Ja, ik ben ook benieuwd naar de proefrit, groter en krachtiger natuurlijk dan de up.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oeh, een Polo is wel een erg goede keus dan, zou je erg veel plezier aan hebben: Zijn erg fijne auto's..
Die een verbruik heeft van 1:13 en achterhaald is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:45 schreef Leipo666 het volgende:
en een 4-cilinder 1.1 ipv een 3-cilinder 1.0 motor
Precies, en als je een bluemotion neemt ook nog eens lekker zuinig..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook benieuwd naar de proefrit, groter en krachtiger natuurlijk dan de up.
Toch niet zo'n trutdiesel?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies, en als je een bluemotion neemt ook nog eens lekker zuinig..
En ongeveer net zo snel als een tractor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies, en als je een bluemotion neemt ook nog eens lekker zuinig..
Je hebt ze geloof ik ook als benzine, maar dan nog? Stukken beter als een Aygo/Picanto/Up qua rijcomfort e.d.quote:
Werk je bij Pon ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je hebt ze geloof ik ook als benzine, maar dan nog? Stukken beter als een Aygo/Picanto/Up qua rijcomfort e.d.
Ik zou zelf wel de BlueGT willen, Bluemotion techniek, verbruik van ver boven 1:20 en toch 0-100 in <8 sec en top 200km/h..
Haha nee, heb geen baan op dit moment..ben wel een beetje een petrolhead, dus tja..quote:
liever bewezen techniek dan een eerstejaars model (daar hebben we erg slechte ervaringen meequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die een verbruik heeft van 1:13 en achterhaald is.
Daarnaast is een afrit op de snelweg of stevige zijwind al een avontuur met de wegligging van het ding.
Ik heb er in gereden toen mijn dochter een dag zo'n i10 als vervangende auto had toe haar Twingo een beurt kreeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
liever bewezen techniek dan een eerstejaars model (daar hebben we erg slechte ervaringen mee)
en heb je er al eens in gereden? wegligging is prima voor zo'n kleine auto (het is maar net wat je verwacht!)
Ja, nog 16 maanden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:45 schreef the85mc het volgende:
clio diesel is ook fijn. Goed onderstel, 1:23-1:25 in de praktijk, wegenbelastingvrij, 85 pk en 200 nm koppel. Das ruim een keer zoveel als in de up.
En zo'n turbodieseltje kun je makkelijk chippen naar 110pk en 260 nm. Dan heb je best een vlot bakkie met erg weinig maandelijkse lasten.
En traag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies, en als je een bluemotion neemt ook nog eens lekker zuinig..
En onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
En traag.
En een teringherrie.
En gigantische afschrijving als ze niet meer wegenbelastingvrij zijn.
Dat valt bij die diesels wel mee dacht ik, wel is het verbruik veel ongunstiger in de praktijk omdat je in het normale verkeer zowat altijd volgas moet geven om beetje vaart te maken.quote:
Traag valt best mee, zeker in vergelijking met de rest van de voorgestelde auto's. (0-100 in 10.9 seconden is sneller als de meeste auto's die zijn voorgesteld..Tuurlijk, inhalen zal even duren, maar dat is bij de rest ook zo.. (of in ieder geval bij de Aygo...)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
En traag.
En een teringherrie.
En gigantische afschrijving als ze niet meer wegenbelastingvrij zijn.
Mwah, dat vol gas weet ik zo nog niet.. Of ze moeten dat al heel anders hebben als 9 jaar geleden.. Zo oud is mijn Ibiza namelijk(die gebaseerd is op de Polo...). Ik heb er de 100 pk 1.4 motor inliggen, en die verbruikt 1:12 op gas bij redelijk doorrijden.. fabrieksopgave is c.a. 1:14 op benzine..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat valt bij die diesels wel mee dacht ik, wel is het verbruik veel ongunstiger in de praktijk omdat je in het normale verkeer zowat altijd volgas moet geven om beetje vaart te maken.
Drama wegligging, onstabiel en extreem wind gevoelig. Een draak van een auto!quote:Volkswagen fox was ook een fijne auto.
Een aquarium op wielen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Volkswagen fox was ook een fijne auto.
Had een tijdje een 1.4 te leen. Ging als een tierelier.
Ze zijn alleen te doen als je ze boven de 2500 tpm houdt, ik had er 1 onder de 2000 tpm volgas ingetrapt, kwam amper beweging inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Traag valt best mee, zeker in vergelijking met de rest van de voorgestelde auto's. (0-100 in 10.9 seconden is sneller als de meeste auto's die zijn voorgesteld..Tuurlijk, inhalen zal even duren, maar dat is bij de rest ook zo.. (of in ieder geval bij de Aygo...)
Lawaaierig tja, ik vind het wel meevallen, Volgens mij maken ze niet meer lawaai dan al die 3-cilindertjes..
De afschrijving zouden ze ook allemaal hebben, dus ook die Twingo e.d. Bovendien, als je hoge afschrijving wil voorkomen moet je sowieso geen nieuwe auto kopen.
Tja, tis niet voor niks een Turbo.. Die doen onder de 2000rpm sowieso niet bijzonder veel..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ze zijn alleen te doen als je ze boven de 2500 tpm houdt, ik had er 1 onder de 2000 tpm volgas ingetrapt, kwam amper beweging in
En ze maken wel een teringherrie hoor, binnen heb je zo'n enorm lelijk geluid en buiten is de geluid even luid en lelijk als de sportuitlaat van de buurjongen
Nee? Die van ons heeft anders al zijn maximumkoppel bij 1250 tpm.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, tis niet voor niks een Turbo.. Die doen onder de 2000rpm sowieso niet bijzonder veel..
Overigens vind ik zelf het lawaai wel meevallen, is stiller als mijn 1.4 16kleppert.. (dat ding klinkt koud net als een tractor..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |