Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:21 schreef flugeltje het volgende:
Oeh Thinkk Pinkk, klinkt erg positief allemaal... Snap dat je vriend moet nadenken, zo'n beslissing moet je niet zomaar nemen.
Wij wonen overigens in Tilburg dus een ontmoeting zou sowieso mogelijk zijn.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen graag eens kennismaken met jullie en Doortje. Hoe en wat even via PB bespreken?
Dat klinkt hoopvolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen graag eens kennismaken met jullie en Doortje. Hoe en wat even via PB bespreken?
Dat is vooralsnog positief jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]Dat betekent dus vooralsnog positief toch?
Wat tof! Laten we hopen dat Loebes en Doortje soulmates blijken en dat ze bij jullie kan komen wonenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog positief ja
Heel fijn...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd. Wie weet heeft loebes er binnenkort een maatje bij. Ik wou dat het met mn katten net zo ging.
Ik snap dat wel hoor. Je houd toch keiveel van zo 'n beestje he. En dan blijft dat gevoel dubbel lijkt me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook heel erg benieuwd en een beetje bang ook. Iets in mij wil dan ook dat het juist niet klikt...
Pfft volwassen zijn is soms echt heel erg lastig...
Het voordeel als het een Fok!hond wordt is dat je hem hier vast nog wel eens terug gaat zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook heel erg benieuwd en een beetje bang ook. Iets in mij wil dan ook dat het juist niet klikt...
Pfft volwassen zijn is soms echt heel erg lastig...
Ik woon in de buurt :-)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het voordeel als het een Fok!hond wordt is dat je hem hier vast nog wel eens terug gaat zienmaar ik snap het wel hoor
Ik hoop het zo!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:09 schreef Miriampje het volgende:
Dit zou zomaar een "en ze leefde nog lang en gelukkig" kunnen worden.
Hopelijk klikt het tussen Doortje en Loebes!
Tijn was vanmiddag met 'r naar de duinen geweest waar ze het allebei heel erg lekker hebben gevonden. Die werd ook meteen weer verscheurd door twijfel...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor. Je houd toch keiveel van zo 'n beestje he. En dan blijft dat gevoel dubbel lijkt me.
Ja logischquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijn was vanmiddag met 'r naar de duinen geweest waar ze het allebei heel erg lekker hebben gevonden. Die werd ook meteen weer verscheurd door twijfel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |