quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Beste autokenners,
Tot mijn verbazing en vreugde mag ik van mijn vader voor het afronden van mijn studie een auto uitzoeken. Sowieso een nieuwe, mijn vader heeft iets tegen tweedehands. En wie betaalt bepaalt.
Maar aangezien ik totaal geen verstand van auto's heb roep ik hierbij jullie hulp in. Mijn vader had het over de Volkswagen Up en dat lijkt me in principe wel wat. Maar zoals ik al zei, ik heb er geen verstand van en kan dus alleen op het uiterlijk afgaan. En VW lijkt me wel betrouwbaar, maar dat is ook maar een idee.
Dus, hebben jullie aanraders in dit segment?
Eisenlijstje:
• Klein
• Veilig
• Betrouwbaar
• Zuinig
• Twee- à driedeurs is goed genoeg.
• Vooral voor vervoer binnen Nederland, dus supersnel hoeft ie niet te zijn.
• Budget 9000 euro ongeveer.
PS: Ja, ik ben een verwend nest.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, auto is besteld. Het is een VW Polo geworden.1.2 TSI BlueMotion Technology 66 kW/90 pk. Comfortline. Stukken duurder dus dan wat ik eerst als budget verwachtte, ¤20.000,- namelijk. Vier deuren, kleur peppergrey, parkeersensoren, navigatiesysteem, multimedia-iets zodat ik een mp3-speler kan aansluiten.
Zeker om te krijgen van je pa. Ik zou er lekker voor bedanken en van mn eigen verdiende geld een auto kopen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:11 schreef LordLynx het volgende:
20.000 euro voor een Polo???
Gefeliciteerd hoor, maar ik vind het een gestoord bedrag.
ja wordt ie echt in duitsland gemaakt dan.quote:Op zondag 9 september 2012 21:37 schreef Mercer het volgende:
Ach ja... tenminste iemand die de Duitse economie draaiende houdt en geen Linglong auto uit Korea kiest.Dus wat dat betreft vind ik het al een geslaagde koop.
Ach veel Aziatische auto's worden tegenwoordig ook gewoon in Europa geproduceerd. Vrijwel alle Toyota's en Nissans bijvoorbeeld, diverse Honda's, en ook vrijwel alle Hyundai's en Kia's komen tegenwoordig uit een fabriek in Tsjechië.quote:Op zondag 9 september 2012 21:37 schreef Mercer het volgende:
Ach ja... tenminste iemand die de Duitse economie draaiende houdt en geen Linglong auto uit Korea kiest.Dus wat dat betreft vind ik het al een geslaagde koop.
Waarom? Als haar (?, dacht dat TS een zij is, anders excuses) vader een auto wil geven en dat dus blijkbaar ook kan doen, waarom niet? TS is net afgestudeerd en zal ook niet zomaar het geld voor een nieuwe auto hebben liggen...quote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker om te krijgen van je pa. Ik zou er lekker voor bedanken en van mn eigen verdiende geld een auto kopen.
Maargoed, veel plezier ermee ofzo
Waarom? Omdat als je eens een keer een flink meningsverschil en/of ruzie hebt met je ouders (en dat gebeurd nogal eens als je jong bent) dat je pa dan zegt lever die sleutels maar eens in voor een week.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:53 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Waarom? Als haar (?, dacht dat TS een zij is, anders excuses) vader een auto wil geven en dat dus blijkbaar ook kan doen, waarom niet? TS is net afgestudeerd en zal ook niet zomaar het geld voor een nieuwe auto hebben liggen...
Ik wil nog even kwijt dat ik net naar de kapper ben geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:33 schreef Anne het volgende:
Wil er iemand nog wat anders kwijt verder? Want anders gooi ik 'm dicht.
Pics?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil nog even kwijt dat ik net naar de kapper ben geweest
Van die Polo ja. Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |