Dankjewel heb er heel veel zin in. En ik vind het ook wel een beetje spannend :-)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het gaat lukken want dan krijgt Doortje een fijn huisje en alvast veel succes met je nieuwe baan
Ik had begrepen dat T-P overspannen thuis zatquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu, maar tegen de tijd dat Doortje terug kan naar T-P is de vakantie voorbij en dan is er dus niemand thuis tijdens de wen-periode
Volgens mij is het plan dat ze gesteriliseerd wordt toch? Maar dat kan nu eenmaal niet als ze loops isquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar TP, Doortje zal op een goed moment weer loops worden. Wat ga je dan doen?
Nee oké, maar dan is er in ieder geval over nagedachtquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij is het plan dat ze gesteriliseerd wordt toch? Maar dat kan nu eenmaal niet als ze loops is
Ja klopt bijna 2 jaar ondertussen. Maar ik mag weer rustig gaan beginnen.ik heb er ook veel hulp bij gekregen en dat had ik ook wel nodig. Bij dit traject van werken krijg ik ook veel begeleiding om te zorgen dat ik mezelf niet meteen teveel belast. Even kort gezegd zo :-)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat T-P overspannen thuis zatMaar dat is blijkbaar niet zo. Dan snap ik het wel
Waar ga je altijd heen dan ?quote:
Ik kom eigenlijk alleen weleens Bij de ekkerweg in de buurt als ik naar de Strijpsestraat moet. Verder loop ik vaak langs t kanaal, van Lenneppark en de Jonghpark. En achter bij de Lochemstraat. Maar bij die laatste gaan ze weer bouwen helaas. En bij het evoluon ben ik ook af en toe. Maar het liefste ga ik toch echt gewoon naar het bos ofzo toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef baaart het volgende:
[..]
Waar ga je altijd heen dan ?Woon zelf ook in Strijp, laat de hond meestal uit op het veld van de Kleinakkerweg.
En doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
Mocht het bovenstaande allemaal niet doorgaan, dan laat het mij weten, dan wil ik ook wel een met mijn vrouwtje kletsen om een tweede zwartjoekel in huis te nemen.
Enige nuance is wel op zijn plaats Vosss. Het is moeilijk om afscheid te nemen van een dier en jezelf daar ook de schuld van te geven. Ook het niet doorgaan met proberen om 2 honden bij elkaar te zetten is een stap die je moet maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:00 schreef vosss het volgende:
Godsklere man. Het gaat hier om een hond; niet om een iPhone die je even verpatst op marktplaats en weer terug geeft als het niet bevalt
En de TS is imo een domme kloskop om een hond te nemen als hij daar al na 8 maanden geen tijd meer voor heeft.
Bah bah
Spook, als jij wilt.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
Mocht het bovenstaande allemaal niet doorgaan, dan laat het mij weten, dan wil ik ook wel een met mijn vrouwtje kletsen om een tweede zwartjoekel in huis te nemen.
Het ligt net even andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:24 schreef vencodark het volgende:
Ik snap de situatie van TP even niet. Dat de ene hond loops wordt en beide personen geen vrij kunnen krijgen voor de wenperiode, dat had men van tevoren toch al kunnen weten? Niet om te verwijten maar ik begrijp het gewoon niet.
Overigens wel dapper van TS om voor de hond en zijn energie te kiezen en een nieuw baasje te zoeken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef flugeltje het volgende:
Nou, Spook heeft d'r net op proef meegenomen. Maandag weten we of het een definitief plekje gaat worden of dat we toch verder gaan zoeken....
Ik hoop zo dat het iets wordt, Doortje voelde zich meteen okay bij hen...
We hebbenhaar in ieder geval uitgeput gekregen, beide zwarte dames liggen nu te stoeien om het beste plekje bij mij op de bank. Geen idee wie gaat winnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:13 schreef Naamah het volgende:
Wat goed! Hopelijk toch nog een snel happy-end dan![]()
Nu willen we alleen nog wel even wat meer weten van Spook en hoe het daar tot nu toe gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |