Maar sowieso al een veel betere oplossing dan Mp. Zo houd je er in elk geval nog een beetje zicht op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Dat dus oognip... Het zal een moeilijke week worden tot donderdag. Maar ik heb vooralsnog een goed gevoel bij Thinkk Pinkk dus het zal vast goedkomen allemaal...
Wie weet, ik woon op Strijpquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:29 schreef Faithz het volgende:
Sterkte flugeltje!! Hier ook woonachtig aan de rand van Eindhoven met genoeg wandel en zwemgebiedonze joekel had in zijn eerste 4/5jaar ook erg veel beweging nodig. 5 dagen per week ging hij daarom naar de hondencreche. Kost een vermogen maar hij rende de benen uit zijn lijf in de roedel en werd fantastisch verzorgd.
Nu is hij wat ouder en rustigerhij lijkt wel een beetje op Doortje. Als ons leven er iets anders uit zou zien dan zou ik ook wel kennis willen maken met Doortje
Maar misschien kom ik Thinkk Pinkk nog wel eens tegen hiero
Succes!
Ja echt he ^^ Maar je weet maar nooitquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef Faithz het volgende:
Tongelre, dat is wel een eindje wandelen
Dat ken ik inderdaad. En aan de andere kant van de snelweg heb je dan de Leenderheide toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:57 schreef rats het volgende:
In Stratum heb je ook een mooi gebied trouwens. Mooie stukken bos met vennetje waar honden ook in mogen (in het hele bos lopen ze los trouwens, wordt oogluikend toegestaan). Gebied heet Stratumse heide.
Geloof het wel ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat ken ik inderdaad. En aan de andere kant van de snelweg heb je dan de Leenderheide toch?
Ik ga wel even via de DM anders kapen we dit topicquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef rats het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.
Heb dit zelf ook nog maar kort geleden ontdekt doordat iemand me erop wees. Wij gingen meestal naar Heeze naar het bos of de heide daar.
Owh wat goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Doortje heeft vandaag kennis gemaakt met Loebes, Thinkk Pinkk en haar vriend en is vanavond van huis gewisseld. Doortje en Loebes waren meteen helemaal weg van elkaar en werd volop gespeeld. Ondanks dat ik best verdrietig ben is er ook oprechte blijdschap dat ik Doortje met een goed gevoel achter heb kunnen laten en we blijven op de hoogte dus dat is altijd fijn...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben net even nog lekker gewandeld. Nu is Doortje de boel aan het verkennen en Loebes is even aan het uitpuffen op schoot. Ze spelen erg leuk samen
Zal wel een vreselijk dubbel gevoel zijn iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Doortje heeft vandaag kennis gemaakt met Loebes, Thinkk Pinkk en haar vriend en is vanavond van huis gewisseld. Doortje en Loebes waren meteen helemaal weg van elkaar en werd volop gespeeld. Ondanks dat ik best verdrietig ben is er ook oprechte blijdschap dat ik Doortje met een goed gevoel achter heb kunnen laten en we blijven op de hoogte dus dat is altijd fijn...
Wat fijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ze hebben elkaar helemaal gevonden en zijn goed tegen elkaar opgewassen.
En Flugel weet ook dat ze altijd welkom is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |