SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
15-15 in de set, wat een stand.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Doet me denken aan die Cup-a-soupreclame: "Aaah, hij's weer heerlijk Kobe."quote:
15-15 of heeft de challenge succes.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Goeie challenge van Federer, wat krijgen we nou dan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
DP sowieso 1, Federer weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef Inoujikun het volgende:
Hoeveel challengers hebben beide spelers nog over?
Federer = 1
Del Potro = 2
Niet?sig verwijderd door FA![]()
0-30 heb ik al vaker gezien. Kan Fed het nu wel waarmaken..Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)![]()
Hoe komt het dat Federerhelemaal geen druk lijkt te kunnen zetten met zijn groundstrokes? Ht lijkt wel of hij die ballen staat te duwen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Go Roger![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hahahaha, wat is dit dan?Wordt bokser, meer kans op slagen
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)![]()
Echt hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:28 schreef luckass het volgende:
Dat gras faalt ook een partij hard zeg
In de eerste ronde al helemaal kapotLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat was dat voor een compleet absurde bal van Federer.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Fed
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wat een missertennis is dit<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Ben benieuwd naar het totaal aantal UE's van beiden na de partij.quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Daar zwijnt Potro even.Wordt bokser, meer kans op slagen
uitputtingstennisIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Inoujikun het volgende:
Federer weet niet goed raad met Del Potro's zware shots.![]()
![]()
16-15* DP.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
goed, tijd is om ik lees achteraf hoe is is geeindigd<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
En die Murray en Djoko maar wachten, LOL
Wordt bokser, meer kans op slagen
sporza commentator: Op sommege dagen wil je toch echt een co-commentator...Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
H2H is 12-2 Federer, Del Potro is de perfecte heads up voor Federer.quote:
Hij staat echter gewoon als een zaadje te spelen vandaag.![]()
dat ze dan op een van die buitenbanen spelen....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef SalsedoNL het volgende:
En die Murray en Djoko maar wachten, LOLIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Of: 2e bal i.p.v 2e servequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
sporza commentator: Op sommege dagen wil je toch echt een co-commentator...
Wordt bokser, meer kans op slagen
Aza-SW zit er nog tussen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef SalsedoNL het volgende:
En die Murray en Djoko maar wachten, LOLsig verwijderd door FA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: