Maar.. maar.. Ik hou van mooie billetjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
En lekker aan mijn kont zitten, lekker ben jij
Je bent een billenvrouw?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar.. maar.. Ik hou van mooie billetjes
Ja. dat wat ik zelf niet heb, zoek ik elders.quote:
Bijna een filosofisch statementquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. dat wat ik zelf niet heb, zoek ik elders.
Goed van mij he? Ik kan het wel..quote:
Maar jij hebt geen billetjes dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goed van mij he? Ik kan het wel..
Nee. Ik heb een rug.quote:
Was het wel sexy?quote:
Wat doe je goed dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kijk roy, doe ik tenminste nog iets goed. Die gespierde kuiten van mij komen van het fietsen van vroeger. En aangezien vrouwen niet ubergespierd hoeven te zijn, sport ik daarom maar gewoon niet.
Een fiets hebben.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef STING het volgende:
[..]
MI's van jou zijn hoe dan ook altijd sexy
Pics van je kuitenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kijk roy, doe ik tenminste nog iets goed. Die gespierde kuiten van mij komen van het fietsen van vroeger. En aangezien vrouwen niet ubergespierd hoeven te zijn, sport ik daarom maar gewoon niet.
Nee.quote:
Kom. Niet iedereen heeft het geluk mijn mooie kuiten te bewonderen.quote:
quote:
Je bedekt altijd je benen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom. Niet iedereen heeft het geluk mijn mooie kuiten te bewonderen.
Voor mijn medemens. Je kan niet altijd verwachten dat mensen een zonnebril dragen.quote:
Dance Valleyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Mensen nog grote plannen voor het weekend?
Geniet!quote:
Gaat goedkomen man thanksquote:
Heb er alle vertrouwen inquote:
Ik sta toch de hele dag in een tentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is er traditioneel regen voorspeld.
Klim je over het hek of ga je legaal?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta toch de hele dag in een tent
Dat bier wordt het grootste probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog anderhalf uur om te douchen, omkleden, dweilen, afwassen, eten koken en te zorgen dat mn bier koud is
Wat is het plan hiervan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog anderhalf uur om te douchen, omkleden, dweilen, afwassen, eten koken en te zorgen dat mn bier koud is
Half uurtje vriezer geeft een goede boost.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Legaal,ga met mijn ex en kan haar moeilijk ook laten klimmenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klim je over het hek of ga je legaal?
Nou idd!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bier wordt het grootste probleem.
Dateding komt straks langsquote:
Gooi dat bier in de vriezer dan, slimmerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou idd!!
Ik heb net wel heel lief chocolate chip cookies voor hem gekocht dus dan moet ie me dat lauwe bier maar vergeven
Welke vriezer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gooi dat bier in de vriezer dan, slimmerd
brr.. houten stokjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke vriezer?
Je bedoelt dat kleine vakje in mn koelkast waar nu echt dubbellikkers in liggen?
Batsen tot de zon opkomt!quote:
Dan ben ik dus toch een vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
brr.. houten stokjes![]()
Een echte vent heeft een vriezer voor wanneer er bier gezopen moet worden
Denk het nietquote:
tegen die tijd slaap ik altijd alquote:
Oh fuck. Ik nietquote:
Ohnoes, bloedbad?quote:
Ja the worst kind!!quote:
Dude..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja the worst kind!!![]()
Vrijdag begonnen, zondag over, dinsdag een beetje, woensdag niks en sinds gisteren is de rode zee er niks bij.
VLOEK SCHELD TIER!!
Ja dat is toch niet normaal. Bloeden in etappesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude..
Ik ben er al zo lang vanaf gelukkig
hahaha, wel enorm fucked up.. Mja, aan de andere kant, ik naai die vent al zo lang, dat het me ook niet meer uitmaakt of ik nou lek ben of nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet normaal. Bloeden in etappes
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja the worst kind!!![]()
Vrijdag begonnen, zondag over, dinsdag een beetje, woensdag niks en sinds gisteren is de rode zee er niks bij.
VLOEK SCHELD TIER!!
Ik?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Er is maar een persoon die ongestraft aan mijn komt mag zitten.
Komt? En wie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik doe dat gewoon en dat weet jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te hopen dat het vandaag gewoon ook weer ff stopt zeg maar. Tot morgen, dan ga ik met Roy naar de film dus dan is bloed welkom!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha, wel enorm fucked up.. Mja, aan de andere kant, ik naai die vent al zo lang, dat het me ook niet meer uitmaakt of ik nou lek ben of niet
Kontquote:
Ja, ik ben ook wel iemand die gewoon de billetjes grijpt, maar als enige toestemming hebben is ook wel leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon en dat weet je
Jou gedoog ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon en dat weet je
Kijk.. daar ging je de fout in. Als je nou niet met Roy had afgesproken, was je gewoon al niet meer lek geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat het vandaag gewoon ook weer ff stopt zeg maar. Tot morgen, dan ga ik met Roy naar de film dus dan is bloed welkom!
Laatste keer dat ik het zonder toestemming deed werden mn armen open gekrabt ;Xquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel iemand die gewoon de billetjes grijpt, maar als enige toestemming hebben is ook wel leuk
Ik had expres al nog geen concrete plannen gemaakt met Royquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. daar ging je de fout in. Als je nou niet met Roy had afgesproken, was je gewoon al niet meer lek geweest.
Hehe, dan heeft diegene heel snel die krassen ook op zijn/haar billen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het zonder toestemming deed werden mn armen open gekrabt ;X
Nu ben ik een beetje jaloersch op de letter m.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kont. Stomme autocorrect
.
M. natuurlijk.
Sja, concreet genoeg voor je lichaam om op non actief gesteld te worden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had expres al nog geen concrete plannen gemaakt met Roy
Mijn letter is M.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje jaloersch op de letter m.
Ja, de mijne niet. Dus heb ik er weinig aanquote:
Dat doen we dus ook nooit meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, concreet genoeg voor je lichaam om op non actief gesteld te worden..
Ik mag ongestraft aan Samzz billetjes zittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, de mijne niet. Dus heb ik er weinig aan
Morgen pas. En woensdag pas echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef MohMi het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEND!!!![]()
![]()
Fijn weekend, lieve Fokkertjes die ik amper nog spreek maar wel een heel fijn weekend toewens!!!
Ik zeg cancelen.quote:
Op zich ben ik het met je eens maar ik moet even goed wraak nemen op het ettertjequote:
Ik neem hier geen enkele verantwoordelijkheid voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. daar ging je de fout in. Als je nou niet met Roy had afgesproken, was je gewoon al niet meer lek geweest.
Hey, ik heb niks gedaan he, ik constateer alleen dingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met je eens maar ik moet even goed wraak nemen op het ettertje
Jij pussyblocked mij gewoonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem hier geen enkele verantwoordelijkheid voor
Je weet dat onze lichamen ervoor zorgen dat het bloed eruit sprietst zodra we met je afspreken. Dat is een verdedigingsmechanisme.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem hier geen enkele verantwoordelijkheid voor
quote:
Hij constateerde alleen ietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met je eens maar ik moet even goed wraak nemen op het ettertje
Echt....Royco....wat een baasquote:
Ik kon er niks aan doen. Maar dat betekend niet dat ik er niet het vermoeden bij heb dat dit een vooropgezet plan van je wasquote:
Iquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel nu haat voor jullie![]()
Hoe waren de Fokke en Sukkes?
Ik zag het net jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ithem. Ze hebben een ereplaats onder de eerste Fokke en Sukke
Betekentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen. Maar dat betekend niet dat ik er niet het vermoeden bij heb dat dit een vooropgezet plan van je was
Niet haten jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel nu haat voor jullie![]()
Hoe waren de Fokke en Sukkes?
Ze zeggen dat jofudwerg fliefd is op mijquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Man plet zeven politiewagens met tractor![]()
quote:Na een korte achtervolging, die voor de agenten bemoeilijkt werd door een gebrek aan vervoer, werd de man tenslotte toch ingerekend.
nazi.quote:
hij zoekt het wel hogeropquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen dat jofudwerg fliefd is op mij![]()
Dat kan niet, dat is hij al op c_a
Luister. Die post op je FB zei genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme!!quote:
He may be a small man, but his lovin' is big enough for twoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daarom drink ik cola. Gaat het roest tenminste van mn spijkers af.quote:
Het viel ons gewoon opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij legt de lat wel hoogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
He may be a small man, but his lovin' is big enough for two
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |