ok, maar dat is dan voornamelijk de uitlaat...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:24 schreef Andyy het volgende:
S2000 blok klinkt alleen goed omdat die zoveel toeren maakt
Je hebt wel 4 cil blokken die goed klinken hoor, reed laatst achter een JCW mini aan die borrelde en plofte als de malleDacht dat onze 4 cil al goed klonk (ook plofjes en borrels, en scheten bij het opschakelen
)
Goede keus en alvast veel plezier ermeequote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, auto is besteld. Het is een VW Polo geworden.1.2 TSI BlueMotion Technology 66 kW/90 pk. Comfortline. Stukken duurder dus dan wat ik eerst als budget verwachtte, ¤20.000,- namelijk. Vier deuren, kleur peppergrey, parkeersensoren, navigatiesysteem, multimedia-iets zodat ik een mp3-speler kan aansluiten.
Ja, ook in verband met eventuele verkoop later. Vandaar ook de vier deuren, zelf vond ik twee wel genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Marco001 het volgende:
Zo, goed bezig ja..Direct lekker vol in de opties ook..
Tnx, alleen moet ik nog twee maanden wachten voordat ik 'm heb.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Compliment het volgende:
[..]
Goede keus en alvast veel plezier ermee
Niet van mij, maar de eerste 9000 uit de TT ook niet. Ik wist het budget niet precies, maar omdat mijn ouders het toen over een UP hadden gokte ik dat dat het budget ongeveer was. How wrong I was...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
En waar komt die resterende 11.000,-¤ vandaan![]()
Ik was met een auto van ¤1000,- ook al superblij geweest, want nu heb ik alleen een fiets.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Cybje het volgende:
Leuk cadeau van je ouders, gefeliciteerd
Een nieuwe auto waarbij je de eerste eigenaar (eigenares...) bent is sowieso altijd een erg leuk idee. De auto is dan echt van jezelf.
Ik heb veel tweedehands auto's gereden en heb nu m'n eerste nieuwe auto (bijna een jaar al, maar goed). Geloof mij maar, met een nieuwe auto ben je nog veel blijer dan met een tweedehandsje van bijvoorbeeld 1000 euroquote:Op woensdag 5 september 2012 22:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik was met een auto van ¤1000,- ook al superblij geweest, want nu heb ik alleen een fiets.
Maar haar ouders slapen een stuk rustiger met hun dochter in een nieuwe auto met esp,abs en tig plofzakkenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Kriegel het volgende:
Met een nieuwe auto zou ik de eerste jaren gek worden van de hoge afschrijving.
Succes met dat rampenblok.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, auto is besteld. Het is een VW Polo geworden.1.2 TSI BlueMotion Technology 66 kW/90 pk. Comfortline. Stukken duurder dus dan wat ik eerst als budget verwachtte, ¤20.000,- namelijk. Vier deuren, kleur peppergrey, parkeersensoren, navigatiesysteem, multimedia-iets zodat ik een mp3-speler kan aansluiten.
ja... Bouw die zooi in en geef me mn auto!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:37 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe auto.
Alleen het wachten is vervelend. Ik moest ook 2 maanden wachten op mij nieuwe Nissan Juke.
Op dit moment nog 3 weken het wachten duurt veel te lang.
hoe ben je van 10k naar 20k gegaan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe ben je van 10k naar 20k gegaan?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet van mij, maar de eerste 9000 uit de TT ook niet. Ik wist het budget niet precies, maar omdat mijn ouders het toen over een UP hadden gokte ik dat dat het budget ongeveer was. How wrong I was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |