Minimaal 26. En die serie werd later uitgezonden op de Nederlandse televisie. Ik heb die serie niet gezien, maar heb er wel over gehoord. Als mijn zus/vriendin in een dergelijk onwaarschijnlijke scenario, nota bene volop gefilmd, zou er bij mij echt wel een lampje gaan branden.quote:Op maandag 17 september 2012 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe oud is ze, 21? 22? De Amerikaanse variant dateert uit 2003/2004. Toch alweer even geleden.
Natuurlijk is er op tv veel in scene gezet, maar het is de laatste tijd een trend om alles meteen nep te noemen op basis van wat vage vermoedens. Ik ga daar niet zo in mee.quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef Ludd het volgende:
[..]
Minimaal 26. En die serie werd later uitgezonden op de Nederlandse televisie. Ik heb die serie niet gezien, maar heb er wel over gehoord. Als mijn zus/vriendin in een dergelijk onwaarschijnlijke scenario, nota bene volop gefilmd, zou er bij mij echt wel een lampje gaan branden.
Maar het is natuurlijk leuker om te kijken als je er vanuit gaat het allemaal echt is.
Die 50.000 euro moet ze toch nog delen met die 'Sander'? Dan gaat het haar nog maar om 25.000 euro.quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef 3-voud het volgende:
Wat een verwaande trut die Laura. Dan was ¤ 50.000 me nog te veel.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:52 schreef zoem het volgende:
Was het niet 25k voor haar en 25k voor haar familie?
Ik had er geen ¤ 100.000 voor over om 1 week met die meid in zon huis rond te hangen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die 50.000 euro moet ze toch nog delen met die 'Sander'? Dan gaat het haar nog maar om 25.000 euro.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef zoem het volgende:
Zat er nou een dame topless in de hot tub?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
1:20 - "Ze acteert {..}"quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef Rosa_blanca het volgende:
Overigens heeft ze ook meegedaan aan X-factor , weet niet zo goed wat ik van haar moet denken.. .. Op de voorstukjes kwam ze heel leuk over, maar volgens mij wil ze iets te graag met haar hoofd op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |