SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
15-15 in de set, wat een stand.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Doet me denken aan die Cup-a-soupreclame: "Aaah, hij's weer heerlijk Kobe."quote:
15-15 of heeft de challenge succes.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Goeie challenge van Federer, wat krijgen we nou dan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
DP sowieso 1, Federer weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef Inoujikun het volgende:
Hoeveel challengers hebben beide spelers nog over?
Federer = 1
Del Potro = 2
Niet?sig verwijderd door FA![]()
0-30 heb ik al vaker gezien. Kan Fed het nu wel waarmaken..Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)![]()
Hoe komt het dat Federerhelemaal geen druk lijkt te kunnen zetten met zijn groundstrokes? Ht lijkt wel of hij die ballen staat te duwen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Go Roger![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hahahaha, wat is dit dan?Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)![]()
Echt hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:28 schreef luckass het volgende:
Dat gras faalt ook een partij hard zeg
In de eerste ronde al helemaal kapotLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat was dat voor een compleet absurde bal van Federer.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: