Maar sowieso al een veel betere oplossing dan Mp. Zo houd je er in elk geval nog een beetje zicht op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Dat dus oognip... Het zal een moeilijke week worden tot donderdag. Maar ik heb vooralsnog een goed gevoel bij Thinkk Pinkk dus het zal vast goedkomen allemaal...
Wie weet, ik woon op Strijpquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:29 schreef Faithz het volgende:
Sterkte flugeltje!! Hier ook woonachtig aan de rand van Eindhoven met genoeg wandel en zwemgebiedonze joekel had in zijn eerste 4/5jaar ook erg veel beweging nodig. 5 dagen per week ging hij daarom naar de hondencreche. Kost een vermogen maar hij rende de benen uit zijn lijf in de roedel en werd fantastisch verzorgd.
Nu is hij wat ouder en rustigerhij lijkt wel een beetje op Doortje. Als ons leven er iets anders uit zou zien dan zou ik ook wel kennis willen maken met Doortje
Maar misschien kom ik Thinkk Pinkk nog wel eens tegen hiero
Succes!
Ja echt he ^^ Maar je weet maar nooitquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef Faithz het volgende:
Tongelre, dat is wel een eindje wandelen
Dat ken ik inderdaad. En aan de andere kant van de snelweg heb je dan de Leenderheide toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:57 schreef rats het volgende:
In Stratum heb je ook een mooi gebied trouwens. Mooie stukken bos met vennetje waar honden ook in mogen (in het hele bos lopen ze los trouwens, wordt oogluikend toegestaan). Gebied heet Stratumse heide.
Geloof het wel ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat ken ik inderdaad. En aan de andere kant van de snelweg heb je dan de Leenderheide toch?
Ik ga wel even via de DM anders kapen we dit topicquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef rats het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.
Heb dit zelf ook nog maar kort geleden ontdekt doordat iemand me erop wees. Wij gingen meestal naar Heeze naar het bos of de heide daar.
Owh wat goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Doortje heeft vandaag kennis gemaakt met Loebes, Thinkk Pinkk en haar vriend en is vanavond van huis gewisseld. Doortje en Loebes waren meteen helemaal weg van elkaar en werd volop gespeeld. Ondanks dat ik best verdrietig ben is er ook oprechte blijdschap dat ik Doortje met een goed gevoel achter heb kunnen laten en we blijven op de hoogte dus dat is altijd fijn...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben net even nog lekker gewandeld. Nu is Doortje de boel aan het verkennen en Loebes is even aan het uitpuffen op schoot. Ze spelen erg leuk samen
Zal wel een vreselijk dubbel gevoel zijn iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Doortje heeft vandaag kennis gemaakt met Loebes, Thinkk Pinkk en haar vriend en is vanavond van huis gewisseld. Doortje en Loebes waren meteen helemaal weg van elkaar en werd volop gespeeld. Ondanks dat ik best verdrietig ben is er ook oprechte blijdschap dat ik Doortje met een goed gevoel achter heb kunnen laten en we blijven op de hoogte dus dat is altijd fijn...
Wat fijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ze hebben elkaar helemaal gevonden en zijn goed tegen elkaar opgewassen.
En Flugel weet ook dat ze altijd welkom is
Ach gos, ik hoop dat het beter is gegaan in de bench? Dat is ze thuis in elk geval ook gewend...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Slapen wil ze nog niet echt. De bench maar in de slaapkamer gezet. Hopelijk gaat dat beter. (nogal gehorige huizen) We gaan het net als bij Loebes doen toen hij nog pup was. iedere paar dagen een stukje verder de slaapkamer uit tot ze beneden slaapt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach gos, ik hoop dat het beter is gegaan in de bench? Dat is ze thuis in elk geval ook gewend...
En terwijl ik het zo opschrijf realiseer ik me ineens dat 'thuis' voor Doortje niet meer hier is
Ze lag sowieso al in de bench. Maar beneden werden we getrakteerd op een blafconcert. Boven bij ons op de kamer ging het goed. Af en toe wat mopperen maar verder goed geslapen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach gos, ik hoop dat het beter is gegaan in de bench? Dat is ze thuis in elk geval ook gewend...
En terwijl ik het zo opschrijf realiseer ik me ineens dat 'thuis' voor Doortje niet meer hier is
Ik denk omdat ze extra tijd aan het nieuwe te besteden? Zou ik in ieder geval wel prettig vindenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:11 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moeten ze vakantie hebben om een hond in huis te halen?
Zodat Door goed kan wennen, bijsturen enzo. Om Door in huis te halen en meteen elke dag 4 uur in de bench te zetten omdat ze nog niet gewend is zien ze (terecht) niet zitten...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:11 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moeten ze vakantie hebben om een hond in huis te halen?
Nee maar een paar dagen vrij nemen kan niet!?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodat Door goed kan wennen, bijsturen enzo. Om Door in huis te halen en meteen elke dag 4 uur in de bench te zetten omdat ze nog niet gewend is zien ze (terecht) niet zitten...
Het is niet de enige reden he. Doortje is ook loops en Loebes niet gecastreerd. En pups zijn niet gewenst (logisch).quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee maar een paar dagen vrij nemen kan niet!?
Ik verwonder me zo over mensen he
Ja en daarom zou Doortje even tijdelijk terug gaan naar oude baasjes, zie ander topic!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is niet de enige reden he. Doortje is ook loops en Loebes niet gecastreerd. En pups zijn niet gewenst (logisch).
Oh, ik heb alleen dit topic gevolgd. Vandaar ook dat ik ernaar vroegquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja en daarom zou Doortje even tijdelijk terug gaan naar oude baasjes, zie ander topic!
Maar t-p is toch gewoon thuis?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodat Door goed kan wennen, bijsturen enzo. Om Door in huis te halen en meteen elke dag 4 uur in de bench te zetten omdat ze nog niet gewend is zien ze (terecht) niet zitten...
Castreren is geen optie, omdat Loebes de vorige keer dat hij onder narcose ging er bijna in bleef.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Awww wat zonde...
Zou het een optie zijn om Loebes te castreren en het nog eens te proberen? Of zie je dat niet zitten (begrijpelijk hoor, je bent niemand iets schuldig)
Oh dat moet je ook niet willen nee... Doortje steriliseren is een andere mogelijkheid, maar een stuk ingrijpender natuurlijk. Dat zou wel een mogelijkheid zijn, maar natuurlijk is dat ook niet meteen gefixt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Castreren is geen optie, omdat Loebes de vorige keer dat hij onder narcose ging er bijna in bleef.
aww dat is jammer...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop echt dat de vriend van thinkk pinkk vrij kan krijgen, dan kunnen we door gewoon bij ons houden tot ze terug kan... Maar ze hebben al wel aangegeven ook dat we ondertussen maar door moeten zoeken naar een ander baasje...
Ik duim ook dat de vriend van Thinkk-Pinkk vrij kan krijgen vooral omdat Doortje en Loebes het zo goed konden vinden samenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop echt dat de vriend van thinkk pinkk vrij kan krijgen, dan kunnen we door gewoon bij ons houden tot ze terug kan... Maar ze hebben al wel aangegeven ook dat we ondertussen maar door moeten zoeken naar een ander baasje...
Dat dacht ik ook...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar t-p is toch gewoon thuis?Zou zonde zijn als het nu niet meer doorgaat, het leek zo'n goed huisje voor Doortje!
Ja, nu, maar tegen de tijd dat Doortje terug kan naar T-P is de vakantie voorbij en dan is er dus niemand thuis tijdens de wen-periodequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar t-p is toch gewoon thuis?Zou zonde zijn als het nu niet meer doorgaat, het leek zo'n goed huisje voor Doortje!
Dat proberen ze toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee maar een paar dagen vrij nemen kan niet!?
Ik verwonder me zo over mensen he
Ik hoop echt dat het gaat lukken want dan krijgt Doortje een fijn huisje en alvast veel succes met je nieuwe baanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben nu thuis idd ja. Maar ik begin na mijn vakantie in september bij mijn nieuwe baas. Dat is maar voor halve dagen maar toch zie ik het niet zitten Doortje dan meteen voor halve dagen in een bench te duwen. Dat vind ik echt zielig namelijk. En meteen in mijn eerste maand vrij vragen zal niet zo 'n goede indruk geven ben ik bang. En ik heb deze baan echt keihard nodig. Het leven wordt er helaas niet goedkoper op de laatste tijd :-(
Mijn vriend gaat van de week praten met zijn baas. En dan hopen dat de baas coulant wil zijn. Want vrije dagen zijn op. Ik ben er echt enorm stuk van geweest en Doortje is een enorm lief ding. Heb heerlijk met haar tv zitten kijken. Loebes is ondertussen wel weer zichzelf. Gelukkig maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |