan heb je een shotjesglaasje en daar komt een klein stukje van die zure mat in met die drank er bovenopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoord
Van de barman moesten we eerst drinken en dan etenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoord
Dat kan ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van de barman moesten we eerst drinken en dan eten
Die ziet er idd echt lekker uit!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Blow Job
Deze is ook zo lekker
Ingredients:
1/4 oz Bailey's Irish cream liqueur
1/2 oz amaretto almond liqueur
whipped cream
[ afbeelding ]
Die heb ik voor het eerst gedronken op Tenerife.quote:
Baileys, aardbeienlikeur en grenadine geloof ik...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ziet er ook lekker uit! Wat zit erin?
Je hebt ook deze:quote:
Altijd leuk zo'n dingen op vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik voor het eerst gedronken op Tenerife.
Ik moest mijn handen op mijn rug doen, het glas met mijn mond beet pakken en dan achterover slaanDat lukt niemand dus, omdat die slagroom alles blokkeerd
Maar je moet dus met je mond pakken, je tong in het glas steken, zodat de likeur je mond binnenstroomt, en dan slurpen
Ziet er mooi uit, ben benieuwd hoe het smaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt ook deze:
Alien Brain Hemorrhage!
[ afbeelding ]
To make an alien brain hemorrhage cocktail, fill a shot glass halfway with peach schnapps. Gently pour Bailey's Irish Cream on top. After the shot is almost full, carefully add a small amount of blue curacao. After it settles, add a small splash (or a few drops) of grenadine syrup.
Nog nooit op, maar ik ga hem volgende week proberen.
Mallorca? Kabouter toevallig?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n dingen op vakantie
Een aantal jaren geleden heb ik ook een of ander shotje gehad. Dat zat in een glas, dan moest je je hand erop doen en schudden en dan opdrinken. Dat brandde echt heel erg, weet iemand wat dat was?
Ik weet niet meer zeker of het op Mallorca of Lloret was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mallorca? Kabouter toevallig?
pina colada, sminroff vodka, grenadine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |