Ik vind haar juist helemaal geen sterke vrouw. Als ze echt sterk was had ze gekapt. Met haar gejammer dat ze het zo erg vindt om te liegen tegen haar ouders.quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij laat haar continu slingeren tussen hoop en wanhoop, de arme meid. En wat doet ze het goed, wat een sterke vrouw zeg.
Serieus? Ik vond de argumenten hier juist erg zwak en ondoordacht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik vind haar juist helemaal geen sterke vrouw. Als ze echt sterk was had ze gekapt. Met haar gejammer dat ze het zo erg vindt om te liegen tegen haar ouders.
Overigens vind ik het jammer dat ik dit topic heb gelezen, want nu geloof ik niet meer dat het echt is.
Ze praat alleen zo nep/babyachtig. Ze is wel ontzettend neukbaar, maar sympathiek vind ik haar niet. Sander/Dennis des te meer!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef Vivi het volgende:
Laura is trouwens wel een vriendinnetje van Yolanthe. En het is een lief meisje.
Echt van die omhooggevallen typesquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Best leuke ouders heeft ze voor zo'n feeks
Ja maar wel met enige klasse/inhoud, hun dochter daartegenquote:
Acteren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat doet zij eigenlijk voor de kost?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:06 schreef kthxbye het volgende:
Mensen die denken dat "reality"shows 'echt' zijn
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja maar wel met enige klasse/inhoud, hun dochter daartegen
Maar die wel fokking lekker
Wat doet zij eigenlijk voor de kost?
quote:Laura Ponticorvo
26 jaar uit Amsterdam
Ben in 2008 afgestudeerd aan de Dansacademie van Lucia Marthas. Heb in 2 musicals gespeeld van Joop v/d Ende. Dit waren Andre van Duin z'n nieuwe revue, en High School Musical. Ik heb hier heel erg van genoten om op te treden in alle theaters van Nederland. Maar ik wil meer, meer acteren, meer groeien, en veel meer doen en toen heb ik gekozen om te gaan freelancen op dans en acteer gebied.
Ja, was in Nederland ook best populair destijds. Ik zap er nu ook even langs. Ook die activiteiten die ze samen onder toeziend oog van de camera uitvoeren met de families. Ik vind het niet erg geloofwaardig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef Frag_adder het volgende:
ik ken dit programma nog niet zo lang maar er zijn toch al meerdere series van opgenomen (zij het niet in andere landen) zou ze dit nou echt geloven?
Als dit dik is...quote:
Preciesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef CasselerRIP het volgende:
Ontopic: Of het echt of nep is zullen we hoogstwaarschijnlijk nooit weten, maar ik vind het te vermakelijk om daar moeilijk over te gaan doen.
eeeeensquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef CasselerRIP het volgende:
Grapje maar hoor.![]()
Ontopic: Of het echt of nep is zullen we hoogstwaarschijnlijk nooit weten, maar ik vind het te vermakelijk om daar moeilijk over te gaan doen.
Wut?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef amaranta het volgende:
Laura is ook niet super slank, of is dat de tv die 1o kg dikker maakt
Ja, geweldig tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
geen seks voor het huwelijk maar we trouwen binnen 2 weken
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef zoem het volgende:
> Ik kan nog lachen, maar uh...
< Nee, jij kan niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |