abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115474822
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat het gaat lukken want dan krijgt Doortje een fijn huisje en alvast veel succes met je nieuwe baan :*
Dankjewel heb er heel veel zin in. En ik vind het ook wel een beetje spannend :-)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 20:20:30 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_115475001
Maar TP, Doortje zal op een goed moment weer loops worden. Wat ga je dan doen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115475143
quote:
6s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, nu, maar tegen de tijd dat Doortje terug kan naar T-P is de vakantie voorbij en dan is er dus niemand thuis tijdens de wen-periode :)
Ik had begrepen dat T-P overspannen thuis zat :@ Maar dat is blijkbaar niet zo. Dan snap ik het wel :)
pi_115475165
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar TP, Doortje zal op een goed moment weer loops worden. Wat ga je dan doen?
Volgens mij is het plan dat ze gesteriliseerd wordt toch? Maar dat kan nu eenmaal niet als ze loops is
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_115475208
Loopsheid teef en reu

Dat is dus het andere topic, om dubbele vragen/opmerkingen te voorkomen misschien handig :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 20:26:23 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_115475215
quote:
6s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens mij is het plan dat ze gesteriliseerd wordt toch? Maar dat kan nu eenmaal niet als ze loops is
Nee oké, maar dan is er in ieder geval over nagedacht :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115475905
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:24 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat T-P overspannen thuis zat :@ Maar dat is blijkbaar niet zo. Dan snap ik het wel :)
Ja klopt bijna 2 jaar ondertussen. Maar ik mag weer rustig gaan beginnen.ik heb er ook veel hulp bij gekregen en dat had ik ook wel nodig. Bij dit traject van werken krijg ik ook veel begeleiding om te zorgen dat ik mezelf niet meteen teveel belast. Even kort gezegd zo :-)

Maar het gaat hier niet over mij :@ voel me er altijd nogal onzeker over. Omdat mensen vaak denken dat je gek bent enzo. Of het anders weer totaal onderschatten.

Maar ik ben gewoon heel erg blij dat mijn nieuwe baas het met mij aandurft.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:32:35 #108
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_115558670
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wie weet, ik woon op Strijp :)
Waar ga je altijd heen dan ? :) Woon zelf ook in Strijp, laat de hond meestal uit op het veld van de Kleinakkerweg.
pi_115559150
Mocht het bovenstaande allemaal niet doorgaan, dan laat het mij weten, dan wil ik ook wel een met mijn vrouwtje kletsen om een tweede zwartjoekel in huis te nemen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_115559332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef baaart het volgende:

[..]

Waar ga je altijd heen dan ? :) Woon zelf ook in Strijp, laat de hond meestal uit op het veld van de Kleinakkerweg.
Ik kom eigenlijk alleen weleens Bij de ekkerweg in de buurt als ik naar de Strijpsestraat moet. Verder loop ik vaak langs t kanaal, van Lenneppark en de Jonghpark. En achter bij de Lochemstraat. Maar bij die laatste gaan ze weer bouwen helaas. En bij het evoluon ben ik ook af en toe. Maar het liefste ga ik toch echt gewoon naar het bos ofzo toe.
pi_115559484
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
Mocht het bovenstaande allemaal niet doorgaan, dan laat het mij weten, dan wil ik ook wel een met mijn vrouwtje kletsen om een tweede zwartjoekel in huis te nemen.
En doen :) ik kan momenteel helemaal geen zekerheid geven. Mijn vriend zijn baas reageerde niet bepaald positief. Wat eigenlijk ook wel begrijpelijk is want het is gewoon enorm druk bij hem op zijn werk.
pi_115559935
Godsklere man. Het gaat hier om een hond; niet om een iPhone die je even verpatst op marktplaats en weer terug geeft als het niet bevalt }:|

En de TS is imo een domme kloskop om een hond te nemen als hij daar al na 8 maanden geen tijd meer voor heeft.

Bah bah :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115560012
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:00 schreef vosss het volgende:
Godsklere man. Het gaat hier om een hond; niet om een iPhone die je even verpatst op marktplaats en weer terug geeft als het niet bevalt }:|

En de TS is imo een domme kloskop om een hond te nemen als hij daar al na 8 maanden geen tijd meer voor heeft.

Bah bah :r
Enige nuance is wel op zijn plaats Vosss. Het is moeilijk om afscheid te nemen van een dier en jezelf daar ook de schuld van te geven. Ook het niet doorgaan met proberen om 2 honden bij elkaar te zetten is een stap die je moet maken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_115560318
Nuance en tact zijn woorden die niet in mijn vocabulaire voorkomen. Deal with it.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:16:09 #115
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115565699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
Spook, als jij wilt.....

Enne Vosss, je hebt helemaal gelijk! Er is echter wel goed over nagedacht en we hebben altijd al een hond gehad. Deze hond is echter een compleet ander verhaal en heeft zoveel energie dat we het niet meer bij kunnen benen. Gevoelsmatig zou ik haar heel graag houden, maar dat is egoistisch ten opzichte van de hond....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115565878
ff in Dm :)
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_115565953
Ik snap de situatie van TP even niet. Dat de ene hond loops wordt en beide personen geen vrij kunnen krijgen voor de wenperiode, dat had men van tevoren toch al kunnen weten? Niet om te verwijten maar ik begrijp het gewoon niet.

Overigens wel dapper van TS om voor de hond en zijn energie te kiezen en een nieuw baasje te zoeken. :)
pi_115570086
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:24 schreef vencodark het volgende:
Ik snap de situatie van TP even niet. Dat de ene hond loops wordt en beide personen geen vrij kunnen krijgen voor de wenperiode, dat had men van tevoren toch al kunnen weten? Niet om te verwijten maar ik begrijp het gewoon niet.

Overigens wel dapper van TS om voor de hond en zijn energie te kiezen en een nieuw baasje te zoeken. :)
Het ligt net even anders :)

Doortje moet inderdaad loops worden of is het ondertussen al. Ik meteen de DA gebeld maar helaas kon hij haar toen niet meer steriliseren vanwege de doorbloeding die er dan al is van de baarmoeder enzo. Maar Loebes mijn reu is niet gecastreerd en die reageerde nogal heftig op het feit dat Doortje loops moest worden. Ik woon niet zo groot dat ik de honden gescheiden kan houden.

Dat van die wen periode is van over een paar weken als ze niet meer loops is enzo. Voor deze periode had dat geen probleem geweest uiteraard.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:43:50 #119
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115649079
Nou, Spook heeft d'r net op proef meegenomen. Maandag weten we of het een definitief plekje gaat worden of dat we toch verder gaan zoeken....

Ik hoop zo dat het iets wordt, Doortje voelde zich meteen okay bij hen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2012 @ 18:07:11 #120
163650 Greys
pi_115649808
Ik ga duimen, heel hard!
Want dat ge-heen-en-weer van thuis naar een ander en weer naar thuis en weer naar een ander (niet lullig bedoeld naar wie dan ook, gewoon zoals het nu ff is door de situatie...) is ook niets voor zo'n jonge hond. Dus mijn duimen draaien op volle toeren :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115650010
Wat goed! Hopelijk toch nog een snel happy-end dan *O*

Nu willen we alleen nog wel even wat meer weten van Spook en hoe het daar tot nu toe gaat :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:26:27 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115650491
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef flugeltje het volgende:
Nou, Spook heeft d'r net op proef meegenomen. Maandag weten we of het een definitief plekje gaat worden of dat we toch verder gaan zoeken....

Ik hoop zo dat het iets wordt, Doortje voelde zich meteen okay bij hen...
*O* *O* *O* * Whiskers2009 duimt :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_115663029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:13 schreef Naamah het volgende:
Wat goed! Hopelijk toch nog een snel happy-end dan *O*

Nu willen we alleen nog wel even wat meer weten van Spook en hoe het daar tot nu toe gaat :)
We hebbenhaar in ieder geval uitgeput gekregen, beide zwarte dames liggen nu te stoeien om het beste plekje bij mij op de bank. Geen idee wie gaat winnen.

Enige probleem is dat hun koppen zoveel op elkaar lijken dat naar de hooogte moet kijken wie ik voor me heb :D

Dus ze snauwen elkaar af, ze stoeien met elkaar en slapen op hetzelfde dekentje.
Mijn oude hond (net 2) heeft zich ook keurig gedragen, Doortje mag met alles spelen (op 1 bot na) en ze eten uit dezelfde bak. Tot nu toe dus alles volgens plan. Ik hen echt 4 lieverdjesin huis, vriendin en kind meegerekend (voor het geval ze meelezen :P ).
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:03:06 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115670419
Oh wauw, dit klinkt goed... O+

Zei je nu uitgeput? :D
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:44:49 #125
155227 crew  Guppy
dus
pi_115670627
Wat een goed nieuws opeens! Ik duim mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')