quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
filmpjeeee!quote:
Die deed het terug wssquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik had het gezicht van die moeder weleens willen zien
Wel vaak hetzelfde jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
Als je dit één keer hebt gezien hoef je toch niet meer?
Ik zou me de tweede keer inderdaad de ogen uit de kop schamenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
Als je dit één keer hebt gezien hoef je toch niet meer?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou me de tweede keer inderdaad de ogen uit de kop schamen
Zo praatte Emilio Estevez en Charlie Sheen ook toen ze jong warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer het, was ophangen en chocola eten in 1 minuut.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verrek. Goed idee! Heb ook al After Eights in huis, moet ik kiezen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is toch overduidelijk hoe dit werkt jongens
Uitleg:Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hmm, moet lukken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Combineer het, was ophangen en chocola eten in 1 minuut.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is toch overduidelijk hoe dit werkt jongens
Uitleg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ondertussen had ik mijn dwangbuisje al los.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene is gewoon een vieze dikke HOMMO!
ik zeg een gecombineerde act!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verrek. Goed idee! Heb ook al After Eights in huis, moet ik kiezen.
Als we allemaal een chocolaatje krijgen, prima.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Eis ik wel 2 rijen voor jullie. Voorste rij. Anders kan ik niet presteren met de combi-act.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Eis ik wel 2 rijen voor jullie. Voorste rij. Anders kan ik niet presteren met de combi-act.
Ik bespeur divagedrag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als we allemaal een chocolaatje krijgen, prima.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Shit, heb ik niet van terug. Ik neem ze mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom kom, 1 chocolaatje, ik vraag geen bak vol
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
Nou, De Spelen. Nog geen aars van gezien
Ik moet werken hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou![]()
Dit is ook een soort turnen
Dat lukt ook prima zonder hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die lenigheid is wel handig voor klussen in huis.
Nah, ik heb het net geprobeerd. Ik gaf mijzelf net een likje bij mijn vingers. Dat kan toch iedereen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef MissJ het volgende:
wow deze dame kan zichzelf een likje geven
Een van d'r tofste nummersquote:
handigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef MissJ het volgende:
wow deze dame kan zichzelf een likje geven
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik heb het net geprobeerd. Ik gaf mijzelf net een likje bij mijn vingers. Dat kan toch iedereen?
HELD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik heb het net geprobeerd. Ik gaf mijzelf net een likje bij mijn vingers. Dat kan toch iedereen?
erg he, ik krijg het maar niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moest je nou echt weer navelpluis aanhalen.
En de manier waarop.
Nee ik vind hem echt niet lekker. Wel lekker cynisch, maar hij moet van me afblijven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
nou Simon jij mag wel fingers in certain parts of my body steken hoor![]()
In je oor?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
ik zag HET eerst niet in hem, maar ineens zag ik iets en nu ben ik wild van hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind hem echt niet lekker. Wel lekker cynisch, maar hij moet van me afblijven.
In je aarschje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
bijvoorbeeldquote:
Door Badr Hari eruit laten slaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat gebit.
goddank heeeft ie er wat aan laten doen!
Net als hoe heet ie, die in Nederland won, die had ook zo een lelijk gebit. Ook Opera.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat gebit.
goddank heeeft ie er wat aan laten doen!
quote:
Er zijn conclusies te trekken. En tanden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als hoe heet ie, die in Nederland won, die had ook zo een lelijk gebit. Ook Opera.
Opera is zoet -> slechte tanden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn conclusies te trekken. En tanden.
Hmm... geen ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als hoe heet ie, die in Nederland won, die had ook zo een lelijk gebit. Ook Opera.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
Mag er ook op hem geschoten worden? Als een echte gangsta?
Ik haal Rick er even bij met zijn pijlen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
Mag er ook op hem geschoten worden? Als een echte gangsta?
Nee, ik win dik van hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jij het niet bent, niet de meest aantrekkelijke man in Nederland
quote:
Arnoldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Deze doet me denken aan erhm... erhm... dat kleine irritante negertje van tv van vroeger
Wees er maar trots opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens ben ik vandaag binnengedrongen in de Top500
Ja, maar nu sta ik in een lijst met leuke mensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees er maar trots opIK zag dat ik bijna in de Top25 sta.. dat is pas erg. Of nu sta, niet meer gekeken.
Dan moet je minder postenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees er maar trots opIK zag dat ik bijna in de Top25 sta.. dat is pas erg. Of nu sta, niet meer gekeken.
Omdat je het erg vindtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let er niet zo op, ik ga me niet inhouden hoor
Je hebt de leukste 2, alles valt dan verder tegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Kally het volgende:
Oke ik vind het officeel niet leuk meer nu
Je wordt zwakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit is dan stiekem wel leuk... maar alsnog.. kinderen
Klopt, Pat staat ook al zo te dansenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt de leukste 2, alles valt dan verder tegen.
Snel afleveren danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, Pat staat ook al zo te dansen
Misschien volgende week?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
En deze dan niet laten zien, falers![]()
Dat moment op ongeveer 3.22. Kippenvel!
ik ben er volgende week niet bij denk ik. Iig niet vanaf het begin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, volgende week weer.Wordt weer mijn best doen erbij te zijn.
quote:In deze vijf afleveringen van Het Beste Van komen de hoogtepunten van Got Talent voorbij. Beelden en fragmenten uit onder andere Engeland, Amerika, Australië, Bulgarije, Chili, Denemarken en China passeren de revue in een twee uur durende special.
Jammer, want ik heb wel zin in goede zangers en zangeressen zien. Zoveel circus hoeft nou ook weer niet.quote:
Het is wel stilquote:
Vreselijk RTL4 gezwam ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Gadver, bloemkool en gekookte aardappels
Echt iets voor op tv rond dit tijdstip. Baanbrekend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Gadver, bloemkool en gekookte aardappels
Beetje vaag idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat ze ZO veel uitlopen... alsof het vorige programma live is...
Ik ookquote:
Haaiquote:
Waarom nou geen getalenteerde lekkere mannenquote:
Ja en wat krijgen we? Vieze slakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom nou geen getalenteerde lekkere mannen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wat krijgen we? Vieze slakken.
Omdat die momenteel vakken aan het vullen zijn bij de AHquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom nou geen getalenteerde lekkere mannen
Hihi, renesite stond er verleden week op 1 met zijn sokquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wat krijgen we? Vieze slakken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat die momenteel vakken aan het vullen zijn bij de AH
Uh jasses. Die zonder huisje zijn trouwens nog viezer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Hihi, renesite stond er verleden week op 1 met zijn sok
Die liggen ook lekker overal als het net geregend heeft. Erg fijn met hardlopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh jasses. Die zonder huisje zijn trouwens nog viezer.
Kally ligt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
Kal de feeks ligt in het ziekenhuis, niks ergs, ideeën voor een kaartje? /slijmmodus
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Die liggen ook lekker overal als het net geregend heeft. Erg fijn met hardlopen
lekker een trutkaart met een bloemetje en beterschapquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
Kal de feeks ligt in het ziekenhuis, niks ergs, ideeën voor een kaartje? /slijmmodus
Hahaha jawelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kally ligt in het ziekenhuisKaartje met Epke erop
![]()
Beterschap Kally![]()
je bedoelt nog niet een andere Kal he, dan sta ik nu voor schut
Ze vergat de kommaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kally ligt in het ziekenhuisKaartje met Epke erop
![]()
Beterschap Kally![]()
je bedoelt nog niet een andere Kal he, dan sta ik nu voor schut
Ja precies!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker een trutkaart met een bloemetje en beterschap
Gaat om het idee toch?
Tom Daley? Beetje jong, maar WEL boven de 18quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze vergat de komma
En ik ben niet van de Epke sorry
Al ben ik wel voor zijn sportprestaties
Perfectquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik dacht aan;
Beste ...,
Van harte beterschap en succes met het herstel.
Groetjes,
Ik heb het beetje jong afgeschaftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tom Daley? Beetje jong, maar WEL boven de 18
Alleen voor het oogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het beetje jong afgeschaft
Doe maar uhm Hugh Jackman
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef STING het volgende:
Ok dames, nu weer ontopic, alvast bedankt
Reclamepraatjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef STING het volgende:
Ok dames, nu weer ontopic, alvast bedankt
You got it.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen lang haar? Of ga je niet naar de kerk?
Wat was je ermee van plan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens, dat de fluit niet het meest sexy instrument is
quote:
Lieverd, ik lig niet in het ziekenhuis, ze was een komma vergeten, feeks lift in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat hebben ze niet. Ik kreeg vorige keer pap en vla
Koud, ik mocht niets warms eten. vooral de koude pap was echt goor.
Oh ja en koude bouillon![]()
Hopelijk krijg je wel wat lekkers te eten al heb je geen wijn.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieverd, ik lig niet in het ziekenhuis, ze was een komma vergeten, feeks lift in het ziekenhuis
En dit was zeker tof
@Sting, ik heb staan klussen dus ik mag wel nu
Dingen met dieren, niet leuk. Deze waren tot nu toe het leukst, luchtgitaren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef MissJ het volgende:
jaaaaaaaaa ik ben thuis!
Zie ik gelijk zo'n kerel met een geil strak broekie met dierenprint in beeld![]()
heb ik wat gemist trouwens?
Al gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]Dat van die komma had ik meegekregen en dan nog dacht ik dat je in het ziekenhuis lag
![]()
Pak een wijntje dan mens
Have funquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ik ben naar hockey, te saai dit.
Sorry voor de consternatie nog
Je mist Frank Sinatra juniorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ik ben naar hockey, te saai dit.
Sorry voor de consternatie nog
Ik ben blij dat ik zit, volg het amperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
Kally![]()
ik ga denk ik heen en weer zappen tussen dit en hockey
Ik zap tijdens de reclame, die duurt toch hardstikke lang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
Kally![]()
ik ga denk ik heen en weer zappen tussen dit en hockey
Die mis ik niet neequote:
whehe, is het zo erg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zit, volg het amper
Teveel gedaan vandaagquote:
samen kwijlen danquote:
I'm inquote:
Ik geil alleen op Danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm in
Op wie geilt Sting en op wie geilt karina?
Niet veel keuze he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm in
Op wie geilt Sting en op wie geilt karina?
Ach ik heb ook een klein buikjequote:
Ik zat er net naar te kijken jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:25 schreef STING het volgende:
[..]
Niet veel keuze he?
Amanda
Al heeft ze wel een flinke lading makeup op
hmm, dit valt dan weer tegen. En nee dat is niet door zijn buikje, want dat vind ik helemaal niet erg.quote:
quote:
nou doe d'r een verfje in en je bent hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wel, ik heb heul geen donker haar
Nou was het maar waarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou doe d'r een verfje in en je bent het
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |