Shit, heb ik niet van terug. Ik neem ze mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom kom, 1 chocolaatje, ik vraag geen bak vol
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
Nou, De Spelen. Nog geen aars van gezien
Ik moet werken hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou![]()
Dit is ook een soort turnen
Dat lukt ook prima zonder hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die lenigheid is wel handig voor klussen in huis.
Nah, ik heb het net geprobeerd. Ik gaf mijzelf net een likje bij mijn vingers. Dat kan toch iedereen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef MissJ het volgende:
wow deze dame kan zichzelf een likje geven
Een van d'r tofste nummersquote:
handigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef MissJ het volgende:
wow deze dame kan zichzelf een likje geven
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik heb het net geprobeerd. Ik gaf mijzelf net een likje bij mijn vingers. Dat kan toch iedereen?
HELD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik heb het net geprobeerd. Ik gaf mijzelf net een likje bij mijn vingers. Dat kan toch iedereen?
erg he, ik krijg het maar niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moest je nou echt weer navelpluis aanhalen.
En de manier waarop.
Nee ik vind hem echt niet lekker. Wel lekker cynisch, maar hij moet van me afblijven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
nou Simon jij mag wel fingers in certain parts of my body steken hoor![]()
In je oor?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
ik zag HET eerst niet in hem, maar ineens zag ik iets en nu ben ik wild van hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind hem echt niet lekker. Wel lekker cynisch, maar hij moet van me afblijven.
In je aarschje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
bijvoorbeeldquote:
Door Badr Hari eruit laten slaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat gebit.
goddank heeeft ie er wat aan laten doen!
Net als hoe heet ie, die in Nederland won, die had ook zo een lelijk gebit. Ook Opera.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat gebit.
goddank heeeft ie er wat aan laten doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |