SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
BAM jonguh!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, moet ik daarvoor trainen. Dacht voor wat anders| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik zit even in het Wie Loopt Waar lijstje te kijken en krijg meteen weer helemaal zin om een evenement te lopenMijn eerstvolgende is een kleintje, een 5km in Arnhem, de Arnhemse Meisjesloop. Hoop dat ik een beetje goed uit de verf ga komen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Over 29 dagen mijn duatlon wedstrijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit even in het Wie Loopt Waar lijstje te kijken en krijg meteen weer helemaal zin om een evenement te lopenMijn eerstvolgende is een kleintje, een 5km in Arnhem, de Arnhemse Meisjesloop. Hoop dat ik een beetje goed uit de verf ga komen!
![]()
![]()
Hey Sol, hoe is het met de knieen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Solique het volgende:
Oh, moet ik daarvoor trainen. Dacht voor wat andersWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Geen hardlooprokje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil ook een nieuwe broek en ga NU! op Zalando kijken.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
damn jongens en meisjes!
wat hebben jullie goed gelopen vandaag !
ik ga morgen weer voor de 10k
enne dat saucony filmpje! damn lekkere vent hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Je gaat het top doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
!
![]()
Zou de NOS de 10km voor vrouwen live uitzenden...? Of moet ik vast naar de livestream?
Oooh het Ellen filmpje!
Sporza/BBC/Eurosport/Duitse zender, opties genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou de NOS de 10km voor vrouwen live uitzenden...? Of moet ik vast naar de livestream?
Oooh het Ellen filmpje!![]()
![]()
quote:met m'n nieuwe shirtje zeker wel!!
Hmpf... moet ik de tv aanzettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sporza/BBC/Eurosport/Duitse zender, opties genoeg
Danku! Danku!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:53 schreef winterstorm666 het volgende:
damn jongens en meisjes!
wat hebben jullie goed gelopen vandaag !
ik ga morgen weer voor de 10k
enne dat saucony filmpje! damn lekkere vent hahaha!![]()
![]()
10k! Hopen dat 't perfect loopweer is!
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]met m'n nieuwe shirtje zeker wel!!
[..]
Hmpf... moet ik de tv aanzettendat kan niet anders, weet t zeker!
![]()
Bij Stream 2 van NOS staat Finale 10.000m (v), dus ik neem aan dat ie daar zo op komt
Iemand interesse in mijn scriptie afmaken? Mag zomaar gratis en voor niets.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Als jij dan die van mij schrijft volgend jaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand interesse in mijn scriptie afmaken? Mag zomaar gratis en voor niets.
Ik maak m net uit
Haha dan kom ik er nog niet echt onderuitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als jij dan die van mij schrijft volgend jaar
Wat voor studie doe je?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Accountancyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha dan kom ik er nog niet echt onderuit
Wat voor studie doe je?
Dafne Schippers nu200m in de zevenkamp
Oh nee dat moet je maar niet uit mij overlaten haha. Dan hou ik het wel bij mijn eigen studie want denk niet dat ik daar iets van kan bakken.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Omdat 200m niet zo lang in, en dan lopen ze elkaar in de wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef Nero22 het volgende:
Waarom rennen ze eigenlijk niet op de binnenste baan (1)?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geen zorgen, moet 2 scripties schrijven dus dan kun je het een jaar later nog eens proberenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee dat moet je maar niet uit mij overlaten haha. Dan hou ik het wel bij mijn eigen studie want denk niet dat ik daar iets van kan bakken.
Dafuq
Wint ze m nou?![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lol, eerst allemaal slanke dames, krijg je ineens zo'n kogelwerpende beer.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Dat ze dat ook niet even in beeld brengenquote:
Snap niet dat jullie dit allemaal volgen. Heb gewoon de samenvatting gekeken![]()
Eerste stukje is niet echt een aanrader
Haha lekker dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen zorgen, moet 2 scripties schrijven dus dan kun je het een jaar later nog eens proberen
Ik ga nog een master doen dus ben hierna ook nog niet klaar.. Zucht waarom toch al die ambitie
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ga alweer mijn 9e studiejaar in na de middelbarequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha lekker dan!
Ik ga nog een master doen dus ben hierna ook nog niet klaar.. Zucht waarom toch al die ambitie
Ik zit nu in mijn 6e jaar maar ben er een aantal jaar tussenuit geweest. Moet hierna nog 3 voor mijn master maar dat is wel deeltijd (maar goed alles bij elkaar alsnog 20 uur per week)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga alweer mijn 9e studiejaar in na de middelbareWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Het is een meerkamp wedstrijd hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:19 schreef Nero22 het volgende:
Ze lopen gelijk!Ik vind dat Schippers wint!
![]()
![]()
Een onderdeel winnen is ook tof
Startlijstje
Dibaba
Wat doe je dan achter je computer? Trainen jij!quote:
Zodadelijk zeker
Ik leer van de meesters op deze manier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat doe je dan achter je computer? Trainen jij!
It's funny
Die Aziatische dames gaan hard van start![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan zit ik er ook klaar voorquote:
Die voorste drie trekken het hele veld uit elkaar
Morgen wil ik de aantekeningen zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik leer van de meesters op deze manier.
Het wordt al gecompenseerd op tv met kogelstoten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef xzaz het volgende:
Er zit echt geen grammetje vet aan die damens...Maar inderdaad zeg, wat een iele vrouwtjes.
It's funny
Nee, maar goed, daarom gaan ze dus zo hard. Zul je met de marathon ook wel zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef xzaz het volgende:
Er zit echt geen grammetje vet aan die damens...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Qua professionaliteit snap ik het ook wel het is alleen zo lelijk...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, maar goed, daarom gaan ze dus zo hard. Zul je met de marathon ook wel zien![]()
Mijn vriend zat ook al te zeuren dat de zwemdames zo breed waren en dat dat niet mooi is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef xzaz het volgende:
Er zit echt geen grammetje vet aan die damens...
Mannen luister goed want ik zeg dit maar 1 keer:
Die dames hebben een lijf wat functioneel is voor de sport die ze beoefenen. Het hoeft niet mooi te zijn, het hoeft niet aan een bepaald beeld te voldoen als ze maar kunnen presteren!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
O begrijp me niet verkeerd, respect voor alle topsporters ongeacht de looks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mijn vriend zat ook al te zeuren dat de zwemdames zo breed waren en dat dat niet mooi is.
Mannen luister goed want ik zeg dit maar 1 keer:
Die dames hebben een lijf wat functioneel is voor de sport die ze beoefenen. Het hoeft niet mooi te zijn, het hoeft niet aan een bepaald beeld te voldoen als ze maar kunnen presteren!![]()
Dat geloof ik meteen. Maar wordt een beetje moe van de mannen om me heen die steeds zeggen dat ze de lichamen lelijk vinden. Want daar gaat het bij de sporters gewoon niet om. Ze zijn zo breed/gespierd/mager/wat dan ook omdat ze dan betere prestaties kunnen neerzetten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd, respect voor alle topsporters ongeacht de looks!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Tja, het is een keuzequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Qua professionaliteit snap ik het ook wel het is alleen zo lelijk...het is natuurlijk vooral functioneel. Maar hun nageltjes zijn vast heel mooi gelakt
en dat kun je van die van mij dan weer niet zeggen
Ah Kromo isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar wordt een beetje moe van de mannen om me heen die steeds zeggen dat ze de lichamen lelijk vinden. Want daar gaat het bij de sporters gewoon niet om. Ze zijn zo breed/gespierd/mager/wat dan ook omdat ze dan betere prestaties kunnen neerzetten.![]()
![]()
Ik vind de marathonlopers ook niet echt appetijtelijk... Maar goed, voor eyecandy kijk je de marathon natuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar wordt een beetje moe van de mannen om me heen die steeds zeggen dat ze de lichamen lelijk vinden. Want daar gaat het bij de sporters gewoon niet om. Ze zijn zo breed/gespierd/mager/wat dan ook omdat ze dan betere prestaties kunnen neerzetten.
Daar heb ik hockey voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind de marathonlopers ook niet echt appetijtelijk... Maar goed, voor eyecandy kijk je de marathon natuurlijk niet
It's funny
Alleen krijgen die van die gebitsbeschermers van die gekke bekkiesquote:Reinder Nummerdor is ook wel nom-ablequote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Alleen krijgen die van die gebitsbeschermers van die gekke bekkies
Maar ik ben zwaar fan van de hockeydames. Ik snap geen bal van de sport, maar ik vind het ontzettend mooi om te zien altijd (ongeacht het uiterlijk, dat is puur bijzaak)
It's funny
Nog steeds spierpijn van het boksen maar het goede nieuws is dat het alleen mijn bovenlichaam is.
Morgenochtend dus gewoon les 2 lopen, ben geen mietje
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef junkiexp het volgende:
Nog steeds spierpijn van het boksen maar het goede nieuws is dat het alleen mijn bovenlichaam is.
Morgenochtend dus gewoon les 2 lopen, ben geen mietjeZo is dat
It's funny
Hockeyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maar ik ben zwaar fan van de hockeydames. Ik snap geen bal van de sport, maar ik vind het ontzettend mooi om te zien altijd (ongeacht het uiterlijk, dat is puur bijzaak)
Ga het vanaf volgende week weer spelen. Heel mijn hardloopschema naar de klote
![]()
![]()
Tja, het zijn ook stuk voor stuk heel mooie meisjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
kan ik niet ontkennen
Ik ben echt benieuwd hoe ver ik ga komen met Evy, als ik moet inschatten kan ik nu 6-7 minuten achter elkaar hardlopen, dat is echt niks.quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat daar progressie in komen, maar ik weet dat het zo is
Ik ben trouwens voor Dibaba
Je kunt het je nu niet voorstellen, maar dat is het mooie er van. Je komt er heus wel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ver ik ga komen met Evy, als ik moet inschatten kan ik nu 6-7 minuten achter elkaar hardlopen, dat is echt niks.
Ik kan me ook niet voorstellen dat daar progressie in komen, maar ik weet dat het zo isIt's funny
Vind je 't gek dat ze zo hard rennen, ben je zo snel mogelijk van dat saaie rondjesrennen af
Ja doei.![]()
Aan het eind ken je je zelf niet meer terug, zo snel gaat dat... het moeilijkste is inhouden en rustig opbouwen en naar je lichaam luisteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ver ik ga komen met Evy, als ik moet inschatten kan ik nu 6-7 minuten achter elkaar hardlopen, dat is echt niks.
Ik kan me ook niet voorstellen dat daar progressie in komen, maar ik weet dat het zo is![]()
Tuurlijk, het moet gewoon, het roer is om!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je kunt het je nu niet voorstellen, maar dat is het mooie er van. Je komt er heus wel!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Fok!-hardloopbaan aanleggen dan maar ergens?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vind je 't gek dat ze zo hard rennen, ben je zo snel mogelijk van dat saaie rondjesrennen af
It's funny
Gelukkig is de marathon in de stadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vind je 't gek dat ze zo hard rennen, ben je zo snel mogelijk van dat saaie rondjesrennen afextra veel kijkplezier
Ik ben benieuwd, ik heb nog wel moeite welke snelheid ik moet aanhouden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Aan het eind ken je je zelf niet meer terug, zo snel gaat dat... het moeilijkste is inhouden en rustig opbouwen en naar je lichaam luisteren.
Ik ga gauw te snel redden en dan raak ik eerder buiten adem.
Maar dat zal ik gewoon moeten aftasten.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Leer je snel genoeg (af).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik heb nog wel moeite welke snelheid ik moet aanhouden.
Ik ga gauw te snel redden en dan raak ik eerder buiten adem.
Maar dat zal ik gewoon moeten aftasten.
It's funny
Nee, ze zijn allemaal afgezakt... En die Australiër deed eigenlijk al vanaf het begin niet meer mee...quote:It's funny
Het mooie van Evy (later kan je er om lachen) is dat je 3 x per week doodgaat en denkt dat het NOOIT gaat lukken. Letterlijk zweet en tranen (bij mij dan)
En dan toch, toch met alle wilskracht lukt het
Echt, het is mij gelukt en dan kan eigenlijk iedereen het!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Dat wilde ik al zeggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Het mooie van Evy (later kan je er om lachen ':) ) is dat je 3 x per week doodgaat en denkt dat het NOOIT gaat lukken. Letterlijk zweet en tranen (bij mij dan)
Echt, het is mij gelukt en dan kan eigenlijk iedereen het!![]()
Ja doei.![]()
Kidane
Wat een tijden zeg!
Owww als ik vroeger was begonnen met hardlopen enzo , had het misschien wat geworden, dit zijn allemaal dunne atletische dames. Heb nu ook zo'n bouwNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Dit geeft met moed, bedanktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Het mooie van Evy (later kan je er om lachen) is dat je 3 x per week doodgaat en denkt dat het NOOIT gaat lukken. Letterlijk zweet en tranen (bij mij dan)
Echt, het is mij gelukt en dan kan eigenlijk iedereen het!
Er schoot me een leuke (matige) grap te binnen. Foei.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef xzaz het volgende:
Zij pakken ook geen water en nemen geen water mee
It's funny
Tja het is ook maar 30 minutenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef xzaz het volgende:
Zij pakken ook geen water en nemen geen water mee![]()
![]()
Ja, dat heb ik met al die sporten die ik nu zo zie, tenminste, zwemmen, rennen, dat soort dingen... Had ik maar doorgezet ofzo, of een passie gehad naast een beetje mensen redden uit zeequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een tijden zeg!
Owww als ik vroeger was begonnen met hardlopen enzo , had het misschien wat geworden, dit zijn allemaal dunne atletische dames. Heb nu ook zo'n bouw![]()
Ja doei.![]()
Normaal vat ik ze wel maar deze nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er schoot me een leuke (matige) grap te binnen. Foei.![]()
![]()
Het kan nog!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met al die sporten die ik nu zo zie, tenminste, zwemmen, rennen, dat soort dingen... Had ik maar doorgezet ofzo, of een passie gehad naast een beetje mensen redden uit zee
It's funny
Moblo als je alles een "beetje" kan is meedoen met triatlons helemaal geen gek idee hoor. Dat is ook gewoon mijn einddoel en met 3x gemiddeld kan je best leuke prestaties neerzetten![]()
![]()
Dubbeling!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
DIBABA
Ik had het goedDibaba heldin
Het is gewoon een ereronde
Diep diep respect
Hahaha, een stuk of zes vlaggen in dr handen
Succes en opgeven is geen optie... dan hier maar klagen dat het niet gaat ofzoquote:
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Lastige wordt straks wanneer het weer donker en kouder wordt dan begint het weer rustig te worden op straat qua hardlopen.![]()
Dat zal ik doen hahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Succes en opgeven is geen optie... dan hier maar klagen dat het niet gaat ofzo
Hier in de stad niet hoor, parade van knipperende lampjes hier in weer en windquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef xzaz het volgende:
Lastige wordt straks wanneer het weer donker en kouder wordt dan begint het weer rustig te worden op straat qua hardlopen.
Tip: hou ook een logje bij, schrijf op wat goed ging wat niet goed ging.. ik heb er al heeeeel veel profijt van gehad.quote:
Ik had bijvoorbeeld eens Piza gegeten en opgeschreven hoeveel tijd er tussen de Pizza zat en het hardlopen omdat ik steken had... meer tijd er tussen gezet en klaar. Was dus 4 uur..![]()
![]()
Leuk is ook om wat maten op te nemen van jezelf. Ik heb er spijt van dat ik dat niet heb gedaan toen ik begon met krachttraining... Gewoon, voor de gein.It's funny
Dat is een goede, ik zal eens wat regelen in excel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tip: hou ook een logje bij, schrijf op wat goed ging wat niet goed ging.. ik heb er al heeeeel veel profijt van gehad.
Ik had bijvoorbeeld eens Piza gegeten en opgeschreven hoeveel tijd er tussen de Pizza zat en het hardlopen omdat ik steken had... meer tijd er tussen gezet en klaar. Was dus 4 uur..
Ik wil morgenochtend uit bed gaan rond 08:00 en dan gelijk hardlopen.
Wat is dan het best om te eten om gelijk te gaan lopen wat ook gelijk wat energie geeft.
Ik ben in de ochtend meestal niet op mijn best zeg maar![]()
Ik ontbijt meestal met een cracker met kaas of een kommetje youghurt met cruesli.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
woww!!!! mijn zus heeft zich ook opgegeven voor de zeven heuvelen loop!
geweldig! word nog flink trainen voor haar maar super stoer!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nou ik ga slapen! Morgenvroeg om 8.15 moet ik de fysiofitness openen.
Truste!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Cracker met kaas is prima. Yoghurt vind ik zelf niet fijn omdat je daar nogal slijmvorming van kunt krijgen tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef junkiexp het volgende:
Wat is dan het best om te eten om gelijk te gaan lopen wat ook gelijk wat energie geeft.
Ik ontbijt meestal met een cracker met kaas of een kommetje youghurt met cruesli.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Banaantje en wat water does the trick for mequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef junkiexp het volgende:
Ik ontbijt meestal met een cracker met kaas of een kommetje youghurt met cruesli.
It's funny
Ja, dat is ook het doel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef Drassss het volgende:
Moblo als je alles een "beetje" kan is meedoen met triatlons helemaal geen gek idee hoor. Dat is ook gewoon mijn einddoel en met 3x gemiddeld kan je best leuke prestaties neerzetten![]()
Ja doei.![]()
Loop altijd na het opstaan, daarna kan ik de moed niet meer vinden ...
Loop zelf meestal op een volk.beschuit met kaas en een beker melkNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Doen! je bent nu nog relatief jongquote:Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Nou ja, hè, het enige wat ik ga breken is persoonlijke records verwachtingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doen! je bent nu nog relatief jong
Eerst 't zwemmen maar weer 's op peil brengen en daarna zien of ik dat fietsen ook een beetje leuk ga vinden op de weg
Ja doei.![]()
Ik kan niet eens zwemmenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, hè, het enige wat ik ga breken is persoonlijke records verwachtingen
Eerst 't zwemmen maar weer 's op peil brengen en daarna zien of ik dat fietsen ook een beetje leuk ga vinden op de weg(Alleen A&B)
![]()
Ik ben net twee weken terug van vakantie. M'n enige directe collega is vandaag op vakantie gegaan (3 weken) - een weekje vrij kan ik voorlopig op m'n buik schrijven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oei, dan is het lastig! Als het mogelijk is zou ik even vrij nemen en ergens rustig in de middle of nowhere gaan zitten om even rustig bij te komen en weg te zijn van alle invloeden van buitenaf. Rustig nadenken over waar je nu staat en waar je heen wilt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]Ik weet wat je bedoelt. De huisarts denkt aan overspannenheid, vandaar de verwijzing naar de psycholoog (ik moet nog steeds bellen voor een afspraak).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De uitslag van het bloedonderzoek was trouwens nog niet binnen, dat wordt dus tot maandag/dinsdag wachten...![]()
![]()
Ohai!
Nieuwe route geprobeerd vandaag, 6,5 km met heel veel alternatieven, superleuk! Zondag weer. Verandering van spijs doet eten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Nieuwe route geprobeerd vandaag, 6,5 km met heel veel alternatieven, superleuk! Zondag weer. Verandering van spijs doet eten
![]()
![]()
Ja, cool is dat altijd, nieuwe rondjes. Ik ga morgen ook een nieuw rondje weer lopen. Enige wat ik ga doen is vooraf de windrichting checken, want er zit een lang recht stuk van 4km in, dwars door de polder waar de wind vrij spel heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ahja, ik moet eerst een kilometer of 5, 6 lopen voordat ik polder zie. Ik loop in de stadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, cool is dat altijd, nieuwe rondjes. Ik ga morgen ook een nieuw rondje weer lopen. Enige wat ik ga doen is vooraf de windrichting checken, want er zit een lang recht stuk van 4km in, dwars door de polder waar de wind vrij spel heeft.Dit rondje is ook makkelijk "uitbreidbaar", handig aangezien ik naar de 8 aan het trainen ben...
![]()
Morgenochtend vanaf +/- 11 uur duurloopje doen
Ik hang nu nog lekker op de bank, waar de tweede fles rosé inmiddels bijna geledigd is, terwijl mn vriendin al na de eerste fles is gaan pitten.
Wat ben ik toch een alcoholist![]()
![]()
Na een half jaar blessurevrij sporten heb ik nu toch weer een overbelastingsblessure te pakken![]()
Gisteravond toch te hard heuvelaf gelopen langs de Amersfoortseweg. Ik merkte de laatste kilometers wel dat mijn linkerbeen het wat moeilijk had, maar nadat ik even pauze genomen had ben ik toch verder gelopen. Pas bij thuiskomst voelde ik dat het niet helemaal goed zat, maar dat was al een paar minuten na het lopen. Toch voelt deze blessure minder ernstig. Hopelijk kan ik volgende week weer beginnen met trainen, al zal ik dan wel minder kilometers maken.![]()
Ik woon aan de rand van de stad, dus ben er in een kilometertjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahja, ik moet eerst een kilometer of 5, 6 lopen voordat ik polder zie. Ik loop in de stadDit rondje is ook makkelijk "uitbreidbaar", handig aangezien ik naar de 8 aan het trainen ben...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja dat is wel lekker! Vroegah liep ik idd naar het volgende dorp, tussen de koeien... ach, kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik woon aan de rand van de stad, dus ben er in een kilometertjeals ik fatsoenlijke afstanden loop kan ik wel een keer naar het bos gaan ofzo
.
![]()
Ik pak de auto naar het bos en ga daar dan lopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker! Vroegah liep ik idd naar het volgende dorp, tussen de koeien... ach, kan niet alles hebbenals ik fatsoenlijke afstanden loop kan ik wel een keer naar het bos gaan ofzo
.
![]()
It's funny
Ik heb geen auto. En fiets vind ik teveel moeite. Lekkere is juist dat je de deur achter je dichttrekt en gaat! Maar ken wel meer mensen die het doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik pak de auto naar het bos en ga daar dan lopen.![]()
![]()
![]()
Moet een beetje geluk hebben waar je woont inderdaad. Dat geluk heb ik nu ook nog dat 2 straten verderop de akkers beginnen![]()
![]()
Fiets vind ik ook teveel moeite. Het scheelt dat dat bos voor mij echt luxe is, want ik kan hier direct uit huis ook gewoon langs uiterwaarden over een dijk lopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. En fiets vind ik teveel moeite. Lekkere is juist dat je de deur achter je dichttrekt en gaat! Maar ken wel meer mensen die het doen
It's funny
ik bof wel dat ik hier redelijk landelijk kan lopen. voordeel van in een dorp wonen. alleen die klote electriciteitsmasten. maar met de auto of fiets ben ik zo in bos of langs de maas. dus ben wel redelijk bevoorrecht!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Voordat ik in de ochtend ga lopen kom ik niet verder dan een kop koffie. Ook als ik afstanden van 25 en meer maak. De energie die ik nodig heb zit al opgeslagen in mijn spieren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef junkiexp het volgende:
Ik ontbijt meestal met een cracker met kaas of een kommetje youghurt met cruesli.![]()
Zooo de mislukte training van woensdag heb ik alsnog gelopennu wel uitgelopen, dus kan ik door naar de volgende
Het was wel nog steeds warm! Maar goed, nu was het in ieder geval dragelijk. Nu lekker sport kijken
Heb voor vandaag een route uitgestippeld van 15k, maar weet zeker dat ik in de laatste 5 een bui op m'n kop ga krijgen. Hopelijk word ik niet zeiknat. Eventjes rekken en dan ga ik maar
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Ik zou juist nu gaan. Liever die bui in de laatste 5km dan in de middelste bijvoorbeeld![]()
Oh trouwens, weer zonder muziek gelopen, want de MP3 speler was leeg... Irritant!! Hij ligt nu weer aan de lader, dus maandag kan ie weer mee
[ Bericht 3% gewijzigd door Guppy op 04-08-2012 10:07:26 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
11,2 km! Never been that far!
http://www.endomondo.com/workouts/h-K0BtXUjqo
Mooi om te zien dat mijn hartslag gewoon vier slagen daalt als ik het viaduct af loop naar beneden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Aaaaaaand I'm off.
Tot over 1,5 uur. Mis ik wel 100m sprint
Als ik over de drempel struikel lig ik al ongeveer in het bosquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik pak de auto naar het bos en ga daar dan lopen.![]()
Helaas zijn de paden daar enkelbrekers dus ik loop er nooit meer.
![]()
Netjes gedaan man!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:00 schreef mosselmossel het volgende:
11,2 km! Never been that far!
Mooi om te zien dat mijn hartslag gewoon vier slagen daalt als ik het viaduct af loop naar beneden.
Shit, nog steeds volop spierpijn, ik heb het een beetje onderschat.
Vooral buikspieren zijn goed te voelen, dat wordt pittig straks.
1 cracker met komkommer sandwichspread en 1 cracker met aardbeien en een glas geperste jus is het geworden, daar moet ik het wel mee redden
Dank jequote:
Wel genoeg eiwitten eten hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:15 schreef junkiexp het volgende:
Shit, nog steeds volop spierpijn, ik heb het een beetje onderschat.
Vooral buikspieren zijn goed te voelen, dat wordt pittig straks.
1 cracker met komkommer sandwichspread en 1 cracker met aardbeien en een glas geperste jus is het geworden, daar moet ik het wel mee redden![]()
![]()
Dit topic gaat echt hard, bijna net zo hard als ik loop.![]()
Ik heb gisteren een armband binnen gekregen voor mijn telefoon. Kan ik goed gecoacht worden.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Nieuw horloge, zelfde euvel
Rondje van Re, hij is dus heen en weer gelopen in het park.. Beginpunt klopt niet, daarna gaat ie door huizen heenIk snap er niks van
Morgen ga ik lopen, nu naar een ander park, kijken of dat scheelt ofzo..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik zie ze toch echt fietsen ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat een neppe triathlon op de OS zeg![]()
![]()
Je hebt een 610 toch? Is je software up to date? https://buy.garmin.com/shop/store/fr610update.jsp En heb je al een soft reset gedaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Rondje van Re, hij is dus heen en weer gelopen in het park.. Beginpunt klopt niet, daarna gaat ie door huizen heenIk snap er niks van
![]()
he?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
405. Ja, software is up to date, reset nog niet gedaan omdat ie dus helemaal nieuw was, kan ik nog wel proberen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Je hebt een 610 toch? Is je software up to date? https://buy.garmin.com/shop/store/fr610update.jsp En heb je al een soft reset gedaan?Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ja als je m opnieuw de satellieten laat zoeken zou het beter moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
405. Ja, software is up to date, reset nog niet gedaan omdat ie dus helemaal nieuw was, kan ik nog wel proberen...![]()
Hoe bedoel je? Kort? Tja het is de olympische afstand..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat een neppe triathlon op de OS zeg![]()
Ja kort! Alsnog ontzettend knap hoor, ik doe het ze niet naquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kort? Tja het is de olympische afstand..![]()
![]()
Het liefst zie ik ze ook een iron man doen, maar dat is natuurlijk niet aantrekkelijk voor de tvquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:10 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja kort! Alsnog ontzettend knap hoor, ik doe het ze niet na![]()
![]()
Ja, maar de vorige (dit is een nieuw exemplaar, ik heb hem geruild) heb ik ook opnieuw satellieten laten zoeken en die bleef ook dit probleem hebben. Dus ik ben de moed een beetje aan het verliezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:07 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja als je m opnieuw de satellieten laat zoeken zou het beter moeten zijn.Maar ja, morgen ga ik het proberen, wie weet.
Ziggy played guitar
Weer terug uit Londen! Wat een prachtweek heb ik gehad met de Olympische Spelen en het Holland Heineken House. Gisteren mezelf nog even getrakteerd op een mooie hardloop outfit in de grootste Nike store die ik ooit had gezien
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Welkom terug!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer terug uit Londen! Wat een prachtweek heb ik gehad met de Olympische Spelen en het Holland Heineken House. Gisteren mezelf nog even getrakteerd op een mooie hardloop outfit in de grootste Nike store die ik ooit had gezienEn we willen foto's zien
En heb je m gezet op elke seconde data opnemen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar de vorige (dit is een nieuw exemplaar, ik heb hem geruild) heb ik ook opnieuw satellieten laten zoeken en die bleef ook dit probleem hebben. Dus ik ben de moed een beetje aan het verliezenMaar ja, morgen ga ik het proberen, wie weet.
![]()
Ik wil ZO graag nog naar Londen deze maand om die winkel leeg te kopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer terug uit Londen! Wat een prachtweek heb ik gehad met de Olympische Spelen en het Holland Heineken House. Gisteren mezelf nog even getrakteerd op een mooie hardloop outfit in de grootste Nike store die ik ooit had gezienGrootste en beste Nike winkel ter wereld imo
![]()
![]()
Uhm, nee die optie ben ik niet tegengekomen. Waar zit dat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:18 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En heb je m gezet op elke seconde data opnemen?Ziggy played guitar
Vanmiddag maar eens langs de plaatselijke hardloopwinkel met mijn schoenen. Misschien ligt het daar wel aan of hoe ik loop. Benieuwd of hij kan helpen.Feyenoord Rotterdam![]()
Oh, wat ik zie kan je dat niet instellen op de 405 en staat ie standaard op 4 seconde. Sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, nee die optie ben ik niet tegengekomen. Waar zit dat?![]()
![]()
Beide staan aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dameshockey! net uit beddus zo maar's opzetten
![]()
![]()
Zo dan, wat een deceptie is dat geworden zeg
Na ruim 5,5km zat ik er echt doorheen. Toen ben ik maar omgekeerd en met een slakkengang terug naar huis gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/kJ2q7XfmcVw
http://www.endomondo.com/workouts/ql5v1yXluGs
Totaal 9,8km in 61min
Snelheidspieken zijn zombie chases
Langzaampieken zijn veter strikken, stoplicht, dood, stoplicht en brug open.
Heb het idee dat het aan m'n ontbijt heeft gelegen. Liep 's ochtends nooit verder dan 5km.
Had als ontbijt 2 toastjes met aardbeienjam en een beker karnemelk.
Iemand misschien voedingsadvies voor 10km+??Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Ahhh sta 31e op endomondo. Maar het lijkt me toch verstandig een paar dagen rust te houden.
Ik twijfel nog steeds of ik een paar vibrams zou aanschaffen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:08 schreef Wiehoe het volgende:
Ahhh sta 31e op endomondo. Maar het lijkt me toch verstandig een paar dagen rust te houden.
Ik twijfel nog steeds of ik een paar vibrams zou aanschaffenDoor mijn goede timing van mijn loop van vandaag sta ik ineens 3e op het leaderboard
http://www.endomondo.com/workouts/78070003<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En toch heb je bekertjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:07 schreef Martijn85 het volgende:
Na ruim 5,5km zat ik er echt doorheen. Toen ben ik maar omgekeerd en met een slakkengang terug naar huis gelopen.
Totaal 9,8km in 61min
Heb het idee dat het aan m'n ontbijt heeft gelegen. Liep 's ochtends nooit verder dan 5km.
Iemand misschien voedingsadvies voor 10km+??En blij dat tenminste iemand fatsoenlijk aan het trainen is voor de zombie apocalypse
![]()
Zoveel groen en dan loop je daar nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Door mijn goede timing van mijn loop van vandaag sta ik ineens 3e op het leaderboard
http://www.endomondo.com/workouts/78070003
Zo![]()
Op tijd opgestaan voor de loopgroep, lekker op de fiets naar het stadion, training, waterbelt gekochten op de fiets weer terug.
Ook dit was weer een leuke training! Heb nu voorkeur voor maandag en zaterdag (omdat de groepen leuk zijn en de tijden het makkelijkst). Woensdag is wat vroeger op de avond en dat kán lastig zijn; donderdag is op dezelfde tijd als maandag maar daarbij ligt het niveau wat hoog (en dat kán demotiverend werken).
Maar goed, weet iig dat ik in alle groepen iets leuks kan vinden, dus komende weken/maanden kijken hoe het te combineren is met m'n werk
Tot zover praktisch geneuzel
Inlopen 1km
Losdraaien van armen en benen en wat dribbelen/springen
Loopscholing (tripling, knieheffen, huppelen, gestrekte benenpas)
Doorgaan met inlopen (1 km)
Kernprogramma: 4 x 7 minuten met 2 minuten rust ertussen. Helaas maar in 1 rondje tijd op de km doorgekregen, maar die was erg fijn: 6:05Ik heb in totaal zo'n 5 km gelopen tijdens het kernprogramma, incl het wandelen tijdens de rust.
Uitlopen (2 km)
Stretchen
En voor de statistieken ook maar even ingevoerd op Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/jPg93GtcnJc♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik geloof dat ik het "Female Only" leaderboard veel leuker vindquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Door mijn goede timing van mijn loop van vandaag sta ik ineens 3e op het leaderboard
http://www.endomondo.com/workouts/78070003SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Persoonlijk noem ik dit geen ontbijt, maar gewoon snel/snel iets eten. Wat je precies nodig hebt is heel persoonlijk. Ik kan op een lege maag om 07.00 gewoon 10km hardlopen, maar de ander misschien niet. Als ik met zo'n ontbijt om 10.00 moet hardlopen zou ik waarschijnlijk na 2km al een hongerklop krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:07 schreef Martijn85 het volgende:
Totaal 9,8km in 61min
Iemand misschien voedingsadvies voor 10km+??
Ik zou je tempo verlagen als je echt kapot aan het gaan bent, dan loop je misschien toch iets te snel. En met dat ontbijt... probeer eens wat anders de volgende keer. Iets meer eten en vervolgens lopen.![]()
Voor ik ging lopen om een uur of haf negen vanmorgen (dik 11km) alleen een halve banaan en anderhalf glas water. Gister een bodempje gelegd van bier en whisky. Niks aan de hand.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
Voor ik ging lopen om een uur of haf negen vanmorgen (dik 11km) alleen een halve banaan en anderhalf glas water. Gister een bodempje gelegd van bier en whisky. Niks aan de hand.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heb maandag 10km gelopen met gemiddeld 5:18, dus aan m'n tempo kan het niet gelegen hebben.
Zal volgende week eens wat meer fruit bij eten. Bananen werken bij mij meestal wel goed. Voordat ik maandag ging lopen ook eentje gegeten en wat glazen water.
Water wilde ik vanochtend ook nog doen, maar toen ik eenmaal liep dacht ik er pas weer aan...Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
zow trug!
wat ging dat moeizaam.
slaaptekort zware benen en veels te warm.
pluspunt is wel dat ik geen schuurplekken heb onder mijn oksel.
vaseline werkt!!
maar toch 10.03 km in 1.01.03.
grote gps fuckup dus moest het geheel aanpakken.
aangepaste facts!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/106934454home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Maar je bent tenminste wezen lopen
Had tijdens mijn loop ook echt een kut gevoel, maar bij het uitlopen was ik toch wel blij dat ik gelopen had, en het zonnetje scheen ook lekker
Jij hebt echt NIETS om je voor te schamenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:30 schreef winterstorm666 het volgende:
zow trug!
wat ging dat moeizaam.
slaaptekort zware benen en veels te warm.
pluspunt is wel dat ik geen schuurplekken heb onder mijn oksel.
vaseline werkt!!
maar toch 10.03 km in 1.01.03.
grote gps fuckup dus moest het geheel aanpakken.
aangepaste facts!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/106934454Goed gelopen!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
*schuift studieboeken aan de kant* fuck dit.. ik ga weekend vierenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nu Steeplechase op de livestream van de NOS (ik heb toch minder met hockey) maar dat is ook wel een kutonderdeel! Met die horden en waterbak en alles
Hockey op tv en hier ook de stream. Nu de series 100m sprint met Martina (en Bolt natuurlijk)
thankxs! het leek eindeloos! zo warm en die zon pfffff. ben echt van schaduwplek naar schaduwplek gelopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Al die sport, ik moet nog een gaatje vinden om even te douchen![]()
Eigenlijk is het wat, Mr. Guppy is een dagje met vrienden de hort op, en ik zit met de tv en livestream aan om alles te volgen
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Al die sport, ik moet nog een gaatje vinden om even te douchen![]()
Eigenlijk is het wat, Mr. Guppy is een dagje met vrienden de hort op, en ik zit met de tv en livestream aan om alles te volgen![]()
![]()
Damn me!
Helemaal verkeerd gelopen, waardoor ik veel te ver van huis raakte.
Ik heb de grootste zonde begaan die je als hardloper kan begaan, ik heb na 17 km de tram naar huis gepakt![]()
![]()
Wees blij dat je je chipkaart bij je had
17km kunnen we je nog wel vergevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
Damn me!
Helemaal verkeerd gelopen, waardoor ik veel te ver van huis raakte.
Ik heb de grootste zonde begaan die je als hardloper kan begaan, ik heb na 17 km de tram naar huis gepakt![]()
Die had ik dus niet bij..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Wees blij dat je je chipkaart bij je had![]()
Mocht je zomaar mee dan?quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tram kun je zonder kaart instappen en de controle is nihil.
Hier zou ik er mooi niet mee wegkomen in de bus. Ookal rijden onze bussen op stroomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tram kun je zonder kaart instappen en de controle is nihil.
Boeiend, wees blij dat het kon
Je verdiend hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:41 schreef Maraca het volgende:
*schuift studieboeken aan de kant* fuck dit.. ik ga weekend vierenVolgens mij studeer je best veel he?
Nog bedankt iedereen voor alle sterkte wensingendeed erg goed
Over een weekje mag ik de as ophalen.Heb ook al een mooie urn en steentje.
Net ff hardgelopen, les 5 van de oude evy, nog 2 lessen en ik ga overstappen. Had het wel zwaar, in tegenstelling tot vorige keer maar heb het toch volgehouden.
2-2 3-3 3-3 3-3 and i did it!![]()
![]()
![]()
Minder Afrikaans praten mensen!Topperquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:50 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Je verdiend hetVolgens mij studeer je best veel he?
Net ff hardgelopen, les 5 van de oude evy, nog 2 lessen en ik ga overstappen. Had het wel zwaar, in tegenstelling tot vorige keer maar heb het toch volgehouden.
2-2 3-3 3-3 3-3 and i did it!![]()
![]()
Jammer man, sal ons minder Afrikaans praat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Minder Afrikaans praten mensen!
[..]
Topper
Wat Dr.Sexy zegt. Toppertjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:50 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Je verdiend hetVolgens mij studeer je best veel he?
2-2 3-3 3-3 3-3 and i did it!
Zo!!!!
Omdat ik afgelopen maandag precies 1 jaar gestopt ben met roken vond ik dat ik mijzelf vandaag mocht verwennen. Dus nu heb ik 2 paar hardloopschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu omkleden en even weer een klein rondje lopen!
Prettig weekend nog![]()
![]()
Gefeliciteerd met het stoppen met rokensupergoed!! Die schoenen zijn dik verdiend!!
En wat een leuke kleur
Idd heel stoerEn gefeliciteerd
![]()
Lichtjes offtopic omdat het een fietsbroek is, maar
Zo, ook even offtopic. Reis naar NL geboekt eind augustus. Eerst via de boot die hier ongeveer tot in de achtertuin vaart gekeken. Zou me (ik reis in m'n eentje heen en terug) 490GBP (!!!!!!!!!!!!) kosten.
Dus, nu ga ik via Harwich. Dat is wel 4,5 uur rijden, maar via de dagboten ben ik dan maar 190gbp kwijt (ok, en benzine) maar zit ik wel de hele dag in een luxe lounge met wifi en onbeperkt koffie en thee enzoEn ik heb een hotelletje geboekt in Clacton-on-Sea de avond voordat de boot vaart, want die vaart al om 09.00uur af
dus ja, hè? Zin in
![]()
eerste keer ooit dat ik zo alleen 'op reis' ben.
Ja doei.![]()
Waarom niet vliegen? Dat is veel goedkoperquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ook even offtopic. Reis naar NL geboekt eind augustus. Eerst via de boot die hier ongeveer tot in de achtertuin vaart gekeken. Zou me (ik reis in m'n eentje heen en terug) 490GBP (!!!!!!!!!!!!) kosten.
Dus, nu ga ik via Harwich. Dat is wel 4,5 uur rijden, maar via de dagboten ben ik dan maar 190gbp kwijt (ok, en benzine) maar zit ik wel de hele dag in een luxe lounge met wifi en onbeperkt koffie en thee enzoEn ik heb een hotelletje geboekt in Clacton-on-Sea de avond voordat de boot vaart, want die vaart al om 09.00uur af
dus ja, hè? Zin in
![]()
eerste keer ooit dat ik zo alleen 'op reis' ben.
![]()
![]()
Dat was ook mijn gedachte, in oktober vlieg ik voor 70 euro retour naar Dublin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Waarom niet vliegen? Dat is veel goedkoper![]()
Dan is het nog steeds goedkoperquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet een fiets mee terug komenen nog een boel levensmiddelen en dat soort ongein
![]()
![]()
En onhandiger (shitload aan wijn en speciaalbier etc. in je eentje meenemen is geen succes met het vliegtuig en OV) en ben ik alsnog in NL veel aan reiskosten (OV) kwijt. Daarbij houd ik óók nog eens niet zo van vliegen, dus dan is de keuze snel gemaakt. Basta.Ja doei.![]()
Als je niet van vliegen houdt zou ik ook lekker relaxed met bootje gaan, hotelletje erbij, prima :j Zit je met de boot eigenlijk niet met dezelfde invoerregels als met het vliegtuig?![]()
Ja hoor, gooo beachvolleyballers
Nee, je mag echt hele steekkarren meenemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:39 schreef Rammelaartje het volgende:
Als je niet van vliegen houdt zou ik ook lekker relaxed met bootje gaan, hotelletje erbij, prima :j Zit je met de boot eigenlijk niet met dezelfde invoerregels als met het vliegtuig?Dus dat doen we dan ook altijd maar. Alcohol en alles is hier zóveel duurder
In september moet ik overigens weer naar NL voor m'n diplomatuitreiking, dan ga ik wel maar met 't vliegtuig op en neer
Ja doei.![]()
Dat zou je niet zeggen als je die dronken lorren van 14 op tv zietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, je mag echt hele steekkarren meenemenDus dat doen we dan ook altijd maar. Alcohol en alles is hier zóveel duurder
In september moet ik overigens weer naar NL voor m'n diplomatuitreiking, dan ga ik wel maar met 't vliegtuig op en neer![]()
Heb je zo erg vliegangst?
Om het even ontopic te houden: vandaag denk ik nog wel lopen. Heb twee gevoelige plekken op mijn scheenbenen. Voel er nu niks van, maar wel als ik er op druk. Dus ik ga maar even voor lul lopen met korte broek en compressiekousen![]()
![]()
Neuh, ik doe het wel als ik er niet onderuit kom hoor. Ben ook 'gewoon' naar Rome en zelfs New York gevlogen, maar als het even niet hoeft liever niet
Ja doei.![]()
Nou, in de pubs en barren is het relatief goedkoop: 2,70 voor een pint lager of ale. Als je zelf je wijn en bier en whisky enzo in de winkels koopt echter is 't een stuk duurder dan in NL.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:45 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je die dronken lorren van 14 op tv ziet
Ja doei.![]()
Ik wil mijn telefoon graag meenemen met rennen maar ik houd er niet van als dat los in mijn zak slingert, met oog op het toekomst heb ik dus net deze aangeschaft, ben er erg blij mee:
Een bidon met duct tape vast aan je middel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ziet er hip uit
Ik heb de schraalst denkbare drinkgordelJa doei.![]()
Mooi ding! Duur?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:48 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil mijn telefoon graag meenemen met rennen maar ik houd er niet van als dat los in mijn zak slingert, met oog op het toekomst heb ik dus net deze aangeschaft, ben er erg blij mee:
[ afbeelding ]![]()
Ja ben er ook erg blij mee, ik heb deze vooral gekocht om de opbergmogelijkheid van sleutels en smartphone.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:50 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ziet er hip uit
Ik heb de schraalst denkbare drinkgordel
Mocht ik nu in de toekomst langere afstanden gaan lopen kan ik wat drinken meenemen, dat is wel prettig.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Mijn schoenen zijn verkeerd. Had het misschien ook wel kunnen weten, omdat ik ze bij de intersport
![]()
heb gekocht.
Ze hadden na de voetenscan gezegd dat ik neutrale schoenen kon dragen, maar uit het filmpje van die zaak bleek dat ik een correctie nodig heb.
Even kijken of ik nog terecht kan bij de intersport voor een vergoeding, omdat ze met verkeerde schoenen naar huis hebben gestuurd. 3 van de 6 maanden niet kunnen lopen vanwege blessures. Ben er bang voor van niet, maar heb ook weinig zin om weer een kapitaal uit te geven aan schoenen.Feyenoord Rotterdam![]()
Hoe heb je de schoenen uitgekozen bij de Intersport?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef Fuszy het volgende:
Mijn schoenen zijn verkeerd. Had het misschien ook wel kunnen weten, omdat ik ze bij de intersport
![]()
heb gekocht.
Ze hadden na de voetenscan gezegd dat ik neutrale schoenen kon dragen, maar uit het filmpje van die zaak bleek dat ik een correctie nodig heb.
Even kijken of ik nog terecht kan bij de intersport voor een vergoeding, omdat ze met verkeerde schoenen naar huis hebben gestuurd. 3 van de 6 maanden niet kunnen lopen vanwege blessures. Ben er bang voor van niet, maar heb ook weinig zin om weer een kapitaal uit te geven aan schoenen.![]()
Voeten scan laten maken en een klein stukje gelopen in de winkel met diverse modellen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe heb je de schoenen uitgekozen bij de Intersport?Feyenoord Rotterdam![]()
Hmmz oke. Zonde dat er toch iets is misgegaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Voeten scan laten maken en een klein stukje gelopen in de winkel met diverse modellen.
Hopelijk gaat het met andere schoenen beter.![]()
Haha nee, maar het is een vod waar 4 kleine flesjes inpassen. Maar goed, het is functioneel. Sleutel doe ik meestal in een rits in mn kontzak en telefoon neem ik niet mee. Jaarlijks schoenen van 125 euro vind ik al duur zatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een bidon met duct tape vast aan je middel?![]()
![]()
Ik ben heel benieuwd hoe je dan gaat lopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef Fuszy het volgende:
![]()
heb gekocht.
Even kijken of ik nog terecht kan bij de intersport voor een vergoeding, omdat ze met verkeerde schoenen naar huis hebben gestuurd. 3 van de 6 maanden niet kunnen lopen vanwege blessures. Ben er bang voor van niet, maar heb ook weinig zin om weer een kapitaal uit te geven aan schoenen.![]()
Misschien wel niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe je dan gaat lopen..
Feyenoord Rotterdam![]()
Welkom 'thuis'!![]()
Ik ga straks alleen even m'n thuisworkout (abs, cardio en kracht) doen en dan morgen weer rennen. Gisteren waren coopertest, die workout en 1500 meter zwemmen wel even genoegAl zou ik best willen gaan lopen straks
en ik ga eerst maar 's een jasje kopen. Kan best een voorschot doen
dus vanavond maar 's even knopen doorhakken.
Als iemand nog absolute geweldige tips (budget ongeveer tot 60 euro) heeft voor een jasje dat ik zowel in de zomer als winter kan dragen, ademend is, etc. dan zijn die tips van harte welkom! En het mag best een opvallend kleurtje (van oranje tot geel tot roze tot fluo-blauw) hebben omdat ik niet graag overreden wil worden.Ja doei.![]()
Welkom thuisquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef GotC het volgende:
Thuis![]()
Straks of morgen effe lopenHoop van harte dat het goed gaat..
lekker in je eigen bed vanavond!
Ik duim dat het lopen goed gaat!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Staan mooie jasjes op Zalando, Moblo! In allerlei kleuren en tot het bedrag wat je noemt. Zou er even kijken! Als je toch naar NL komt 1 dezer dagen kan je het dan bestellen?![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom 'thuis'!![]()
Ik ga straks alleen even m'n thuisworkout (abs, cardio en kracht) doen en dan morgen weer rennen. Gisteren waren coopertest, die workout en 1500 meter zwemmen wel even genoegAl zou ik best willen gaan lopen straks
en ik ga eerst maar 's een jasje kopen. Kan best een voorschot doen
dus vanavond maar 's even knopen doorhakken.
Als iemand nog absolute geweldige tips (budget ongeveer tot 60 euro) heeft voor een jasje dat ik zowel in de zomer als winter kan dragen, ademend is, etc. dan zijn die tips van harte welkom! En het mag best een opvallend kleurtje (van oranje tot geel tot roze tot fluo-blauw) hebben omdat ik niet graag overreden wil worden.Ik ga eens effe voor je nadenken
Trouwens, echt super hoeveel discipline je hebt!
En thanks GupIk hoop het ook.. straks eerst boodschappen doen, post halen en eten..dan effe kijken of ik nu al ga lopen. En, wat ga ik lopen? *denkt*
![]()
Beginnerslesje, als testje? Of gewoon een lekker stukje op slakkentempo? Ik bedoel, het is ook heel warm (teminste, hier), dus helemaal doodlopen wil je je toch niet
Heee GotC, welkom thuis. Hopelijk gaat het lopen goed en heb je nergens last van.
Ik heb mijn nieuwe schoenen weer bij runnersworld gehaald. En omdat ik op mijn hak land heb ik nu een schoen die "makkelijker" afrolt gekocht.
Ik vind deze wel iets prettiger lopen dan die andere die ik heb.
PS mijn kat is ook blij dat ik nieuwe schoenen heb gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef streamnl het volgende:
Heee GotC, welkom thuis. Hopelijk gaat het lopen goed en heb je nergens last van.
Ik heb mijn nieuwe schoenen weer bij runnersworld gehaald. En omdat ik op mijn hak land heb ik nu een schoen die "makkelijker" afrolt gekocht.
PS mijn kat is ook blij dat ik nieuwe schoenen heb gekochtHuisdieren en schoenendozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef streamnl het volgende:
PS mijn kat is ook blij dat ik nieuwe schoenen heb gekochtIf it fits.. I sitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is ook een zalando uk geloof ik, dus zal daar even kijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef Rammelaartje het volgende:
Staan mooie jasjes op Zalando, Moblo! In allerlei kleuren en tot het bedrag wat je noemt. Zou er even kijken! Als je toch naar NL komt 1 dezer dagen kan je het dan bestellen?want ik kom pas de 23e naar Nederland, en wellicht heb ik voor die tijd al weer 'n jasje nodig indien regen ofzo. Zullen wel hetzelfde aanbod hebben, niet?
Disclipline komt vooral omdat ik me een beetje verveel en niet veel anders te doen heb dan sporten hoor, al is het wel makkelijker om met Mr.Mo op de bank te blijven zitten en de OS te kijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dank je!Ik ga eens effe voor je nadenken
Trouwens, echt super hoeveel discipline je hebt!
En thanks GupIk hoop het ook.. straks eerst boodschappen doen, post halen en eten..dan effe kijken of ik nu al ga lopen. En, wat ga ik lopen? *denkt*
maar zo'n work out duurt maar 25 minuutjes en je bent dan ook wel écht goed gesloopt daarna, dus 't is wel het waard.
Enneh, heb je nog (noemenswaardig) gelopen in Nijmegen of ging dat niet? Als niet: beginnerslesje inderdaad.Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Huisdieren en schoenendozenHaha, raar eigenlijk. Zelfs honden vinden lege dozen leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In haar geval is het meer. If it fits.. It is sleepingquote:![]()
![]()
Wat heb jij toch met xs?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoorIk vind een leuke jas
http://www.zalando.co.uk/(...)e-od141b06q-502.html
Ik ken hetquote:Zag net ook een leuk broekje.. 10 euro alleen wel maat 34. Daar kon ik 2 a 3 jaar geleden nog in
Dank allenEn ik heb 3 km in Nijmegen gelopen, maar absoluut niet noemenswaardig
Net met Yur overlegd, en ga 10 min lopen, 2 min rust, gaat het goed? Weer 10 min lopen, 2 min rust. Gaat het nog steeds goed? Dan nog 1x 10 min lopen. Semi-beginnerslesje
![]()
![]()
Restecp. Daar kon ik nooit inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ken hetZag net ook een leuk broekje.. 10 euro alleen wel maat 34. Daar kon ik 2 a 3 jaar geleden nog in
van 176 kindermaten naar 38/40 en uiteindelijk zelfs 44/46, ooit
Ja doei.![]()
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:20 schreef GotC het volgende:
Dank allenEn ik heb 3 km in Nijmegen gelopen, maar absoluut niet noemenswaardig
Net met Yur overlegd, en ga 10 min lopen, 2 min rust, gaat het goed? Weer 10 min lopen, 2 min rust. Gaat het nog steeds goed? Dan nog 1x 1 min lopen. Semi-beginnerslesje
gewoon op z'n easy
Volgens mij heeft Zalando maar 1 opslag locatie. Ik heb net voor jou op de nederlandse site gekeken en ook daar alleen XS en nog maar 2 over.quote:![]()
Duitsland toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zalando maar 1 opslag locatie. Ik heb net voor jou op de nederlandse site gekeken en ook daar alleen XS en nog maar 2 over.
Ja, tot die conclusie was ik ook gekomenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zalando maar 1 opslag locatie. Ik heb net voor jou op de nederlandse site gekeken en ook daar alleen XS en nog maar 2 over.![]()
Fffuuu. Echt het énige jasje waarvan ik meteen zei "JA DIE WIL IK!"
Ja doei.![]()
http://www.zwerfkei.nl/fi(...)x-thermo-lady-jerseyquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, de Gore jasjes zijn wel![]()
![]()
Maar die zijn >150 euro![]()
Zo ja, post het dan even samen met de techniekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan maar 's douchen en daarna verder zoeken! Hopen dat ik er 3 maten af kan scrubben!
edit: alhoewel.. dan moet je wel veel nieuwe kleren kopen
Nog steeds 100 euro (zie eerder mijn budget van rond de 60..) en ook niet leverbaar in 'normale' maten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://www.zwerfkei.nl/fi(...)x-thermo-lady-jerseyJa doei.![]()
Ziet er goed uitnu wil ik ook een jasje! Maar ik heb er op zich nog eentje. Alleen niet zo waterdicht, maar goed. Niks wat ik tot nu toe niet overleefd heb
Vol![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: