abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:26:58 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115059767
En dat is verdomd moeilijk toegeven... Egoistisch zou zijn om haar te houden omdat ik zoveel van d'r hou, omdat ze zo geweldig is met de kinderen. Omdat ze 's avonds d'r kop bij mij op schoot legt als ze eindelijk moegespeeld is. Eerlijk is om te zien dat ze steeds vaker niet moegespeeld is en ze na een uur wandelen 's avonds nog energie voor tien heeft. Dat ze niet kan wachten tot de kinderen op bed liggen voor ze haar lange ronde mag gaan maken... Ze verdient zoveel meer onze Door en daarom met pijn in het hart dit besluit.... Ik kopieer effe de tekst van marktplaats:

quote:
Dit is Doortje, ze is de liefste hond die we ooit gehad hebben, maar ook de meest energiekste. Toen Doortje bij ons kwam wisten we dat ze veel energie zou hebben, maar dat het zo veel zo zijn hadden we niet kunnen bedenken. Ze heeft echt behoefte aan meerdere keren per dag zeker een uur rennen, springen en vliegen. Iets waar wij, met ons drukke gezin, niet aan toe kunnen komen zonder elders steken te laten vallen.

Doortje is dol op kinderen en katten, andere mensen, andere honden en wie/wat ze ook maar tegenkomt. Naast enthousiasme in het woordenboek staat haar foto. Vandaar dat het ook zo'n lastige beslissing is om te concluderen dat ze bij andere mensen waarschijnlijk veel beter in haar element zal zijn. Ze hoort niet voor de kachel, ja 's avonds op schoot, maar buiten dat leeft ze op van een actief bestaan, met veel werken voor de baas (hondentraining vind ze echt leuk) en veel kansen om lekker te wandelen of te spelen. Een actief gezin met eventueel al een andere hond die ook behendigheidstrainingen of flyball met haar zouden willen doen lijkt ons voor Doortje het paradijs op aarde. En dat verdient ze gewoon...

Mocht je interesse hebben in Doortje zouden we het fijn vinden als je een berichtje stuurt met daarin ook de achtergrond van je interesse en je gezin, zodat we een beetje kunnen kijken of het bij ons ook een goed gevoel geeft om een afspraak te maken. We doen haar weg omdat we haar een beter leven gunnen dus is het voor ons ook belangrijk dat we dat gevoel krijgen bij iemand...

Doortje slaapt 's nachts in de bench, kan goed een paar uurtjes alleen zijn, verhaart niet echt heel erg hard en blaft niet als de bel gaat...

Wie geeft haar een beter leven?
En een foto, onze Piet wilde er bij... ;)


Oh trouwens, ze is een kruising tussen een Labrador en een Beagle en van 8 maanden oud. Ze is gechipt en heeft alleen d'r laatste enting gemist. Die geven we nog wel voor ze met iemand meegaat. Ze is gezond verklaard door de dierenarts, paspoort aanwezig.


Naam huisdier: Doortje
Soort: Hond
Ras: Kruising labrador / Beagle
Leeftijd: 8mnd
Dierenpaspoort beschikbaar: Yup
Gechipt: Yup
Gesteriliseerd/Gecastreerd: Nope
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): Weet ik zo even niet, maar was puppyenting
Datum laatste dierenartsbezoek: Maand of 4 geleden voor entingen
Reden laatste dierenartsbezoek: entingen
Aard van het beestje: Lief, druk
Omgang met kinderen: Heel goed
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): nvt
Volgt het dier een speciaal dieet?: nope
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Als pup gekocht
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Zie tekst
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Puppycursus volbracht, nu bezig met vervolgcursus...

[ Bericht 2% gewijzigd door flugeltje op 03-08-2012 21:06:55 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115059856
Wat een poeppie!!!
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
pi_115059872
Goed dat je het toegeeft, heel moeilijk lijkt me dat. Wat een schatje heel veel succes met zoeken naar een geschikt baasje!
pi_115059898
Leuke hond! Piet heeft alleen wel al erg veel lichaamsbeharing voor een baby zeg.
pi_115060640
Wat vreselijk om toe te moeten geven dat ze ergens anders beter op haar plek is ;( Goed dat je het doet! Veel succes met de zoektocht :*
pi_115061319
Ik ga even in gesprek met mijn vriend als hij thuis is.

Heb zelf een labje van bijna 2 met dezelfde behoeftes :)

[ Bericht 59% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-08-2012 18:22:03 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115066189
Wat een schatje! Wow!

Jammer dat ze weg moet. Heb je ook aan andere mogelijke oplossingen gedacht, of al dingen geprobeerd?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:25:47 #8
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115066570
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga even in gesprek met mijn vriend als hij thuis is.

Heb zelf een labje van bijna 2 met dezelfde behoeftes :)
Dat zou het walhalla voor d'r zijn volgens mij!!

@Naamah, punt is dat wat ze het hardste nodig heeft (ruimte en tijd om nog grotere wandelingen te maken) nu juist het enige is wat we niet kunnen veranderen momenteel. Het is niet dat we helemaal niet met d'r wandelen, maar ze heeft aan 's avonds een uur en overdag 2 kleinere rondes gewoon niet genoeg...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115066739
Ok, ik zat alleen meteen met allerlei andere oplossingen in m'n hoofd, vandaar. Maar wil niks pushen :), je hebt er vast goed over nagedacht.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:36:28 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115067098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Naamah het volgende:
Ok, ik zat alleen meteen met allerlei andere oplossingen in m'n hoofd, vandaar. Maar wil niks pushen :), je hebt er vast goed over nagedacht.
Deze beslissing is inderdaad niet zomaar even genomen en ik vind het nu nog moeilijk elke keer als ze met d'r droopy-ogen naar me kijkt... Maar het is voor haar echt het beste en daardoor uiteindelijk voor ons ook. We lopen onszelf compleet voorbij...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:03:37 #11
163650 Greys
pi_115068534
Flugel, al zal een deel al wel in je tekst staan... deze ingevulde lijst is verplicht als er via F&F afstand gedaan wordt van een dier: Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!

Dus wil je die nog even invullen en in je topic kopiėren alsjeblieft?
En sterkte, het zal een erg moeilijke beslissing zijn.

En pas alsjeblieft op met via Marktplaats, je gaat dan toch wel eerst bij eventuele gegadigden thuis controleren waar hij terecht komt enzo he? :@ Niet dat ie straks bij een handelaar komt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:07:12 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115068695
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
Flugel, al zal een deel al wel in je tekst staan... deze ingevulde lijst is verplicht als er via F&F afstand gedaan wordt van een dier: Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!

Dus wil je die nog even invullen en in je topic kopiėren alsjeblieft?
En sterkte, het zal een erg moeilijke beslissing zijn.

En pas alsjeblieft op met via Marktplaats, je gaat dan toch wel eerst bij eventuele gegadigden thuis controleren waar hij terecht komt enzo he? :@ Niet dat ie straks bij een handelaar komt...
Done!

Overigens wil ik d'r het liefste zelf wegbrengen inderdaad zodat we zien waar ze terecht komt. Handelaren zijn een big nono voor ons...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115069450
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat zou het walhalla voor d'r zijn volgens mij!!

@Naamah, punt is dat wat ze het hardste nodig heeft (ruimte en tijd om nog grotere wandelingen te maken) nu juist het enige is wat we niet kunnen veranderen momenteel. Het is niet dat we helemaal niet met d'r wandelen, maar ze heeft aan 's avonds een uur en overdag 2 kleinere rondes gewoon niet genoeg...
Mijn vriend is helaas nog niet thuis. Maar ik ga het meteen ff bespreken met hem als hij thuis is. Zal zijn eerste reactie dan meteen even laten weten.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:35:55 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115070218
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn vriend is helaas nog niet thuis. Maar ik ga het meteen ff bespreken met hem als hij thuis is. Zal zijn eerste reactie dan meteen even laten weten.
Heel fijn!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115075543
Als ik die hond wil kopen, moet ie dan nog steeds persé Doortje heten?
Digo
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:09:21 #16
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_115075599
Oe Thinkk-Pinkk.. Ben benieuwd wat je vriend gaat zeggen!
Sterkte Flugeltje, denk ook dat je een goede beslissing hebt genomen.
pi_115080224
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heel fijn!
Eerste reactie is positief. Maar hij wil het even laten bezinken.
I solemnly swear i'm up to no good
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:30:56 #18
163650 Greys
pi_115080394
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Eerste reactie is positief. Maar hij wil het even laten bezinken.
Logisch en terecht :Y

Hadden jullie toch al het idee om er mss nog eentje bij te nemen, of dat niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115081302
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Logisch en terecht :Y

Hadden jullie toch al het idee om er mss nog eentje bij te nemen, of dat niet?
Ja ik al vanaf een minuut of 10 dat we Loebes in huis hebben. Enige dat ons tegenhield is als we weg moeten een oppas voor 2 honden is lastig te vinden. Maar daar valt altijd wel een mauw aan te passen.

Loebes vind spelen met andere honden helemaal het einde en daarom lijkt het mij zo enorm leuk om een kameraadje/vriendinnetje voor hem te hebben. Hij vraagt nu enorm veel aandacht aan mij. Omdat hij net als Doortje enorm actief is. Ik vind het niet erg. Maar twee honden richten zich ook op elkaar en dan heb ik af en toe misschien wel een moment om iets simpels in huis te doen zonder dat er een hyper hond om me heen staat te stuiteren. Dan kunnen ze om elkaar heen stuiteren.

Ik heb met Loebes ook een aardig vast schema.
Rond 07:30 gaan we wandelen is een kwartier 20 minuten. Daarna krijgt hij ontbijt.
Daarna valt hij binnen de kortste keren in slaap.

Rond 12:00 13:00 gaan we nog een keer en dan vaak met iets om te spelen. Het liefst iets van een bal. Dan ben ik vaak zo'n dik uur weg.

Rond 15 uur lopen we nog een rondje van zo'n kwartier 20 minuten. Maar dit rondje is meer een extra. Als hij ligt te slapen of het regent heel hard slaan we deze weleens over. Qua behoefte doen heeft hij het niet nodig. Hij vind het gewoon leuk om te wandelen.

Rond 17 uur lopen we nog een rondje vaak zijn dan zijn vriendjes en vriendinnetjes ook op het veld en kunnen ze daar lekker spelen.

Tussen 19 en 20 uur uur lopen we weer dat rondje van een kwartier 20 minuten. Maar we gaan ook vaak naar bijv. De meren van Vessem daar kan hij lekker zwemmen en er zijn vaak ook andere honden waar hij mee kan spelen. Als we daar heen gaan dan lopen we dat rondje hier niet natuurlijk.

Tegen bedtijd tussen 23:00 en 24:00 lopen we een rondje hier voor in het parkje. Dit is een wandelingetje van een minuut of 10 gewoon zodat hij nog even alles kan doen voor het slapen gaan.

Voor hem werkt dit goed. En als het voor hem werkt werkt het voor mij ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115081410
* mootie duimt dat de vriend van Thinkk ja zegt!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:54:30 #21
163650 Greys
pi_115081443
Klinkt goed :Y

Ik merk aan mijn (nog vrij jonge, dik jaar oud) hond, dat het heel goed werkt als ik haar drie keer per week in de auto zet en naar een hondenstrandje/meertje ga in de buurt, waar ze dan echt los kan racen. Gewoon echt compleet uitrazen, ALLE energie er uit. Zwemmen, rondjes rennen met andere honden, weer even zwemmen, nog een rondje crossen (en ik zit dan op het bankje :@ _O- bij dat strandje).

Heb jij die gelegenheid toevallig ook in de buurt TP?
Want zoiets is echt geweldig, als ze af en toe echt los kunnen razen. Dan heb je er daarna geen kind meer aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115081656
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Greys het volgende:
Klinkt goed :Y

Ik merk aan mijn (nog vrij jonge, dik jaar oud) hond, dat het heel goed werkt als ik haar drie keer per week in de auto zet en naar een hondenstrandje/meertje ga in de buurt, waar ze dan echt los kan racen. Gewoon echt compleet uitrazen, ALLE energie er uit. Zwemmen, rondjes rennen met andere honden, weer even zwemmen, nog een rondje crossen (en ik zit dan op het bankje :@ _O- bij dat strandje).

Heb jij die gelegenheid toevallig ook in de buurt TP?
Want zoiets is echt geweldig, als ze af en toe echt los kunnen razen. Dan heb je er daarna geen kind meer aan.
Ja zeker ik woon in Eindhoven en de meren van Vessem zijn ong. Een kwartiertje met de auto. Naast dat het voor Loebes lekker is zwemmen en als een dolle spelen met andere honden vind ik het er zelf ook heel fijn. Werpstok mee, bal mee en gaan met die banaan. We gaan ook vaak samen met een vriend van ons die ook een hond heeft van nu dik een jaar. Is zo leuk!
I solemnly swear i'm up to no good
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:03:11 #23
163650 Greys
pi_115081810
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja zeker ik woon in Eindhoven en de meren van Vessem zijn ong. Een kwartiertje met de auto. Naast dat het voor Loebes lekker is zwemmen en als een dolle spelen met andere honden vind ik het er zelf ook heel fijn. Werpstok mee, bal mee en gaan met die banaan. We gaan ook vaak samen met een vriend van ons die ook een hond heeft van nu dik een jaar. Is zo leuk!
Oh super! Ik durf mijn eigen hond hier in de buurt namelijk niet los te laten, dus dan wandelt ze wel veel met me, maar ik merk dat er geen twee uren wandelen achter elkaar op kan tegen een half uur echt uit haar dak racen op het strandje en veld. Daar kan je niet tegenaan wandelen :D
Dus vooral met mooi weer zit ik daar soms rustig 1,5-2 uren en zij maar lekker tekeer gaan. Ze blijft sowieso in de buurt omdat ze bij de andere honden die er ook spelen wil blijven. Dat zal met jouw hond ook wel zo zijn.

En ik kan dat ook echt niet elke dag doen hoor, maar een paar keer per week probeer ik wel. Morgen weer. En het levert ook zulke leuke foto's op :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115081890
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh super! Ik durf mijn eigen hond hier in de buurt namelijk niet los te laten, dus dan wandelt ze wel veel met me, maar ik merk dat er geen twee uren wandelen achter elkaar op kan tegen een half uur echt uit haar dak racen op het strandje en veld. Daar kan je niet tegenaan wandelen :D
Dus vooral met mooi weer zit ik daar soms rustig 1,5-2 uren en zij maar lekker tekeer gaan. Ze blijft sowieso in de buurt omdat ze bij de andere honden die er ook spelen wil blijven. Dat zal met jouw hond ook wel zo zijn.

En ik kan dat ook echt niet elke dag doen hoor, maar een paar keer per week probeer ik wel. Morgen weer. En het levert ook zulke leuke foto's op :D
Ja ik ga ook echt niet iedere dag maar een aantal keer per week sowieso wel. Sinds kort ook nieuwe camera dus dat is uitleven idd. En idd ik speel smiddags altijd heel lang met Loebes achter op het veld met een bal maar dat uitrazen bij het water werkt het beste. (ik woon aan de rand van Eindhoven dus heb aardig wat groen nog op loopafstand)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115082646
Ik hoop dat Door een goed,huisje treft
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 02:21:07 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115083911
Oeh Thinkk Pinkk, klinkt erg positief allemaal... Snap dat je vriend moet nadenken, zo'n beslissing moet je niet zomaar nemen.

Wij wonen overigens in Tilburg dus een ontmoeting zou sowieso mogelijk zijn.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115087864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:21 schreef flugeltje het volgende:
Oeh Thinkk Pinkk, klinkt erg positief allemaal... Snap dat je vriend moet nadenken, zo'n beslissing moet je niet zomaar nemen.

Wij wonen overigens in Tilburg dus een ontmoeting zou sowieso mogelijk zijn.
Klopt :) heeft hij ook groot gelijk in. Hij gaat straks proberen zijn ouders te bellen. Doet hij altijd bij dit soort dingen ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115087923
Wat sneu dat Doortje weg moet... Ik help duimen dat Thinkk-Pinkk's vriend overstag gaat! Zou natuurlijk heel mooi zijn als je via Fok! op de hoogte kon blijven van Doortje's wel en wee in een nieuw huis :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_115087956
Thinkk-Pinkk klinkt wel als een ideaal baasje voor Door. Hopelijk gaat het door! :)
pi_115090006
Wij willen graag eens kennismaken met jullie en Doortje. Hoe en wat even via PB bespreken?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115090024
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen graag eens kennismaken met jullie en Doortje. Hoe en wat even via PB bespreken?
*O* Dat betekent dus vooralsnog positief toch?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:08:36 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115090029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen graag eens kennismaken met jullie en Doortje. Hoe en wat even via PB bespreken?
Dat klinkt hoopvol ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_115090132
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:08 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

*O* Dat betekent dus vooralsnog positief toch?
Dat is vooralsnog positief ja :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115090458
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is vooralsnog positief ja :)
Wat tof! Laten we hopen dat Loebes en Doortje soulmates blijken en dat ze bij jullie kan komen wonen *;
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:29:26 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115090609
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen graag eens kennismaken met jullie en Doortje. Hoe en wat even via PB bespreken?
Heel fijn... O+

We bespreken idd wel effe via Pb...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115093012
*O*
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:50:34 #37
155227 crew  Guppy
dus
pi_115095437
Het moet ook klikken tussen beide hondjes :Y dus goed dat er een meet gaat komen. Succes baasjes en hondjes O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115098285
Dit zou zomaar een "en ze leefde nog lang en gelukkig" kunnen worden.
Hopelijk klikt het tussen Doortje en Loebes!
pi_115098986
Ik duim ook even mee dat het gaat klikken ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_115099282
Ik ben heel erg benieuwd. Wie weet heeft loebes er binnenkort een maatje bij. Ik wou dat het met mn katten net zo ging.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:36:15 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115101094
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd. Wie weet heeft loebes er binnenkort een maatje bij. Ik wou dat het met mn katten net zo ging.
Dat zou mooi zijn ^O^

Ja, jammer dat het niet zo lukt met de katten, je doet nog wel zo je best -O-
Veel succes daarmee ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:25:05 #42
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_115107258
Wat zou dat leuk zijn. O+
Hier zijn er nu 3 oude honden in een half jaar gegaan. Het is stil met alleen Tashi. Het is hier ook nog dubben..... dus ik hoop dat het klikt met Doortje en Loebes O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:27:57 #43
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115107371
Ik ben ook heel erg benieuwd en een beetje bang ook. Iets in mij wil dan ook dat het juist niet klikt... :@

Pfft volwassen zijn is soms echt heel erg lastig...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115107940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook heel erg benieuwd en een beetje bang ook. Iets in mij wil dan ook dat het juist niet klikt... :@

Pfft volwassen zijn is soms echt heel erg lastig...
Ik snap dat wel hoor. Je houd toch keiveel van zo 'n beestje he. En dan blijft dat gevoel dubbel lijkt me.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:41:55 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_115108149
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook heel erg benieuwd en een beetje bang ook. Iets in mij wil dan ook dat het juist niet klikt... :@

Pfft volwassen zijn is soms echt heel erg lastig...
Het voordeel als het een Fok!hond wordt is dat je hem hier vast nog wel eens terug gaat zien :Y maar ik snap het wel hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115108269
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het voordeel als het een Fok!hond wordt is dat je hem hier vast nog wel eens terug gaat zien :Y maar ik snap het wel hoor
Ik woon in de buurt :-)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:46:48 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_115108346
Ook dat nog :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115108512
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:09 schreef Miriampje het volgende:
Dit zou zomaar een "en ze leefde nog lang en gelukkig" kunnen worden.
Hopelijk klikt het tussen Doortje en Loebes!
Ik hoop het zo!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:51:16 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115108544
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik snap dat wel hoor. Je houd toch keiveel van zo 'n beestje he. En dan blijft dat gevoel dubbel lijkt me.
Tijn was vanmiddag met 'r naar de duinen geweest waar ze het allebei heel erg lekker hebben gevonden. Die werd ook meteen weer verscheurd door twijfel...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115108980
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Tijn was vanmiddag met 'r naar de duinen geweest waar ze het allebei heel erg lekker hebben gevonden. Die werd ook meteen weer verscheurd door twijfel...
Ja logisch :Y
Maar hij kan helaas niet elke dag met haar naar de duinen waar ze lekker los kan gaan. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')