Maar.. maar.. Ik hou van mooie billetjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
En lekker aan mijn kont zitten, lekker ben jij
Je bent een billenvrouw?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar.. maar.. Ik hou van mooie billetjes
Ja. dat wat ik zelf niet heb, zoek ik elders.quote:
Bijna een filosofisch statementquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. dat wat ik zelf niet heb, zoek ik elders.
Goed van mij he? Ik kan het wel..quote:
Maar jij hebt geen billetjes dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goed van mij he? Ik kan het wel..
Nee. Ik heb een rug.quote:
Was het wel sexy?quote:
Wat doe je goed dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kijk roy, doe ik tenminste nog iets goed. Die gespierde kuiten van mij komen van het fietsen van vroeger. En aangezien vrouwen niet ubergespierd hoeven te zijn, sport ik daarom maar gewoon niet.
Een fiets hebben.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef STING het volgende:
[..]
MI's van jou zijn hoe dan ook altijd sexy
Pics van je kuitenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kijk roy, doe ik tenminste nog iets goed. Die gespierde kuiten van mij komen van het fietsen van vroeger. En aangezien vrouwen niet ubergespierd hoeven te zijn, sport ik daarom maar gewoon niet.
Nee.quote:
Kom. Niet iedereen heeft het geluk mijn mooie kuiten te bewonderen.quote:
quote:
Je bedekt altijd je benen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom. Niet iedereen heeft het geluk mijn mooie kuiten te bewonderen.
Voor mijn medemens. Je kan niet altijd verwachten dat mensen een zonnebril dragen.quote:
Dance Valleyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Mensen nog grote plannen voor het weekend?
Geniet!quote:
Gaat goedkomen man thanksquote:
Heb er alle vertrouwen inquote:
Ik sta toch de hele dag in een tentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is er traditioneel regen voorspeld.
Klim je over het hek of ga je legaal?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta toch de hele dag in een tent
Dat bier wordt het grootste probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog anderhalf uur om te douchen, omkleden, dweilen, afwassen, eten koken en te zorgen dat mn bier koud is
Wat is het plan hiervan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog anderhalf uur om te douchen, omkleden, dweilen, afwassen, eten koken en te zorgen dat mn bier koud is
Half uurtje vriezer geeft een goede boost.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Legaal,ga met mijn ex en kan haar moeilijk ook laten klimmenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klim je over het hek of ga je legaal?
Nou idd!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bier wordt het grootste probleem.
Dateding komt straks langsquote:
Gooi dat bier in de vriezer dan, slimmerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou idd!!
Ik heb net wel heel lief chocolate chip cookies voor hem gekocht dus dan moet ie me dat lauwe bier maar vergeven
Welke vriezer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gooi dat bier in de vriezer dan, slimmerd
brr.. houten stokjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke vriezer?
Je bedoelt dat kleine vakje in mn koelkast waar nu echt dubbellikkers in liggen?
Batsen tot de zon opkomt!quote:
Dan ben ik dus toch een vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
brr.. houten stokjes![]()
Een echte vent heeft een vriezer voor wanneer er bier gezopen moet worden
Denk het nietquote:
tegen die tijd slaap ik altijd alquote:
Oh fuck. Ik nietquote:
Ohnoes, bloedbad?quote:
Ja the worst kind!!quote:
Dude..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja the worst kind!!![]()
Vrijdag begonnen, zondag over, dinsdag een beetje, woensdag niks en sinds gisteren is de rode zee er niks bij.
VLOEK SCHELD TIER!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |